MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

T-Spoon: 4
Rednex: 4,5

T-Spoon: 7,8
Rednex: 4

2 Brothers on the 4th Floor - Dreams 7,1
T-Spoon - A Part of My Life 6,2
Rednex - Cotton Eye Joe 9,2

Bucketheads: 7.3
Jam & Spoon: 7
2 Brothers: 7.3
T-spoon: 5.5
Rednex: 7.5

Rednex verdeelt ons, 17 stemmers komen uiteindelijk tot een 6,46.

We reizen alvast af naar Noord - Brabant om ons voorzichtig in de Carnavalsstemming onder te dompelen. Nance maakte lang deel uit van Twenty 4 Seven, voordat ze solo ging. Niet geheel onsuccesvol. In 1996 scoorde ze met dit ''qua thema ver vooruitziende'' nummer een Top 10 hit! Op verzoek van vigil

In die periode vond ik Nance toch wel errug knap (niet echt te zien in de clip van de originele post..), anno nu nog steeds niets mis mee eigenlijk

Deze clip is met wat meer beeldvulling

Rednex 5,5

Nance 6,3

voor jullie

Deze Nance is de tweede die mij totaal onbekend is. Dan check ik altijd even de UltraTop om na te gaan of het aan mij ligt of een algemeen Belgendingetje is. Geen solo-hits hier, Twenty 4 Seven uiteraard wel.

De versie in de clip van Vigil klinkt iets beter, kruipt snel in 't hoofd. Beetje het voordeel van de twijfel qua punten.

6.5

Terwijl we nog kunnen stemmen op Nance, gaan we vast door met de volgende kandidaat.

De voetjes mogen van de vloer met deze danskraker uit 1991. De C&C Music Factory bereikten in dat jaar de tweede plaats in de Top 40. Anno 2025 verliezen nog steeds hordes mensen de controle over hun lichaam, bij het horen van de eerste noten van deze plaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:23 uur

geplaatst: vandaag om 07:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.