Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 27 februari 2025, 23:00 uur
Morgen uitgebreidere scores en zaterdag een nieuwe tussenstand.
We vertrekken definitief naar zuidelijkere oorden. Al is de volgende plaat gewoon afkomstig van Norman Cook (Fatboy Slim). Een van zijn vele succesvolle projecten! In 1995 bereikte dit nummer de Top 10 en liet de harten van menigeen sneller slaan.
We vertrekken definitief naar zuidelijkere oorden. Al is de volgende plaat gewoon afkomstig van Norman Cook (Fatboy Slim). Een van zijn vele succesvolle projecten! In 1995 bereikte dit nummer de Top 10 en liet de harten van menigeen sneller slaan.
1
geplaatst: 28 februari 2025, 07:47 uur
Dit voelt voor mij wat minder als pure Eurodance, gaat al eerder een andere richting op. Maar wel een goed nummer, must in de summer playlist. Ergens op één of andere MegaMix CD heb ik een versie staan waar het zomerse deuntje afwezig is. Even zitten googelen om het te zoeken, maar het enige resultaat dat daar naar boven komt is die dekselse Crazy Frog. 
7.5

7.5
0
geplaatst: 28 februari 2025, 13:39 uur
Niks te maken met Norman Cook, maar wel met de voorgaande track op de vorige pagina!
0
geplaatst: 28 februari 2025, 13:52 uur
voskat schreef:
Niks te maken met Norman Cook, maar wel met de voorgaande track op de vorige pagina!
(quote)
Ah totaal gemist

1
geplaatst: 28 februari 2025, 14:46 uur
Maar ligt hier dan alsnog de weg open voor Moby en andere niet-euro eurodance helden?
1
geplaatst: 28 februari 2025, 18:31 uur
voskat schreef:
Maar ligt hier dan alsnog de weg open voor Moby en andere niet-euro eurodance helden?
Zeker weten!
Scatman John & The Bucketheads zijn inmiddels ook al gepasseerd. Bij de vijftigste plaat heb ik aangegeven toch een oogje dicht te knijpen wat betreft platen buiten Europa.

0
geplaatst: 28 februari 2025, 19:35 uur
Nance scoort niet al te best, zelfs vigil laat het wat afweten: 9 Stemmers geven een 6,12.
De C&C Muziekfabriek scoort een nette 7,97 onder 13 Stemmers.
The Mighty Dub Katz bijten flink van zich af: 10 Stemmers laven hem met een 8,25 + dikke Top 10 positie.
Het is Carnaval en dat zullen jullie weten ook de komende dagen. Dus wat is er toepasselijker dan een nummer over de bakermat van dit feest?! Gemaakt in Duitsland en opgenomen in het exotische Hamburg, dat dan weer wel.....In 1997 een grote hit: #07 in de Top 40 en deze week tijdens muziekles nog massaal meegezongen door een negentigtal kinderen op een van mijn scholen. Een blijvertje dus.
De C&C Muziekfabriek scoort een nette 7,97 onder 13 Stemmers.
The Mighty Dub Katz bijten flink van zich af: 10 Stemmers laven hem met een 8,25 + dikke Top 10 positie.
Het is Carnaval en dat zullen jullie weten ook de komende dagen. Dus wat is er toepasselijker dan een nummer over de bakermat van dit feest?! Gemaakt in Duitsland en opgenomen in het exotische Hamburg, dat dan weer wel.....In 1997 een grote hit: #07 in de Top 40 en deze week tijdens muziekles nog massaal meegezongen door een negentigtal kinderen op een van mijn scholen. Een blijvertje dus.
0
geplaatst: 28 februari 2025, 19:39 uur
9
Ga ik nog best wel lijp op #Jeugdsentiment #TMF Dag Top 5
Ga ik nog best wel lijp op #Jeugdsentiment #TMF Dag Top 5
1
geplaatst: 28 februari 2025, 19:41 uur
Dance Lover schreef:
Zeker weten!
Scatman John & The Bucketheads zijn inmiddels ook al gepasseerd. Bij de vijftigste plaat heb ik aangegeven toch een oogje dicht te knijpen wat betreft platen buiten Europa.
(quote)
Zeker weten!
Dat blijde nieuws was mij even ontgaan!
Ja, je kon er ook eigenlijk niet omheen..
* denotes required fields.