Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2007, 00:39 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:06 uur
Ik ken de Bollock Brothers enkel van 'Horror Movies' en vooral van '(Harley David) Son of a Bitch', wat toch een klein hitje was in de jaren '80. Dit nummer dat hierboven geplaatst werd kon me niet zo bekoren, maar heb dan ook enkel een youtube link, natuurlijk.
Abecedarians hebben ook wel betere nummers dan dit, vind ik. Zoals daar zijn: 'They Said Tomorrow', 'Ghosts', 'Spaghetti Western', 'Sufferin' Tarnation' maar VOORAL 'Beneath The City Of The Hedonistic Bohemians'. Dat laatste zou een nummer van The Cure kunnen geweest zijn
Ik ga toch voor:
0-5
Abecedarians hebben ook wel betere nummers dan dit, vind ik. Zoals daar zijn: 'They Said Tomorrow', 'Ghosts', 'Spaghetti Western', 'Sufferin' Tarnation' maar VOORAL 'Beneath The City Of The Hedonistic Bohemians'. Dat laatste zou een nummer van The Cure kunnen geweest zijn

Ik ga toch voor:
0-5
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:07 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:08 uur
0-1
voor de nieuwe milieuminister van Australië!
(al vind ik Midnight Oil niet echt new wave
)
voor de nieuwe milieuminister van Australië!
(al vind ik Midnight Oil niet echt new wave
)
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:09 uur
Die video van Associates
En wat zingt die man raar 
0-3 Sorry, wat een verschrikking zeg
En wat zingt die man raar 
0-3 Sorry, wat een verschrikking zeg

0
geplaatst: 4 december 2007, 01:12 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:13 uur
Da's een grappige uitspraak, voor een liefhebber van Antony & the Johnsons

0
geplaatst: 4 december 2007, 01:16 uur
Nou, zo hoog kan Antony niet, die heeft vast geen wasknijpers in zijn ballen zitten

0
geplaatst: 4 december 2007, 01:19 uur
orbit schreef:
(quote)

249. The Sisters of Mercy – This Corrosion vs. The Search - 20 And Nostalgic
1-0
0
geplaatst: 4 december 2007, 01:20 uur
musicfriek schreef:
Nou, zo hoog kan Antony niet, die heeft vast geen wasknijpers in zijn ballen zitten
(quote)

Ik geloof ook niet dat ie wasknijpers wil, laat staan ballen..
0
perfume
geplaatst: 4 december 2007, 01:28 uur
2-1
Vreselijk slecht nummer van de Sisters overigens!
Vreselijk slecht nummer van de Sisters overigens!
0
perfume
geplaatst: 4 december 2007, 04:37 uur
Kom op New Wavers! Het nummer van The Search is toch beter dan die commerciele plaat van The Sisters? Die bovendien lui zijn! En al weet ik niet hoelang geen nieuw nummer meer hebben uitgebracht! Wat mij betreft een echte overschatte band! Behalve hun baanbrekende vroege werk
(Some Girls Wander By Mistake) hebben ze verder niets boeiends meer uitgebracht. Mmm....mijn bescheiden mening! Ook First And Last And Always is maar behelpen, vind ik. Trouwens Andrew Eldritch wil tot op de dag van vandaag nog steeds niet toegeven dat ze gewoon gothic/darkwave muziek maakten. Een schande omdat wij ze wel voorzien hebben van een dikke beurs!! 
(Some Girls Wander By Mistake) hebben ze verder niets boeiends meer uitgebracht. Mmm....mijn bescheiden mening! Ook First And Last And Always is maar behelpen, vind ik. Trouwens Andrew Eldritch wil tot op de dag van vandaag nog steeds niet toegeven dat ze gewoon gothic/darkwave muziek maakten. Een schande omdat wij ze wel voorzien hebben van een dikke beurs!! 
0
geplaatst: 4 december 2007, 06:17 uur
Goedemorgen... Laat ik er nou bijna 36 voor moeten worden om erachter te komen dat we in Nederland een geweldige new wave band hebben genaamd Mecano, die dankzij Lebowski aan de KO meedoet met het nummer Suggestive Sleep. Dank meneer Marc Lebowski voor deze bijdrage en het maffe is dat ik er eigenlijk achterkwam door een mailtje van Red Sun Records, ze hebben namelijk ook nog eens een nieuwe cd.
0
perfume
geplaatst: 4 december 2007, 06:24 uur
reptile71 schreef:
Goedemorgen... Laat ik er nou bijna 36 voor moeten worden om erachter te komen dat we in Nederland een geweldige new wave band hebben genaamd Mecano, die dankzij Lebowski aan de KO meedoet met het nummer Suggestive Sleep. Dank meneer Marc Lebowski voor deze bijdrage en het maffe is dat ik er eigenlijk achterkwam door een mailtje van Red Sun Records, ze hebben namelijk ook nog eens een nieuwe cd.
Een goedemorgen heer Reptiel! wat is uw stem? (en 36 is nog niet te oud om nieuw talent te ontdekken!

0
geplaatst: 4 december 2007, 06:27 uur
Ik stem even niet... moet dan luisteren welk nummer van The Search dat is (ken die titels niet uit mijn hoofd) en moet nu snel weg... Ben alweer eens te laat.............
Ik ontdek steeds weer nieuw talent ja...
Nou vooruit... ben Sisters moe
3-3

3-3
0
perfume
geplaatst: 4 december 2007, 06:29 uur
reptile71 schreef:
Ik stem even niet... moet dan luisteren welk nummer van The Search dat is (ken die titels niet uit mijn hoofd) en moet nu snel weg... Ben alweer eens te laat.............
3-3

3-3
Werk niet te hard Reptile
(Sinterklaas komt eraan!
)dank voor je stem

0
Sheplays
geplaatst: 4 december 2007, 06:38 uur
musicfriek schreef:
Krijg altijd de kriebels van Marc Almond zijn stem (niet positief).
Krijg altijd de kriebels van Marc Almond zijn stem (niet positief).
Een paar weken geleden heb ik Marc in Paradiso gezien. Het was een prachtig concert en hij heeft een mooie stem!
* denotes required fields.