MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

8,3

#spelbreker

9,5

En een 8,5 voor Culture Beat

Ries_72 schreef:
Culture Beat had begin jaren 90 1 echt leuke hit maar dat betekende niet veel. Deze was dat niet: 5.

Ha, subtiel.

Corona snoept de vijfde plek af van Culture Beat, 13 stemmers komen tot een majestueuze 8,43!

Eens kijken of de volgende beat ook zo gesmaakt wordt als de vorige 2. Kermisklassieker 3 is beter bekend als het Duitse ''La Bouche'' die in 1995 een tweede plek scoorde met ''Be My Lover'' in de Nederlandse Top 40.

De Amerikaanse zangeres Melanie Thornton kwam in 2001 tragisch om het leven bij een vliegtuigongeluk in Zwitserland. Slechts 34 jaar geworden.....

Raakt nooit uit de gratie bij mij!

10

En ook nu sluit ik me weer bij je aan. Een van mijn absolute favorieten in het genre.

10

Corona 7,5

La bouche 8,0

Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten. Verder fijn nummer.

8,5

8,0

Dance Lover schreef:
De Amerikaanse zangeres Melanie Thornton kwam in 2001 tragisch om het leven bij een vliegtuigongeluk in Zwitserland. Slechts 34 jaar geworden.....
Het jaar 2001 i.c.m. zangeressen en vliegtuigen was sowieso geen fijn jaar.

Dikke 8

Brunniepoo schreef:
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten. Verder fijn nummer.

8,5

Op zich typisch voor het genre, maar maakt het nummer inderdaad zelden beter.

Dunne 8

Brunniepoo schreef:
Toch jammer dat zoveel nummers van die overbodige raps bevatten.

Dat hadden de Britten toch goed gezien bij het importeren van 2 Unlimited..

Ik ben net grote fan van de typische rap-breaks in dergelijke nummers, het hoort er nu eenmaal bij. Meer nog, ik geloof oprecht dat vele Eurodance classics het nodig hebben omdat ze anders nogal eentonig zouden worden.

8.7

't Is hier de ene botsauto-classic na de andere! Okeeej, let's go!

La Bouche: 8

Culture beat - Mr. Vain 8

Corona - The rhythm of the night 6,2

La Bouche - Be my lover 7,7

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.