Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
2
geplaatst: 31 januari 2025, 17:50 uur
DJ Bobo vond ik toen al niks. Ik wist tot nu toe nog niet zeker of ik daarin alleen stond of niet.. 

1
geplaatst: 31 januari 2025, 20:35 uur
even om mijn lagere 2 punten te compenseren en ook voor mijn afstraffing van Twenty 4 Seven
Op de Is it love single staat een enorm fijne remix van Slave to the music (vind ik tenminste)
Ken je deze Dance Lover?
Op de Is it love single staat een enorm fijne remix van Slave to the music (vind ik tenminste)
Ken je deze Dance Lover?
0
geplaatst: 31 januari 2025, 20:57 uur
Nee, deze versie kende ik nog niet. Prima remix, al ben ik meer een sucker voor het origineel. 
Sing Hallelujah:
9 Dikke cult!

Sing Hallelujah:
9 Dikke cult!
1
geplaatst: 31 januari 2025, 21:05 uur
Het was niet een en al Hallelujah. 16 Stemmers denken erg verschillend over ''Sing Hallelujah'': 7,19.
Allereerst een bijzondere bekentenis:

Tevens deel 1 in de pentalogie ''Kermisklassiekers''. In 1993 een dikke #01 hit in Nederland. Botsautomuziek de luxe en dat bedoel ik op een positieve manier!
Allereerst een bijzondere bekentenis:
Kos schreef:
Ik ben op Mr. Vain ontmaagd dus voor altijd hartjes voor deze plaat.
Ik ben op Mr. Vain ontmaagd dus voor altijd hartjes voor deze plaat.

Tevens deel 1 in de pentalogie ''Kermisklassiekers''. In 1993 een dikke #01 hit in Nederland. Botsautomuziek de luxe en dat bedoel ik op een positieve manier!

0
geplaatst: 31 januari 2025, 23:53 uur
Alban: 7
CB: 7,5 (#5 in GH ED, vooral dankzij de voorgaande twee stemmers)
CB: 7,5 (#5 in GH ED, vooral dankzij de voorgaande twee stemmers)
2
geplaatst: 1 februari 2025, 11:52 uur
pureshores schreef:
even om mijn lagere 2 punten te compenseren en ook voor mijn afstraffing van Twenty 4 Seven
Ken je deze Dance Lover?
(embed)
Ken je deze Dance Lover?
(embed)
Grappig genoeg kwamen ze toevallig gisteren doodleuk de lunchroom binnenwandelen waar ik zat. haha.
1
geplaatst: 1 februari 2025, 18:36 uur
Culture Beat had begin jaren 90 1 echt leuke hit maar dat betekende niet veel. Deze was dat niet: 5.
0
geplaatst: 1 februari 2025, 20:10 uur
13 Stemmers delen onvoorwaardelijke liefde uit aan baas Mr. Vain: 8,39 en een Top 5 positie!
Kermisklassiekers Deel 2! Een iconisch nummer van Italiaanse bodem met een Braziliaanse zangeres. Een nummer dat de zaterdagavond uitstekend kan dragen me dunkt. Scoorde in 1994 een zesde plek in de Top 40.
Kermisklassiekers Deel 2! Een iconisch nummer van Italiaanse bodem met een Braziliaanse zangeres. Een nummer dat de zaterdagavond uitstekend kan dragen me dunkt. Scoorde in 1994 een zesde plek in de Top 40.
* denotes required fields.