MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

Ruby1966
0-4

3-4 beste nummer van Ultravox

Premonition schreef:
3-4 beste nummer van Ultravox

Meen je dat nou? Vind het een verschrikkelijke k*tplaat...

musicfriek schreef:
Meen je dat nou? Vind het een verschrikkelijke k*tplaat...

Ach, ik heb 'm ook toegevoegd aan deze KO, dus...

Ik vind het toch wel jammer dat het zo absurd snel gaat deze KO... Het is niet echt mogelijk de muziek te leren kennen en mee te doen tegelijk. Ik denk dat de linkjes wel op mijn gemak ga luisteren en het stemmen maar aan diegenen overlaat die het meeste al kennen.

titan (crew)
4-4

4-5 allebei niet veel soeps

the viking schreef:
4-5 allebei niet veel soeps

Tsja, het mooiste nummer van Magazine is dan ook The Thin Air. Heeft precies 3 seconden meegedaan aan deze K.O., voordat die genadeloos werd afgeslacht

4-6, al vind ik Feed the Enemy de beste Magazine-plaat (zo heb ik toch weer eens gestemd )

3-1 Leuk liedje, doet me erg aan allerlei indie-gepruts van de laatste jaren denken zoals Cocorosie e.d. Toch alweer zo oud.

0-2 Beide prima nummers, maar weinig met new wave te maken uiteindelijk..

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.