Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2007, 01:31 uur
The Search is een ultiem voorbeeld van New Wave muziek hoor weliswaar een nakomeling maar toch! 

0
geplaatst: 1 december 2007, 02:28 uur
Ben zonet nog in de gietende regen over en weer gereden naar Kortrijk (100 km heen en terug) met de debuut-cd van The Search op volle sterkte!! Bij mijn terugkomst staat de KO hier geparkeerd op ... jawel ! The Search.
En ben het hier eens met the viking. Als The Cure new-wave is, is The Search dat zeker ook..., Maar damn, wat een vervloekte loting is met dit toch
Staat mijn favoriete nummer van The Search toch wel weer tegen een nominatie van mezelf !!
Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren! Ik vind het een geweldig nummer, maar móet er wel tegen stemmen, want Infection is nu eenmaal nóg beter...
1-5
En ben het hier eens met the viking. Als The Cure new-wave is, is The Search dat zeker ook..., Maar damn, wat een vervloekte loting is met dit toch
Staat mijn favoriete nummer van The Search toch wel weer tegen een nominatie van mezelf !!Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren! Ik vind het een geweldig nummer, maar móet er wel tegen stemmen, want Infection is nu eenmaal nóg beter...
1-5
0
geplaatst: 1 december 2007, 05:52 uur
2-3 ...word lichterlijk krankzinning van Movoca Syntaca maar het is dan ook pas 5.52...
0
Sheplays
geplaatst: 1 december 2007, 10:30 uur
orbit schreef:
0-2 Beide prima nummers, maar weinig met new wave te maken uiteindelijk..
0-2 Beide prima nummers, maar weinig met new wave te maken uiteindelijk..
Orbit, dat noemen we nou nu-wave!
Dank aan de nightshift dat mijn nominatie een rondje verder is geraakt!

0
geplaatst: 1 december 2007, 10:32 uur
freddze schreef:
Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren!
Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren!
Heel aardig nummer, gitaren klinken als een mix van Cocteau Twins en Type o Negative.
0
geplaatst: 1 december 2007, 10:38 uur
Nacht und Nebel heeft natuurlijk niet zoveel met new wave te maken als de onvolprezen Mr. Pieter van Vollenhove meedoet . De kat is zelfs de regen ingevlucht.
0
geplaatst: 1 december 2007, 10:52 uur
181. Snowy red - Never alive vs. The Damned - Life goes on
Pas.....limiet Rapidshare...no share dus!
Pas.....limiet Rapidshare...no share dus!

0
geplaatst: 1 december 2007, 11:02 uur
Voor de liefhebber die van gemak houdt... hier deel één van 3 zip-files met veel van de nummers uit de KO die je anders per stuk steeds moet downloaden:
New Wave KO 1-M
2 andere volgen nog...
New Wave KO 1-M
2 andere volgen nog...
0
Sheplays
geplaatst: 1 december 2007, 11:06 uur
0-2
@reptile
Wat goed van je!
Ik kan ze alleen niet uitpakken
@reptile
Wat goed van je!
Ik kan ze alleen niet uitpakken

0
geplaatst: 1 december 2007, 11:41 uur
Hoop dat downloaden van sendspace sneller gaat dan uploaden... Ruim 2 uur voor een file van bijna 300 MB
Er volgen nog 2 zipfiles, in totaal gaat het om 126 nummers uit de KO die je normaal per stuk moet downloaden. Dit zijn nog niet alle downloadfiles, maar wel al heel wat in elk geval.
Er volgen nog 2 zipfiles, in totaal gaat het om 126 nummers uit de KO die je normaal per stuk moet downloaden. Dit zijn nog niet alle downloadfiles, maar wel al heel wat in elk geval.

0
geplaatst: 1 december 2007, 12:06 uur
gelukkig hoef ik dat niet te doen, met een aan de new wave KO verslaafd reptieltje in huis

0-4

0-4
0
geplaatst: 1 december 2007, 12:11 uur
Oh....Lin toch....nou, ik ben blij dat ik tenminste iets kan uitpakken van jouw reptieltje.....ik vind het geweldig dat hij dit wil doen....
0-5
0-5
* denotes required fields.