MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

The Search is een ultiem voorbeeld van New Wave muziek hoor weliswaar een nakomeling maar toch!

Ben zonet nog in de gietende regen over en weer gereden naar Kortrijk (100 km heen en terug) met de debuut-cd van The Search op volle sterkte!! Bij mijn terugkomst staat de KO hier geparkeerd op ... jawel ! The Search.

En ben het hier eens met the viking. Als The Cure new-wave is, is The Search dat zeker ook..., Maar damn, wat een vervloekte loting is met dit toch Staat mijn favoriete nummer van The Search toch wel weer tegen een nominatie van mezelf !!

Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren! Ik vind het een geweldig nummer, maar móet er wel tegen stemmen, want Infection is nu eenmaal nóg beter...

1-5

0-1 krankzinnig nummer!

0-2 (zeer moeilijk dit)

Duidelijk 1-2

Allebei weer steengoede nummers, ik kies...

1-3

Ik had niet anders van je verwacht freddze

2-3 ...word lichterlijk krankzinning van Movoca Syntaca maar het is dan ook pas 5.52...

Marcel²
4-3

Sheplays
orbit schreef:
0-2 Beide prima nummers, maar weinig met new wave te maken uiteindelijk..

Orbit, dat noemen we nou nu-wave!

Dank aan de nightshift dat mijn nominatie een rondje verder is geraakt!

freddze schreef:
Ok, orbit, Faith & The Muse zou je misschien eerder onder het gothic genre kunnen klasseren, maar het nummer dat ik hier heb uitgekozen heeft toch wel een typische post-punk allure, vind ik. Luister maar naar die gitaren!

Heel aardig nummer, gitaren klinken als een mix van Cocteau Twins en Type o Negative.

Nacht und Nebel heeft natuurlijk niet zoveel met new wave te maken als de onvolprezen Mr. Pieter van Vollenhove meedoet . De kat is zelfs de regen ingevlucht.

De papegaai is van zijn stokkie gegaan... .

181. Snowy red - Never alive vs. The Damned - Life goes on

Pas.....limiet Rapidshare...no share dus!

Voor de liefhebber die van gemak houdt... hier deel één van 3 zip-files met veel van de nummers uit de KO die je anders per stuk steeds moet downloaden:

New Wave KO 1-M

2 andere volgen nog...

Sheplays
0-2

@reptile
Wat goed van je!
Ik kan ze alleen niet uitpakken

geen winrar? even gratis downloaden dan... winrar.nl

Fantastisch reptile....even rarren....dadelijk!

Sheplays
reptile71 schreef:
geen winrar? even gratis downloaden dan... winrar.nl

Eventueel nl.brothersoft.com voor Vista.

Hoop dat downloaden van sendspace sneller gaat dan uploaden... Ruim 2 uur voor een file van bijna 300 MB
Er volgen nog 2 zipfiles, in totaal gaat het om 126 nummers uit de KO die je normaal per stuk moet downloaden. Dit zijn nog niet alle downloadfiles, maar wel al heel wat in elk geval.

Lin
gelukkig hoef ik dat niet te doen, met een aan de new wave KO verslaafd reptieltje in huis

0-4

Oh....Lin toch....nou, ik ben blij dat ik tenminste iets kan uitpakken van jouw reptieltje.....ik vind het geweldig dat hij dit wil doen....

0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.