Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2025, 12:21 uur
Ries_72 schreef:
Culture Beat had begin jaren 90 1 echt leuke hit maar dat betekende niet veel. Deze was dat niet: 5.
Culture Beat had begin jaren 90 1 echt leuke hit maar dat betekende niet veel. Deze was dat niet: 5.
Ha, subtiel.

1
geplaatst: 2 februari 2025, 20:44 uur
Corona snoept de vijfde plek af van Culture Beat, 13 stemmers komen tot een majestueuze 8,43!
Eens kijken of de volgende beat ook zo gesmaakt wordt als de vorige 2. Kermisklassieker 3 is beter bekend als het Duitse ''La Bouche'' die in 1995 een tweede plek scoorde met ''Be My Lover'' in de Nederlandse Top 40.
De Amerikaanse zangeres Melanie Thornton kwam in 2001 tragisch om het leven bij een vliegtuigongeluk in Zwitserland. Slechts 34 jaar geworden.....
Eens kijken of de volgende beat ook zo gesmaakt wordt als de vorige 2. Kermisklassieker 3 is beter bekend als het Duitse ''La Bouche'' die in 1995 een tweede plek scoorde met ''Be My Lover'' in de Nederlandse Top 40.
De Amerikaanse zangeres Melanie Thornton kwam in 2001 tragisch om het leven bij een vliegtuigongeluk in Zwitserland. Slechts 34 jaar geworden.....
1
geplaatst: 2 februari 2025, 20:49 uur
En ook nu sluit ik me weer bij je aan. Een van mijn absolute favorieten in het genre.
10
10
0
geplaatst: 2 februari 2025, 21:52 uur
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten. Verder fijn nummer.
8,5
8,5
2
geplaatst: 2 februari 2025, 22:20 uur
8,0
Dance Lover schreef:
Het jaar 2001 i.c.m. zangeressen en vliegtuigen was sowieso geen fijn jaar.De Amerikaanse zangeres Melanie Thornton kwam in 2001 tragisch om het leven bij een vliegtuigongeluk in Zwitserland. Slechts 34 jaar geworden.....
0
geplaatst: 2 februari 2025, 22:26 uur
Brunniepoo schreef:
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten. Verder fijn nummer.
8,5
8,5
Op zich typisch voor het genre, maar maakt het nummer inderdaad zelden beter.
Dunne 8
1
geplaatst: 2 februari 2025, 22:28 uur
Brunniepoo schreef:
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten.
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten.
Dat hadden de Britten toch goed gezien bij het importeren van 2 Unlimited..
0
geplaatst: 3 februari 2025, 03:30 uur
Ik ben net grote fan van de typische rap-breaks in dergelijke nummers, het hoort er nu eenmaal bij. Meer nog, ik geloof oprecht dat vele Eurodance classics het nodig hebben omdat ze anders nogal eentonig zouden worden.
8.7
't Is hier de ene botsauto-classic na de andere!
Okeeej, let's go!
8.7
't Is hier de ene botsauto-classic na de andere!
Okeeej, let's go!
0
geplaatst: 3 februari 2025, 12:38 uur
Culture beat - Mr. Vain 8
Corona - The rhythm of the night 6,2
La Bouche - Be my lover 7,7
Corona - The rhythm of the night 6,2
La Bouche - Be my lover 7,7
* denotes required fields.