Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #7: Rock en pop 60's Bobbys!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2025, 19:41 uur
vigil schreef:
Best veel tegenstemmen voor Smile, ik dacht die populairder zou zijn
Best veel tegenstemmen voor Smile, ik dacht die populairder zou zijn
Ik ook eigenlijk. Met nog maar 20 minuutjes te gaan, lijkt het erop dat het de laatste afvaller gaat worden...
1
geplaatst: 23 juli 2025, 19:42 uur
Ik ben bezig met de laatste vier nummers... dus ik kom nog met een lijstje.
1
geplaatst: 23 juli 2025, 19:58 uur
Deze tien mogen gaan, maar desondanks vond ik het verre van vervelend om er naar te 'moeten' luisteren.
Angelyne*
Carry You to Safety
Everybody Knows
High Water Blues
I'd Run Away
Living in a Bubble*
Saturday Morning on Sunday Street
She's Not Alone Anymore
Smile
Two Angels
Angelyne*
Carry You to Safety
Everybody Knows
High Water Blues
I'd Run Away
Living in a Bubble*
Saturday Morning on Sunday Street
She's Not Alone Anymore
Smile
Two Angels
1
geplaatst: 23 juli 2025, 20:01 uur
Bonk, de man die altijd goed presteert onder tijdsdruk. Leuk dat je bent aangehaakt!
Ik ga eens kijken hoe erg je mijn voorbereide tekst om zeep hebt geholpen
De lijnen voor ronde 2 zijn hierbij gesloten.
Ik ga eens kijken hoe erg je mijn voorbereide tekst om zeep hebt geholpen

De lijnen voor ronde 2 zijn hierbij gesloten.
1
geplaatst: 23 juli 2025, 20:15 uur
GREATEST HITS OF THE JAYHAWKS – FINALE
https://img.apmcdn.org/4d22f61351fbe1144c0b4857d70193b55e41e4ef/uncropped/ff9f42-20231218-a-band-performs-on-stage-28-2000.jpg
Het is tijd om afscheid te nemen van een aantal nummers. Met 5 of meer tegenstemmen, gebaseerd op 11 ingediende lijstjes (waarvoor dank!), is dit rijtje afgevallen:
Angelyne* (9)
She's Not Alone Anymore (9)
Ain't No End* (8)
Carry You to Safety (8)
High Water Blues (8)
Living in a Bubble* (8)
Everybody Knows (6)
Saturday Morning on Sunday Street (6)
Two Angels (6)
Quiet Corners & Empty Spaces (5)
Smile (5)
Stumbling Through the Dark (5)
Ook in de uitslag van deze ronde weer enkele zaken die het noemen waard zijn:
We hebben 12 afvallers en komen daarmee alsnog netjes op de gewenste 20 finalisten uit.
motel matches nam Bad Time in zijn lijstje op omdat het een cover is, maar desondanks ging het nummer eenvoudig door naar de finale. Wel is er een ándere cover uit gevlogen, namelijk Everybody Knows van de Dixie Chicks. Of beter gezegd: een halve cover, want Gary Louris heeft eraan meegeschreven.
Slechts 5 van de 32 nummers kregen geen enkele tegenstem, waaronder twee songs die ik vooraf al beschouwde als mogelijke kandidaten voor de overwinning. Ik laat nog even in het midden welke dat zijn…
De finaleronde gaan we spelen met de volgende 20 topnummers, waarvan er 11 afkomstig zijn uit de startlijst en 9 door jullie zijn toegevoegd in ronde 1.
All the Right Reasons*
Bad Time
Big Star*
Blue
Crowded in the Wings
Dying on the Vine*
Gonna Be a Darkness*
I'd Run Away
Martin's Song*
Miss Williams' Guitar*
Nevada, California*
Real Light*
Save It for a Rainy Day
Tailspin
Take Me with You (When You Go)
The Man Who Loved Life
This Forgotten Town
Trouble
Waiting for the Sun
Wichita*
Greatest Hits of The Jayhawks – Finale
Laat jullie top 10 lijstjes maar komen! Toelichtingen bij je favorieten worden zoals altijd gewaardeerd.
Deadline: vrijdag 25 juli om 19:30.
https://img.apmcdn.org/4d22f61351fbe1144c0b4857d70193b55e41e4ef/uncropped/ff9f42-20231218-a-band-performs-on-stage-28-2000.jpg
Het is tijd om afscheid te nemen van een aantal nummers. Met 5 of meer tegenstemmen, gebaseerd op 11 ingediende lijstjes (waarvoor dank!), is dit rijtje afgevallen:
Angelyne* (9)
She's Not Alone Anymore (9)
Ain't No End* (8)
Carry You to Safety (8)
High Water Blues (8)
Living in a Bubble* (8)
Everybody Knows (6)
Saturday Morning on Sunday Street (6)
Two Angels (6)
Quiet Corners & Empty Spaces (5)
Smile (5)
Stumbling Through the Dark (5)
Ook in de uitslag van deze ronde weer enkele zaken die het noemen waard zijn:
We hebben 12 afvallers en komen daarmee alsnog netjes op de gewenste 20 finalisten uit.
motel matches nam Bad Time in zijn lijstje op omdat het een cover is, maar desondanks ging het nummer eenvoudig door naar de finale. Wel is er een ándere cover uit gevlogen, namelijk Everybody Knows van de Dixie Chicks. Of beter gezegd: een halve cover, want Gary Louris heeft eraan meegeschreven.
Slechts 5 van de 32 nummers kregen geen enkele tegenstem, waaronder twee songs die ik vooraf al beschouwde als mogelijke kandidaten voor de overwinning. Ik laat nog even in het midden welke dat zijn…
De finaleronde gaan we spelen met de volgende 20 topnummers, waarvan er 11 afkomstig zijn uit de startlijst en 9 door jullie zijn toegevoegd in ronde 1.
All the Right Reasons*
Bad Time
Big Star*
Blue
Crowded in the Wings
Dying on the Vine*
Gonna Be a Darkness*
I'd Run Away
Martin's Song*
Miss Williams' Guitar*
Nevada, California*
Real Light*
Save It for a Rainy Day
Tailspin
Take Me with You (When You Go)
The Man Who Loved Life
This Forgotten Town
Trouble
Waiting for the Sun
Wichita*
Greatest Hits of The Jayhawks – Finale
Laat jullie top 10 lijstjes maar komen! Toelichtingen bij je favorieten worden zoals altijd gewaardeerd.
Deadline: vrijdag 25 juli om 19:30.
0
geplaatst: 23 juli 2025, 20:23 uur
Dat Two Angels zou afvallen vind ik best wel opvallend. Toch wel een sterkhouder op het meest beoordeelde Jayhawks album hier op musicmeter.
1
geplaatst: 23 juli 2025, 20:30 uur
1. Take Me with You (When You Go)
2. Blue
3. Save It for a Rainy Day
4. Crowded in the Wings
5. Waiting for the Sun
6. I'd Run Away
7. Bad Time
8. Real Light*
9. Nevada, California*
10. The Man Who Loved Life
2. Blue
4. Crowded in the Wings
5. Waiting for the Sun
6. I'd Run Away
7. Bad Time
8. Real Light*
9. Nevada, California*
10. The Man Who Loved Life
1
geplaatst: 23 juli 2025, 20:51 uur
1. Take Me with You (When You Go)
2. Blue
3. Nevada, California*
4. Waiting for the Sun
5. I'd Run Away
6. Miss Williams' Guitar*
7. Crowded in the Wings
8. Bad Time
9. Wichita*
10. Martin's Song*
Excuses voor de beperkte variatie. Meer ken ik niet van de band helaas.
2. Blue
3. Nevada, California*
4. Waiting for the Sun
5. I'd Run Away
7. Crowded in the Wings
8. Bad Time
9. Wichita*
10. Martin's Song*
Excuses voor de beperkte variatie. Meer ken ik niet van de band helaas.
1
geplaatst: 23 juli 2025, 21:08 uur
1. Crowded in the Wings
2. Take Me With You (When You Go)
3. Martin’s Song
4. Nevada, California
5. Waiting for the Sun
6. This Forgotten Town
7. Save It For a Rainy Day
8. Tailspin
9. The Man Who Loved Life
10. Blue
2. Take Me With You (When You Go)
3. Martin’s Song
4. Nevada, California
5. Waiting for the Sun
6. This Forgotten Town
7. Save It For a Rainy Day
8. Tailspin
10. Blue
2
geplaatst: 23 juli 2025, 21:25 uur
Bijzondere fijne muziek maken ze toch. En dan gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik pas in de afgelopen acht jaar de band echt heb leren kennen. Ik kende ze lange tijd eigenlijk alleen maar van het nummer Take Me With You (When You Go) en dan ook eigenlijk alleen maar omdat het op de verzamel cd What's Up stond. En toen kwam ik de Jayhawks in 2017 weer tegen bij een bijzonder leuk spelletje op het forum hier van zaaf en kwam er zo achter hoe goed die band eigenlijk is.
1. Dying on the Vine*
2. Crowded in the Wings
4. Tailspin
5. Waiting for the Sun
6. Take Me with You (When You Go)
7. All the Right Reasons*
8. The Man Who Loved Life
9. Gonna Be a Darkness*
10. This Forgotten Town
1. Dying on the Vine*
2. Crowded in the Wings
4. Tailspin
5. Waiting for the Sun
8. The Man Who Loved Life
9. Gonna Be a Darkness*
10. This Forgotten Town
4
geplaatst: 23 juli 2025, 21:41 uur
Goh, wat was ik destijds onder de indruk van "Hollywood Town Hall". Americana/Country/Rock op een manier gespeeld, waar ik als een blok voor viel. De kracht zat hem natuurlijk ook in de perfect passende samenzang van Gary Louris en Mark Olson. Bij opvolger "Tomorrow the Green Grass" werd dat kunstje nog eens dunnetjes overgedaan.
Terwijl Louris vervolgens samen met o.a Jeff Tweedy speelde in gelegenheidsband Golden Smog, verliet Olson de band, mede ingegeven door de ziekte van zijn vrouw Victoria Williams (hij keerde overigens later nog eens terug).
Op dat moment dacht ik dat het gebeurd was met de band, maar niets bleek minder waar.
Louris gooide het over een andere boeg en ruilde de frivole countryrock sound in voor een wat meer psychedelischer geluid. Dit resulteerde in "Sound of Lies", een onderschat album, wat door mij in eerste instantie ook maar schoorvoetend werd geaccepteerd, maar na verloop van tijd misschien wel is uitgegroeid tot één van de favoriete en meest gedraaide Jayhawks platen.
En kijk eens aan!
In mijn top 10 van deze Jayhawks GH is het zomaar de hofleverancier met liefst 4 nummers. Zeker het openingsnummer 'The Man Who Loved Life', maar vooral 'Dying on the Vine' zijn hier de prijsbeesten, waarbij het vrouwelijke bandlid Karen Grotberg de rol van Olson enigszins overneemt.
1. Dying on the Vine*
2. The Man Who Loved Life
3. Take Me with You (When You Go)
4. I'd Run Away
5. Crowded in the Wings
6. Trouble
7. Waiting for the Sun
8. Blue
9. Big Star*
10. Real Light*
Terwijl Louris vervolgens samen met o.a Jeff Tweedy speelde in gelegenheidsband Golden Smog, verliet Olson de band, mede ingegeven door de ziekte van zijn vrouw Victoria Williams (hij keerde overigens later nog eens terug).
Op dat moment dacht ik dat het gebeurd was met de band, maar niets bleek minder waar.
Louris gooide het over een andere boeg en ruilde de frivole countryrock sound in voor een wat meer psychedelischer geluid. Dit resulteerde in "Sound of Lies", een onderschat album, wat door mij in eerste instantie ook maar schoorvoetend werd geaccepteerd, maar na verloop van tijd misschien wel is uitgegroeid tot één van de favoriete en meest gedraaide Jayhawks platen.
En kijk eens aan!
In mijn top 10 van deze Jayhawks GH is het zomaar de hofleverancier met liefst 4 nummers. Zeker het openingsnummer 'The Man Who Loved Life', maar vooral 'Dying on the Vine' zijn hier de prijsbeesten, waarbij het vrouwelijke bandlid Karen Grotberg de rol van Olson enigszins overneemt.
1. Dying on the Vine*
2. The Man Who Loved Life
3. Take Me with You (When You Go)
4. I'd Run Away
5. Crowded in the Wings
6. Trouble
7. Waiting for the Sun
8. Blue
9. Big Star*
10. Real Light*
1
geplaatst: 23 juli 2025, 21:46 uur
1. Blue
2. Save It for a Rainy Day
3. Miss Williams' Guitar*
4. Tailspin
5. I'd Run Away
6. Wichita*
8. Martin's Song*
9. Waiting for the Sun
10. Bad Time
2. Save It for a Rainy Day
3. Miss Williams' Guitar*
4. Tailspin
5. I'd Run Away
6. Wichita*
8. Martin's Song*
9. Waiting for the Sun
10. Bad Time
1
geplaatst: 23 juli 2025, 22:17 uur
Outlaw104 schreef:
Dit resulteerde in "Sound of Lies", een onderschat album, wat door mij in eerste instantie ook maar schoorvoetend werd geaccepteerd, maar na verloop van tijd misschien wel is uitgegroeid tot één van de favoriete en meest gedraaide Jayhawks platen.
En kijk eens aan!
In mijn top 10 van deze Jayhawks GH is het zomaar de hofleverancier met liefst 4 nummers.
Dit resulteerde in "Sound of Lies", een onderschat album, wat door mij in eerste instantie ook maar schoorvoetend werd geaccepteerd, maar na verloop van tijd misschien wel is uitgegroeid tot één van de favoriete en meest gedraaide Jayhawks platen.
En kijk eens aan!
In mijn top 10 van deze Jayhawks GH is het zomaar de hofleverancier met liefst 4 nummers.
Hear hear!
Sound of Lies is ook mijn nummer 1 album, het bevat ook mijn nummer 1 welke gelukkig ook door jou is genoemd!
Eiigenlijk is het mijn favo-album wel samen met Rainy Day Music, beide staan die op een 4,5.
1
geplaatst: 23 juli 2025, 22:39 uur
1. Tailspin
2. Blue
4. Waiting for the Sun
5. Big Star*
7. The Man Who Loved Life
8. Crowded in the Wings
9. Nevada, California*
10. All the Right Reasons*
Mijn favo is eigenlijk Don't Let the World Get in Your Way, maar ja dan had ik maar moeten nomineren
2. Blue
4. Waiting for the Sun
5. Big Star*
7. The Man Who Loved Life
8. Crowded in the Wings
9. Nevada, California*
Mijn favo is eigenlijk Don't Let the World Get in Your Way, maar ja dan had ik maar moeten nomineren
1
geplaatst: 24 juli 2025, 11:13 uur
1. Crowded in the Wings
2. Martin's Song
3. Blue
4. Waiting for the Sun
5. Dying on the Vine
6. Big Star
7. Nevada, California
8. Take Me with You (When You Go)
10. Trouble
2. Martin's Song
3. Blue
4. Waiting for the Sun
5. Dying on the Vine
6. Big Star
7. Nevada, California
8. Take Me with You (When You Go)
10. Trouble
0
geplaatst: 24 juli 2025, 16:03 uur
1. Gonna Be a Darkness*
2. All the Right Reasons*
3. Tailspin
4. This Forgotten Town
5. Save It for a Rainy Day
6. Blue
7. Real Light*
8. Waiting for the Sun
9. Dying on the Vine*
10. I'd Run Away
3. Tailspin
4. This Forgotten Town
6. Blue
7. Real Light*
8. Waiting for the Sun
9. Dying on the Vine*
10. I'd Run Away
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 juli 2025, 16:21 uur
voskat schreef:
Wellicht handig om de koptekst "KALENDER" erboven te houden, zodat we daarop kunnen zoeken in het vervolg...
Dan zet ik de aloude linkjes er ook weer even bij Wellicht handig om de koptekst "KALENDER" erboven te houden, zodat we daarop kunnen zoeken in het vervolg...

Informatie over het spel en over voorgaande edities: (links graag mee kopiëren)
Greatest Hits of - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Lijst van Greatest Hits of...-edities - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Let op: één inschrijving per persoon (uitgezonderd de GH-finale).
KALENDER
18 juli - All Day Watcher (The Jayhawks)
25 juli - Poek (Chicago)
1 augustus - voskat (Manic Street Preachers mét Richey Edwards - dus t/m 1994)
8 augustus -
15 augustus - aERodynamIC (Moondog Jr / Zita Swoon / Stef Kamil Carlens)
22 augustus - 50Tracks (60 jaar Top 40)
29 augustus - Bonk (Foo Fighters)
5 september - Titmeister (Ethio-jazz)
12 september - Cosmic Kid (Top 40 1986)
3
geplaatst: 24 juli 2025, 16:41 uur
Terwijl de lijstjes fijn binnendruppelen, wil ik tussendoor een vrij obscure plaat uit het Jayhawks universum met jullie delen, die ik zelf pas een paar dagen geleden heb ontdekt. Vooral interessant voor liefhebbers van het meer experimentele werk dat op Sound of Lies en Smile te vinden is, maar die zijn deze week zeker aanwezig heb ik gelezen.
Het gaat om het album One Armed Candy Bear van de band Au Pair. Dit is een samenwerking van Gary Louris en Djángo Haskins van de band The Old Ceremony. Zoals gezegd een behoorlijk onbekende plaat, die nog niet op MuMe te vinden is (heb hem zojuist als toevoeging ingestuurd) en die op Spotify slechts 54 luisteraars per maand trekt. Hopelijk doe ik iemand een plezier met deze tip
https://i.ebayimg.com/images/g/T-IAAOSw8HNnfmrL/s-l400.jpg
Het gaat om het album One Armed Candy Bear van de band Au Pair. Dit is een samenwerking van Gary Louris en Djángo Haskins van de band The Old Ceremony. Zoals gezegd een behoorlijk onbekende plaat, die nog niet op MuMe te vinden is (heb hem zojuist als toevoeging ingestuurd) en die op Spotify slechts 54 luisteraars per maand trekt. Hopelijk doe ik iemand een plezier met deze tip

https://i.ebayimg.com/images/g/T-IAAOSw8HNnfmrL/s-l400.jpg
3
geplaatst: 24 juli 2025, 17:04 uur
Dat het een sterke finale is lijkt me het understatement van de maand. Uiteraard mis ik dan ook nog wel het één en ander maar je kan niet alles hebben, sterker de nummers 11 en 12 horen ook nog in de Top 10... Mijn nummer één staat er gelukkig wel bij al lijkt het dat die niet al veel hoge ogen gaat gooien. Ik vind het meer dan prachtig. Een beetje Beatles in de alternatieve country stand of zoiets. De mooiste zanglijnen met prachtige samenzang, hoe kan je er niet door ontroerd raken? Nou ja, gezien de andere lijstjes vrij makkelijk.
01. Trouble
02. All the Right Reasons*
03. Big Star*
04. Dying on the Vine*
05. Nevada, California*
06. The Man Who Loved Life
07. I'd Run Away
08. Take Me with You (When You Go)
09. Save It for a Rainy Day
10. Wichita
11. Waiting for the Sun
12. Bad Time
01. Trouble
02. All the Right Reasons*
03. Big Star*
04. Dying on the Vine*
05. Nevada, California*
06. The Man Who Loved Life
07. I'd Run Away
08. Take Me with You (When You Go)
09. Save It for a Rainy Day
10. Wichita
11. Waiting for the Sun
12. Bad Time
1
geplaatst: 24 juli 2025, 17:28 uur
01. Dying on the Vine*
02. Trouble
03. Blue
04. Nevada, California*
05. Big Star*
06. I'd Run Away
07. Waiting for the Sun
08. The Man Who Loved Life
09. Miss Williams' Guitar*
02. Trouble
03. Blue
04. Nevada, California*
05. Big Star*
06. I'd Run Away
07. Waiting for the Sun
09. Miss Williams' Guitar*
0
geplaatst: 24 juli 2025, 20:34 uur
vigil schreef:
Dat het een sterke finale is lijkt me het understatement van de maand. Uiteraard mis ik dan ook nog wel het één en ander maar je kan niet alles hebben, sterker de nummers 11 en 12 horen ook nog in de Top 10... Mijn nummer één staat er gelukkig wel bij al lijkt het dat die niet al veel hoge ogen gaat gooien. Ik vind het meer dan prachtig. Een beetje Beatles in de alternatieve country stand of zoiets. De mooiste zanglijnen met prachtige samenzang, hoe kan je er niet door ontroerd raken? Nou ja, gezien de andere lijstjes vrij makkelijk.
01. Trouble
01. Trouble
Is waar, bij mij was Trouble ook een van de twaalf in mijn top tien. Met Wichita
1
geplaatst: 24 juli 2025, 20:45 uur
1. Dying on the Vine*
2. Crowded in the Wings
3. The Man Who Loved Life
4. Trouble
5. Take Me with You (When You Go)
6. I'd Run Away
7. This Forgotten Town
8. Save It for a Rainy Day
9. Blue
10. Tailspin
2. Crowded in the Wings
3. The Man Who Loved Life
4. Trouble
5. Take Me with You (When You Go)
6. I'd Run Away
7. This Forgotten Town
8. Save It for a Rainy Day
9. Blue
10. Tailspin
2
geplaatst: 24 juli 2025, 22:55 uur
Voor mijn top 100 schreef ik dit:
57. The Jayhawks – I’d Run Away (1995)
dynamo_d organiseerde in 2016 de country top 100 (waar ik nog een vervolg aan gaf door op basis van die top 100 een country KO te organiseren) en toen had ik nog Take Me With You (When You Go) als beste nummer van The Jayhawks. Logisch wel, bekendste nummer en ik heb hem zelfs op cd-single gekocht ooit, en niet lang daarna ook de cd Hollywood Town Hall.
Nog anderhalf jaar later (wat destijds best een groot verschil was, 765 vs 1105 in mijn platencatalogus) kocht ik Tomorrow the Green Grass. Ik was er vroeg bij (plaat kwam 14 februari 1995 uit, ik kocht hem 8 maart, atypisch) maar ik het album was eigenlijk uit mijn systeem geraakt en ik associeerde The Jayhawks vooral met de nummers van HTH. Totdat we met het Zaafspel bij 1995 waren aangekomen. Toen moest ik weer eens de singles beluisteren, de eerste zin van I’d Run Away kwam en meteen: “Wow, hoe kan ik dit nummer vergeten zijn?” Dit was een van mijn favoriete nummers destijds. Zo’n mooi maar ook wel tragisch liefdesliedje.
Het eindigde overigens maar op nummer 58 in het Zaafspel. Zoveel onwetenden! Gelukkig weet 50tracks wel dingen.
1. I'd Run Away
2. Take Me with You (When You Go)
3. Nevada, California*
4. Save It for a Rainy Day
5. Crowded in the Wings
6. Waiting for the Sun
7. Bad Time
8. Dying on the Vine*
9. Blue
10. Miss Williams' Guitar*
57. The Jayhawks – I’d Run Away (1995)
dynamo_d organiseerde in 2016 de country top 100 (waar ik nog een vervolg aan gaf door op basis van die top 100 een country KO te organiseren) en toen had ik nog Take Me With You (When You Go) als beste nummer van The Jayhawks. Logisch wel, bekendste nummer en ik heb hem zelfs op cd-single gekocht ooit, en niet lang daarna ook de cd Hollywood Town Hall.
Nog anderhalf jaar later (wat destijds best een groot verschil was, 765 vs 1105 in mijn platencatalogus) kocht ik Tomorrow the Green Grass. Ik was er vroeg bij (plaat kwam 14 februari 1995 uit, ik kocht hem 8 maart, atypisch) maar ik het album was eigenlijk uit mijn systeem geraakt en ik associeerde The Jayhawks vooral met de nummers van HTH. Totdat we met het Zaafspel bij 1995 waren aangekomen. Toen moest ik weer eens de singles beluisteren, de eerste zin van I’d Run Away kwam en meteen: “Wow, hoe kan ik dit nummer vergeten zijn?” Dit was een van mijn favoriete nummers destijds. Zo’n mooi maar ook wel tragisch liefdesliedje.
Het eindigde overigens maar op nummer 58 in het Zaafspel. Zoveel onwetenden! Gelukkig weet 50tracks wel dingen.
1. I'd Run Away
2. Take Me with You (When You Go)
3. Nevada, California*
4. Save It for a Rainy Day
5. Crowded in the Wings
6. Waiting for the Sun
7. Bad Time
8. Dying on the Vine*
9. Blue
1
geplaatst: 25 juli 2025, 10:01 uur
01. I'd Run Away
02. Bad Time
03. Dying on the Vine*
04. Trouble
05. Tailspin
06. Blue
07. Take Me with You (When You Go)
09. Nevada, California*
02. Bad Time
03. Dying on the Vine*
04. Trouble
05. Tailspin
06. Blue
07. Take Me with You (When You Go)
09. Nevada, California*
1
geplaatst: 25 juli 2025, 10:50 uur
1. Crowded in the Wings
3. Blue
4. Take Me with You (When You Go)
5. Waiting for the Sun
6. This Forgotten Town
7. Save It for a Rainy Day
8. I'd Run Away
9. Gonna Be a Darkness*
10. Tailspin
3. Blue
5. Waiting for the Sun
6. This Forgotten Town
7. Save It for a Rainy Day
8. I'd Run Away
9. Gonna Be a Darkness*
10. Tailspin
1
geplaatst: 25 juli 2025, 11:46 uur
1. Nevada, California*
2. Wichita*
3. I'd Run Away
7. Crowded in the Wings
8. Martin's Song*
9. Dying on the Vine*
10. Real Light*
2. Wichita*
3. I'd Run Away
7. Crowded in the Wings
8. Martin's Song*
9. Dying on the Vine*
10. Real Light*
1
geplaatst: 25 juli 2025, 16:35 uur
Nog een kleine drie uur tot de deadline en de strijd om de podiumplaatsen is nog behoorlijk spannend.
deef. en Scorpion_21: willen jullie mogelijk nog invloed uitoefenen op de uitslag?
Om 19:30 haal ik de laatste lijstjes uit de stembus.
deef. en Scorpion_21: willen jullie mogelijk nog invloed uitoefenen op de uitslag?
Om 19:30 haal ik de laatste lijstjes uit de stembus.
3
geplaatst: 25 juli 2025, 19:33 uur
GREATEST HITS OF THE JAYHAWKS – UITSLAG
Het stemlokaal is gesloten! Hartelijk dank aan de 16 mensen die een lijstje hebben ingediend. Daarop prijkten maar liefst 9 verschillende nummers 1.
Ook nog bedankt voor alle verhalen over nummers, albums en concerten waarmee jullie wat extra slingers hebben opgehangen tijdens dit Jayhawks feestje.
Pak er nu maar net als Karen op je gemak een kopje koffie of thee bij, over een half uurtje ga ik starten met de presentatie.
https://images.seattletimes.com/wp-content/uploads/2016/04/ed73ddee55d8405bad58da555545a9f2.jpg?d=2040x1632
Het stemlokaal is gesloten! Hartelijk dank aan de 16 mensen die een lijstje hebben ingediend. Daarop prijkten maar liefst 9 verschillende nummers 1.
Ook nog bedankt voor alle verhalen over nummers, albums en concerten waarmee jullie wat extra slingers hebben opgehangen tijdens dit Jayhawks feestje.
Pak er nu maar net als Karen op je gemak een kopje koffie of thee bij, over een half uurtje ga ik starten met de presentatie.
https://images.seattletimes.com/wp-content/uploads/2016/04/ed73ddee55d8405bad58da555545a9f2.jpg?d=2040x1632
* denotes required fields.