MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
8,25

7,5

DJ Bobo vond ik toen al niks. Ik wist tot nu toe nog niet zeker of ik daarin alleen stond of niet..

even om mijn lagere 2 punten te compenseren en ook voor mijn afstraffing van Twenty 4 Seven

Op de Is it love single staat een enorm fijne remix van Slave to the music (vind ik tenminste)

Ken je deze Dance Lover?

Nee, deze versie kende ik nog niet. Prima remix, al ben ik meer een sucker voor het origineel.

Sing Hallelujah:

9 Dikke cult!

Het was niet een en al Hallelujah. 16 Stemmers denken erg verschillend over ''Sing Hallelujah'': 7,19.

Allereerst een bijzondere bekentenis:

Kos schreef:
Ik ben op Mr. Vain ontmaagd dus voor altijd hartjes voor deze plaat.

Tevens deel 1 in de pentalogie ''Kermisklassiekers''. In 1993 een dikke #01 hit in Nederland. Botsautomuziek de luxe en dat bedoel ik op een positieve manier!

Heerlijke klassieker, grijpt je direct bij je lurven!

10

Dance Lover schreef:
Allereerst een bijzondere bekentenis:

(quote)

De tekst werkte duidelijk inspirerend!

Alban: 7
CB: 7,5 (#5 in GH ED, vooral dankzij de voorgaande twee stemmers)

Yeah baby!

9

9,5

Tof album ook

Kos
pureshores schreef:
even om mijn lagere 2 punten te compenseren en ook voor mijn afstraffing van Twenty 4 Seven

Op de Is it love single staat een enorm fijne remix van Slave to the music (vind ik tenminste)

Ken je deze Dance Lover?

(embed)

Grappig genoeg kwamen ze toevallig gisteren doodleuk de lunchroom binnenwandelen waar ik zat. haha.

Culture Beat had begin jaren 90 1 echt leuke hit maar dat betekende niet veel. Deze was dat niet: 5.

13 Stemmers delen onvoorwaardelijke liefde uit aan baas Mr. Vain: 8,39 en een Top 5 positie!

Kermisklassiekers Deel 2! Een iconisch nummer van Italiaanse bodem met een Braziliaanse zangeres. Een nummer dat de zaterdagavond uitstekend kan dragen me dunkt. Scoorde in 1994 een zesde plek in de Top 40.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:52 uur

geplaatst: vandaag om 07:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.