Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
1
geplaatst: 27 januari 2025, 17:36 uur
OT Quartet claimt gewoon keihard de laagste trede van het podium met 15 Stemmers die een 8,25 uitdelen.
Door met een verzoekplaat van de hand van vigil
In 1994 scoorde deze Engelse band een hit met deze veelzijdige plaat. In Nederland bereikte hij uiteindelijk de 21ste plek in de Top 40. In hun thuisland ook een groot succes!
Door met een verzoekplaat van de hand van vigil
In 1994 scoorde deze Engelse band een hit met deze veelzijdige plaat. In Nederland bereikte hij uiteindelijk de 21ste plek in de Top 40. In hun thuisland ook een groot succes!
0
geplaatst: 27 januari 2025, 18:36 uur
Oja, die! Ik heb dat altijd meer als een typische 90s-boysband-song gezien, veel eerder dan een Eurodance plaat. Maar goed, het blijkt dus geen boysband te zijn. Ik denk niet dat ik die clip ooit gezien heb.
6.8
6.8
2
geplaatst: 27 januari 2025, 18:47 uur
Zoals ik in een prachtig epos al schreef aan Dance Lover hangt het een beetje tussen 90's synthpop en eurodance in. En nee geen boyband en ja ik heb er een zwak voor 
9,5

9,5
0
geplaatst: 28 januari 2025, 21:10 uur
D:Ream sluit voorlopig aan op de voorlaatste plek met een 6,65 onder 13 stemmers.
Hoog tijd voor deze joekel van een hit! Via Trinidad & Tobago en de VS belandde deze man uiteindelijk in Köln, Duitsland. Daar was het oorspronkelijke plan om van dit nummer een ballad te maken. Gelukkig besliste het lot anders.
Voor deze vlotte dertiger die zijn grootste momentum in 1993 had, ver voor het Spotify tijdperk, heeft hij opmerkelijk veel streams op de luisterdienst. Om en nabij 1 miljard!!! Maar liefst 6 weken stond hij in Nederland op #01. Ook in België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zimbabwe en Zwitserland behaalde hij goud!
Hoog tijd voor deze joekel van een hit! Via Trinidad & Tobago en de VS belandde deze man uiteindelijk in Köln, Duitsland. Daar was het oorspronkelijke plan om van dit nummer een ballad te maken. Gelukkig besliste het lot anders.
Voor deze vlotte dertiger die zijn grootste momentum in 1993 had, ver voor het Spotify tijdperk, heeft hij opmerkelijk veel streams op de luisterdienst. Om en nabij 1 miljard!!! Maar liefst 6 weken stond hij in Nederland op #01. Ook in België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zimbabwe en Zwitserland behaalde hij goud!
2
geplaatst: 28 januari 2025, 21:21 uur
"He is first dressed in a blue suit with a white shirt, but upon being bitten by a white female vampire, he is converted to a boy toy with seeming supernatural powers. Now dressed in tight pants and an open vest that shows off his smooth and surprisingly chiseled chest, he easily leaps onto the fireplace mantel where he begins dancing, then flies down in a smooth leap that demonstrates his new vampiric power." 
- What Is Love - Wikipedia - en.wikipedia.org
9

- What Is Love - Wikipedia - en.wikipedia.org
9
0
geplaatst: 28 januari 2025, 21:24 uur
Absoluut een klassieker, maar ik vind er al sinds 1993 geen ruk aan
6
6
1
geplaatst: 28 januari 2025, 21:25 uur
Wacht nog maar af tot de ''Kermis Pentalogie'' straks voorbij komt razen.

1
geplaatst: 28 januari 2025, 21:42 uur
Dance Lover schreef:
(quote)
Ik wil die haaaaaaaaaandjes ziiiiien

0
geplaatst: 28 januari 2025, 23:45 uur
Zet hem niet meer uit mezelf op, maar een klassieker in het genre blijft het zeker.
8,0
8,0
* denotes required fields.