Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2025, 22:56 uur
2 Brothers on the 4th Floor - Dreams 7,1
T-Spoon - A Part of My Life 6,2
Rednex - Cotton Eye Joe 9,2
T-Spoon - A Part of My Life 6,2
Rednex - Cotton Eye Joe 9,2
1
geplaatst: 25 februari 2025, 14:46 uur
Bucketheads: 7.3
Jam & Spoon: 7
2 Brothers: 7.3
T-spoon: 5.5
Rednex: 7.5
Jam & Spoon: 7
2 Brothers: 7.3
T-spoon: 5.5
Rednex: 7.5
1
geplaatst: 25 februari 2025, 21:45 uur
Rednex verdeelt ons, 17 stemmers komen uiteindelijk tot een 6,46.
We reizen alvast af naar Noord - Brabant om ons voorzichtig in de Carnavalsstemming onder te dompelen. Nance maakte lang deel uit van Twenty 4 Seven, voordat ze solo ging. Niet geheel onsuccesvol. In 1996 scoorde ze met dit ''qua thema ver vooruitziende'' nummer een Top 10 hit! Op verzoek van vigil
We reizen alvast af naar Noord - Brabant om ons voorzichtig in de Carnavalsstemming onder te dompelen. Nance maakte lang deel uit van Twenty 4 Seven, voordat ze solo ging. Niet geheel onsuccesvol. In 1996 scoorde ze met dit ''qua thema ver vooruitziende'' nummer een Top 10 hit! Op verzoek van vigil
2
geplaatst: 25 februari 2025, 21:52 uur
In die periode vond ik Nance toch wel errug knap (niet echt te zien in de clip van de originele post..), anno nu nog steeds niets mis mee eigenlijk 
Deze clip is met wat meer beeldvulling

Deze clip is met wat meer beeldvulling
1
geplaatst: 26 februari 2025, 06:34 uur
Deze Nance is de tweede die mij totaal onbekend is. Dan check ik altijd even de UltraTop om na te gaan of het aan mij ligt of een algemeen Belgendingetje is. Geen solo-hits hier, Twenty 4 Seven uiteraard wel.
De versie in de clip van Vigil klinkt iets beter, kruipt snel in 't hoofd. Beetje het voordeel van de twijfel qua punten.
6.5
De versie in de clip van Vigil klinkt iets beter, kruipt snel in 't hoofd. Beetje het voordeel van de twijfel qua punten.
6.5
0
geplaatst: 26 februari 2025, 20:51 uur
Terwijl we nog kunnen stemmen op Nance, gaan we vast door met de volgende kandidaat.
De voetjes mogen van de vloer met deze danskraker uit 1991. De C&C Music Factory bereikten in dat jaar de tweede plaats in de Top 40. Anno 2025 verliezen nog steeds hordes mensen de controle over hun lichaam, bij het horen van de eerste noten van deze plaat.
De voetjes mogen van de vloer met deze danskraker uit 1991. De C&C Music Factory bereikten in dat jaar de tweede plaats in de Top 40. Anno 2025 verliezen nog steeds hordes mensen de controle over hun lichaam, bij het horen van de eerste noten van deze plaat.
* denotes required fields.