MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:
Jamie xx & Oona Doherty - Falling Together spotify:track:08Jhu8OZ6gCIGWQn6vP3uI
Metronomy & Biig Piig - 405 spotify:track:1KjLbuPsJmYdZJt0CsyVAg
Cindy Lee - Dreams Of You
Cindy Lee - All I Want Is You

Youtube:

Cindy Lee - Dreams Of You
Cindy Lee - All I Want Is You

Zonder dat er een nummer meedoet dat verjaard is zijn de eerste Top2000-nominaties al binnen

Onweerwolf schreef:
Als je dit leest staat het signaal op groen en kun je beginnen met nomineren. Zorg wel dat je de bovenstaande posts hebt doorgenomen om fouten te voorkomen.

123poetertjes, 50tracks, 7744leon, ABDrums, aerobag, aERodynamIC, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Arno, Arrie, ArthurDZ, AstroStart, Ataloona, BlackFinch, Brunniepoo, Bucquoy, Casartelli, Ceasar, charlotte2807, chevy93, Choconas, Co Jackso, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, Dim, dix, DjFrankie, dominicano fonso, dumb_helicopter, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, El Ninjo, esteban, Etiul, Fathead, Finidi, Finn, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Grafmat, Gretz, Guessmaker, Gyzzz, herman, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, JoaMuse, johan de witt, Johnny Marr, Johnny Marrissey, jordidj1, Joren999, kaj_666, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Martijn Jonkers, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, Mausie, mol, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, Onweerwolf, Outlaw104, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, Poek, Porcupine Head, ranboy, ranja, remcodulac, Ries_72, Riesdude, riiiiiiiii, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, Rvdz, Salvadore, SanderT, SBube, Scorpion_21, shimahero, Silent_shout, Simon77, sj0n88, Snoeperd, sokra, Spul, starbright boy, stardust_be, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, tafkat, tbouwh, Teunnis, The Eraser, thelion, Titmeister, Top2000, TornadoEF5, Verweggistan, vigil, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux, yeahyeahyeah, Zwammer

(Let op: wie het eerst komt wie het eerst maalt en vol is vol)

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Ook als je niet eerder meedeed aan De Witte Trui mag je natuurlijk nomineren.

Er zijn lijstjes van 4 gereserveerd voor Grafmat, kaj_666, sokra, chevy93, Scorpion_21, Dim, Riesdude, Robbie34, Gretz, SanderT, Porcupine Head, mauricedegier en ondergetekende.

Desalniettemin het expliciete verzoek aan deze mensen met reserveringen om toch zo spoedig mogelijk hun lijstje te plaatsen dan wel even een mededeling te doen indien je afziet van een lijstje. Bij voorkeur binnen 24 uur na plaatsing van deze post. Ik wil het nomineren graag zo snel als mogelijk afronden

Ik maak hier graag gebruik van maar zal mn lijstje nog niet binnen 24 uur kunnen droppen. Hopelijk morgen

Vrijwel jaarlijkse, doorgaans vergeefse, poging om wat mainstream pop de lijst binnen te werken. Voor het nomineren van alternatievere dingen heb ik jullie al

Harry Styles - Adore You spotify:track:3jjujdWJ72nww5eGnfs2E7
Lady Gaga - Always Remember Us This Way spotify:track:2rbDhOo9Fh61Bbu23T2qCk
Olivia Rodrigo - bad idea right? spotify:track:3IX0yuEVvDbnqUwMBB3ouC
Taylor Swift - Cruel Summer spotify:track:1BxfuPKGuaTgP7aM0Bbdwr

Kit Sebastian - Pangea spotify:track:7temtwzguIVsHoT3ewhnxh
BIG SPECIAL - BLACK DOG/WHITE HORSE spotify:track:1LD2SFCu4lmrTwxnA6TCqQ
English Teacher - Nearly Daffodils spotify:track:6UujMCzNxqaU5RooRvww1P
Bragolin - Into Those Woods spotify:track:2SzgiyJM5k3MUeSAXPF4Nf

Phosphorescent – Revelator spotify:track:5MYNGC7sL0rpmQv9jFeTg9
King Hannah Feat. Sharon van Etten – Big Swimmer spotify:track:3msstebr0HfNT4kdJexWXe
BANFF – Beverly Spills spotify:track:5vL123TyjwQ3nodXi3H2ET
Beauts – Paragon spotify:track:08LUZGp3kf1e73BOXFO3vN

Onweerwolf
Inmiddels staat de nominatielijst ruim een etmaal open. Bij deze een herinnering voor mensen die (nog) niet hebben genomineerd. Ik ga niet heel lang wachten met het openzetten van de 5e (en eventueel) 6e nominatie.

Krijg je een tag in deze post en heb je wel genomineerd dan moet je even aan de bel trekken.

50tracks, 7744leon, aerobag, andré, Andres4, Angelo, arcade monkeys, Ataloona, BlackFinch, Brunniepoo, Bucquoy, Ceasar, charlotte2807, Coma Cat, corn1holio1, cosmic kid, curufin, Dance Lover, Dave82, DenDimi, Dim, dix, dvdschaaf, Dwejkk_, dynamo d, Etiul, Fathead, Finidi, forzautregivo, Gebruiker43757, Gele Stift, gerre, Glen Hansard, GrafGantz, Gyzzz, hoi123, hoolie55, HugovdBos, iamsander, inquestos, jassn, jeroentjuhh, johan de witt, Johnny Marrissey, kemm, kobe bryant fan, Koenr, L_T_B, laxus11, luigifort, Lukas, Maartenn, madmadder, Maestrov, Manfield, marsupilami, Martijn Jonkers, Marzipaintree, Mastroianni, mauricedegier, motel matches, MRDammann, music4life, musicfriek, MVW, nelis, nico1616, pauljojo, Ploppesteksel, Poeha, ranboy, Riesdude, riiiiiiiii, Rob071, Robbie34, Rudi S, Rufus, Rvdz, Salvadore, SanderT, Scorpion_21, shimahero, Silent_shout, sj0n88, Snoeperd, Spul, starbright boy, STaRS, stoepkrijt, Sunderland, The Eraser, thelion, TornadoEF5, Verweggistan, Vince vega, VladTheImpaler, wandelindenatuur, WhyNotSmile, wibro, willemdeux

Wil je liever geen notificaties meer ontvangen over De Witte Trui stuur me dan even een pm en dan haal ik je van de lijst. Dat geldt ook als je juist nog niet op de lijst staat maar dat wel graag wilt.

Fat Dog - King of the Slugs spotify:track:059rVLt0il9OJVc93OQDQs
Fat Dog - Running spotify:track:1EqavzBokG9fKmRfK6VJGp
Gary Numan - My Name Is Ruin spotify:track:2A5HPP2VbHKT8Sp9LLexEs
The Murder Capital - Ethel spotify:track:2fEhqGeXcGiJs3WmqysJ8X

Iemand die mij van linkjes kan voorzien? Ik heb helaas geen toegang tot Spotify via de laptop.

Grizzly Bear - Mourning Sound
Mac Demarco - Chamber Of Reflection
Mount Kimbie Feat. King Krule - Empty And Silent
Moderat - Reminder

De eerste track is een hernominatie.

sj0n88 schreef:
Iemand die mij van linkjes kan voorzien? Ik heb helaas geen toegang tot Spotify via de laptop.

Grizzly Bear - Mourning Sound
Mac Demarco - Chamber Of Reflection
Mount Kimbie Feat. King Krule - Empty And Silent
Moderat - Reminder

De eerste track is een hernominatie.

Grizzly Bear - Mourning Sound spotify:track:0szSOfZVM3G5mWI1ogQjr7
Mac Demarco - Chamber Of Reflection spotify:track:7H7NyZ3G075GqPx2evsfeb
Mount Kimbie Feat. King Krule - Empty And Silent spotify:track:1SFUxSbBQbJqjN9rFOmYGk
Moderat - Reminder spotify:track:2DP2UCTKZpI2YTgUTm2ESs

Onweerwolf schreef:
Ik ga niet heel lang wachten met het openzetten van de 5e (en eventueel) 6e nominatie.
Hoe groot acht je de kans dat er ook een mogelijkheid is voor een zesde nominatie?

Volgens mij is dat al jaren niet meer geweest, dus ik denk dat die kans niet zo heel groot is

Onweerwolf
Klopt, maar er waren minder finale stemmers dit jaar dus de kans is ook niet helemaal nul.

Sabrina Carpenter - Taste spotify:track:5G2f63n7IPVPPjfNIGih7Q
Dua Lipa - Training Season spotify:track:5b5cPscqVEMChvDqscVw26
The Beaches - Takes One To Know One spotify:track:7Jc79lucvYoqo3YA44EG8f
The Last Dinner Party - The Feminine Urge spotify:track:1gRK6QnBOpNtEDjYKftzTc

Droom Dit - Laatste traan spotify:track:7jtbJj6oVY0RPc6KQvjmh4
Meis - Zonder spotify:track:23NZVD94quuDlI6p815NQ6
Black Country, New Road - Concorde spotify:track:0y5akbuW5mCnnUe71xATpe
The Strokes - The Adults Are Talking spotify:track:5ruzrDWcT0vuJIOMW7gMnW

Onweerwolf schreef:
Klopt, maar er waren minder finale stemmers dit jaar dus de kans is ook niet helemaal nul.

Ik wil zeker nog Baddy on the Floor van Jamie xx nomineren. Die kan toch écht niet ontbreken. Heb mensen al mindere nummers van dat album hier zien nomineren, vreemd. Arno, heb jij al gedropt?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik wil zeker nog Baddy on the Floor van Jamie xx nomineren. Die kan toch écht niet ontbreken. Heb mensen al mindere nummers van dat album hier zien nomineren, vreemd. Arno, heb jij al gedropt?
Zeker wel, maar nog niets van Jamie xx.

Onweerwolf
Ik heb besloten om de RYM singles lijst aan te houden waarmee Geordie Greep - Holy, Holy is vervangen door Kendrick Lamar - Meet The Grahams.

Onweerwolf
Etob schreef:
Black Country, New Road - Concorde spotify:track:0y5akbuW5mCnnUe71xATpe

Dit is een hernominatie.

DeWolff - Nigh Train spotify:track:3dfEtqL3z4Y1LImuKeQh1b
Harry Styles - Kiwi spotify:track:33SNO8AaciGbNaQFkxvPrW
Hozier - Nina Cried Power spotify:track:2QsquiKBcjvDUlO6QyvMEs?
The Weeknd & Daft Punk - Starboy spotify:track:7MXVkk9YMctZqd1Srtv4MB

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ik zat te twijfelen tussen All you Children en Life, maar ook Baddy is idd goede keus. Eigenlijk bijna alle nummers wel. Top album toch weer, heeft het meeste rondjes gedraaid deze maand.

kaj_666 schreef:
Vrijwel jaarlijkse, doorgaans vergeefse, poging om wat mainstream pop de lijst binnen te werken. Voor het nomineren van alternatievere dingen heb ik jullie al

Harry Styles - Adore You spotify:track:3jjujdWJ72nww5eGnfs2E7
Lady Gaga - Always Remember Us This Way spotify:track:2rbDhOo9Fh61Bbu23T2qCk
Olivia Rodrigo - bad idea right? spotify:track:3IX0yuEVvDbnqUwMBB3ouC
Taylor Swift - Cruel Summer spotify:track:1BxfuPKGuaTgP7aM0Bbdwr

Als je me niet voor was geweest had ik Always Remember Us This Way ook genomineerd. Topnominatie!

Nick Cave & the Bad Seeds – Girl In Amber
spotify:track:1upEynw2Rpcp7IKvihjQW1
Lady Gaga & Bradley Cooper – Shallow
spotify:track:2VxeLyX666F8uXCJ0dZF8B
Hannelore Bedert – Kom Naar Huis
spotify:track:5V3I10bjA9kWRveHQlsjSN
Spinvis – Trein Vuur Dageraad
spotify:track:7xQ78g2mtXnviBEnzHoyNK

Scorpion_21 schreef:
Staat die er niet (meer) in? Bizar!

Fontaines D.C. - Bug spotify:track:0MXmiqd7zoXxv6Gqn9ahhQ
Bon Iver - THINGS BEHIND THINGS BEHIND THINGS spotify:track:2kyL1eP0mluFHYlAwKySzj
Day Wave - As You Are spotify:track:2ESCxmLAUmOPPWlUtbCMDo
Carne Doce - Noite Des Tristes spotify:track:5hHEk1nAAoDJswK5uYapZH

Toch even 1 aanpassing gedaan

Eefje de Visser –Heimwee
spotify:track:5dXWJHRDY570pfFtLZrKA0

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
Toch even 1 aanpassing gedaan

Eefje de Visser –Heimwee
spotify:track:5dXWJHRDY570pfFtLZrKA0

Zou je de URI's achter de artiest - titel willen zetten?

Onweerwolf
Het is tijd voor de 5e nominatie.

Zwammer, yeahyeahyeah, WhyNotSmile, vigil, Top2000, Titmeister, Teunnis, tbouwh, tafkat, stardust_be, sokra, sj0n88, Simon77, SBube, SanderT, Ries_72, remcodulac, ranja, Porcupine Head, Poek, Outlaw104, Onweerwolf, mol, Mausie, mauricedegier, laxus11, kaj_666, Joren999, jordidj1, Johnny Marr, JoaMuse, herman, Guessmaker, Gretz, Grafmat, Finn, Etob, esteban, El Ninjo, Edgar18, dumb_helicopter, dominicano fonso, DjFrankie, Co Jackso, Choconas, chevy93, Casartelli, AstroStart, ArthurDZ, Arrie, Arno, aERodynamIC, ABDrums, 123poetertjes

Heb je er al 4 gedaan (en sta je hier getagged) dan mag je er nu eentje bij doen. Heb je er nog geen enkele gedaan dan mag je er nu maximaal 5 doen.

Go! Go! Go!

Onweerwolf
Daryll-Ann - Our Song spotify:track:47sXmGpsv1omLWl0YRwbbV

IJSLAND (Sef & Abel) - 2 SCHORPIOENEN spotify:track:2wa8VAlVNJ0NuZoA6I1OOf

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.