MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

Pfff...bijna 35 jaar geleden al

8,2

Nance - Big Brother Is Watching You 6,5

Morgen uitgebreidere scores en zaterdag een nieuwe tussenstand.

We vertrekken definitief naar zuidelijkere oorden. Al is de volgende plaat gewoon afkomstig van Norman Cook (Fatboy Slim). Een van zijn vele succesvolle projecten! In 1995 bereikte dit nummer de Top 10 en liet de harten van menigeen sneller slaan.

9

Speels, ondeugend...Een echte teaser!

C&C is toch Amerikaans....?

Dit voelt voor mij wat minder als pure Eurodance, gaat al eerder een andere richting op. Maar wel een goed nummer, must in de summer playlist. Ergens op één of andere MegaMix CD heb ik een versie staan waar het zomerse deuntje afwezig is. Even zitten googelen om het te zoeken, maar het enige resultaat dat daar naar boven komt is die dekselse Crazy Frog.

7.5

voskat schreef:
C&C is toch Amerikaans....?

Wat hebben die met Mighty Dub Katz te maken?

Arrie schreef:
(quote)

Wat hebben die met Mighty Dub Katz te maken?

Niks te maken met Norman Cook, maar wel met de voorgaande track op de vorige pagina!

voskat schreef:
(quote)

Niks te maken met Norman Cook, maar wel met de voorgaande track op de vorige pagina!

Ah totaal gemist

Maar ligt hier dan alsnog de weg open voor Moby en andere niet-euro eurodance helden?

C & C 7

Mighty Dub Katz 8,3

voskat schreef:
Maar ligt hier dan alsnog de weg open voor Moby en andere niet-euro eurodance helden?

Zeker weten!

Scatman John & The Bucketheads zijn inmiddels ook al gepasseerd. Bij de vijftigste plaat heb ik aangegeven toch een oogje dicht te knijpen wat betreft platen buiten Europa.

Muziekfabriek: 6,5
Dubkatten: 8

Nance scoort niet al te best, zelfs vigil laat het wat afweten: 9 Stemmers geven een 6,12.

De C&C Muziekfabriek scoort een nette 7,97 onder 13 Stemmers.

The Mighty Dub Katz bijten flink van zich af: 10 Stemmers laven hem met een 8,25 + dikke Top 10 positie.

Het is Carnaval en dat zullen jullie weten ook de komende dagen. Dus wat is er toepasselijker dan een nummer over de bakermat van dit feest?! Gemaakt in Duitsland en opgenomen in het exotische Hamburg, dat dan weer wel.....In 1997 een grote hit: #07 in de Top 40 en deze week tijdens muziekles nog massaal meegezongen door een negentigtal kinderen op een van mijn scholen. Een blijvertje dus.

9

Ga ik nog best wel lijp op #Jeugdsentiment #TMF Dag Top 5

Dance Lover schreef:
(quote)

Zeker weten!

Scatman John & The Bucketheads zijn inmiddels ook al gepasseerd. Bij de vijftigste plaat heb ik aangegeven toch een oogje dicht te knijpen wat betreft platen buiten Europa.

Dat blijde nieuws was mij even ontgaan!
Ja, je kon er ook eigenlijk niet omheen..

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.