MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
OT Quartet claimt gewoon keihard de laagste trede van het podium met 15 Stemmers die een 8,25 uitdelen.

Door met een verzoekplaat van de hand van vigil

In 1994 scoorde deze Engelse band een hit met deze veelzijdige plaat. In Nederland bereikte hij uiteindelijk de 21ste plek in de Top 40. In hun thuisland ook een groot succes!

O.T. Quartet: 7.0
Professor Brian Cox: 7.3

Oja, die! Ik heb dat altijd meer als een typische 90s-boysband-song gezien, veel eerder dan een Eurodance plaat. Maar goed, het blijkt dus geen boysband te zijn. Ik denk niet dat ik die clip ooit gezien heb.

6.8

Zoals ik in een prachtig epos al schreef aan Dance Lover hangt het een beetje tussen 90's synthpop en eurodance in. En nee geen boyband en ja ik heb er een zwak voor

9,5

5,5

U R The Best Thing vind ik leuker

Leuke ontdekking!

7,5

D:Ream sluit voorlopig aan op de voorlaatste plek met een 6,65 onder 13 stemmers.

Hoog tijd voor deze joekel van een hit! Via Trinidad & Tobago en de VS belandde deze man uiteindelijk in Köln, Duitsland. Daar was het oorspronkelijke plan om van dit nummer een ballad te maken. Gelukkig besliste het lot anders.

Voor deze vlotte dertiger die zijn grootste momentum in 1993 had, ver voor het Spotify tijdperk, heeft hij opmerkelijk veel streams op de luisterdienst. Om en nabij 1 miljard!!! Maar liefst 6 weken stond hij in Nederland op #01. Ook in België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zimbabwe en Zwitserland behaalde hij goud!

Absolute Koning van de Eurodance!

10

Classic onder de classics, dit is Eurodance!

10

"He is first dressed in a blue suit with a white shirt, but upon being bitten by a white female vampire, he is converted to a boy toy with seeming supernatural powers. Now dressed in tight pants and an open vest that shows off his smooth and surprisingly chiseled chest, he easily leaps onto the fireplace mantel where he begins dancing, then flies down in a smooth leap that demonstrates his new vampiric power."
- What Is Love - Wikipedia - en.wikipedia.org

9

Quartet: 7
D:Ream: 6,5
Haddaway: 7,3 (#2 van GH Eurodance)

Absoluut een klassieker, maar ik vind er al sinds 1993 geen ruk aan

6

Edgar18 schreef:
Classic onder de classics, dit is Eurodance!

10

Wacht nog maar af tot de ''Kermis Pentalogie'' straks voorbij komt razen.

7,75

Dance Lover schreef:
(quote)

Wacht nog maar af tot de ''Kermis Pentalogie'' straks voorbij komt razen.

Ik wil die haaaaaaaaaandjes ziiiiien

Haddaway 8

Zet hem niet meer uit mezelf op, maar een klassieker in het genre blijft het zeker.

8,0

9,5 onverwoestbaar

10

esteban schreef:
(afbeelding)

9
Ooooh de memories.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:31 uur

geplaatst: vandaag om 18:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.