MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
9

Slowgaze is ook fan weet ik uit betrouwbare bron.

Lekker.

7,7

GrafGantz schreef:
9

Evenals Gretz

GrafGantz schreef:
9

Het toppunt van de westerse beschaving (en de Republiek Trinidad en Tobago is niet eens westers).

esteban schreef:
(afbeelding)

Hilarisch inderdaad!

Bam! 17 stemmers katapulteren Haddaway naar de tweede plek met een topscore van 8,7!

Oh Yeah! We koersen naar Zwitserland. Amerika had Whitney Houston en dit Alpenland heeft DJ Bobo, die destijds veel successen vierde met zijn foute, maar zeer catchy producties. ''Somebody Dance With Me'' was in 1993 zijn grootste hit in Nederland met een vierde stek!

Haddaway: 6
Bobo: 5

Zo, die had ik inmiddels aardig verdrongen...

4

Oh, DJ Bobo! In de jeugdjaren wel fan van zijn Everybody en vooral There Is a Party heeft wel eens op repeat gestaan. Somebody Dance with Me is minder blijven hangen. Toch nog een halfje memory-unlocked-bonus.

6.5

D:Ream. 9
Haddaway. 6,5
DJ Bobo (voor mij een no-no): 2

GOED IS DIT!!

5

Haddayway: 9

Dance Lover schreef:
Bam! 17 stemmers katapulteren Haddaway naar de tweede plek met een topscore van 8,7!

Nog een 10 voor What Is Love

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/z1IAiOD73tbbx1mmsoh16PUE748Tp8pIgs0pebQYzn1erUCN_S766Let7fdw2MU

DJ Bobo werd niet gesmaakt door jullie en heeft de twijfelachtige eer om de eerste onvoldoende te scoren.

Om te vieren dat we alweer op de rand van februari staan, de andere gigahit van Dr. Alban.

Classic!

8.8

DJ Bobo 6

Dr.Alban 4 (altijd irritant nummer gevonden en nog steeds)

DJ Bobo: 6
Dr. Alban: 8

Gast
geplaatst: vandaag om 23:48 uur

geplaatst: vandaag om 23:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.