MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
musicfriek schreef:
Maar Gavin Friday doet toch mee met dat nummer? Tenminste, dat zie ik bij het album
Klopt!! Had ik nog niet eens door 't Is de Gavin zélf die ik hoor natuurlijk

Ik denk trouwens dat je dit album van Gavin ook wel zal kunnen smaken

Ik dacht zelfs even dat de artiest niet klopte.. dit IS vrijwel Virgin Prunes!!
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan.

4-4

Marcel²
5-4

ja hee

1-1

3-0 is wel meer een popnummer, maar ach, wel prachtig.

4-2

sorry...maar dit is absoluut niet het hele nummer van Heaven 17.
Dit youtube videootje geeft beslist geen goede indruk!

perfume
5-2

orbit schreef:
Ik dacht zelfs even dat de artiest niet klopte.. dit IS vrijwel Virgin Prunes!!
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan

Dit nummer komt ook uit 1983, dus het waren de hoogtijdagen van de Virgin Prunes. Je kunt de gekte van de Prunes in dit nummer duidelijk horen. Het hele album In Strict Tempo is een bizar meesterwerkje trouwens van Dave Ball.
Ook Genesis P Orridge van Throbbing Gristle en Psychic Tv doet mee. Over gekte gesproken....

freddze schreef:
Microdisney - Idea vs. Au Pairs -You
5-0

Erg prettig dat er toch nog een nominatie van mijn kant door is naar de volgende ronde. Ondanks het feit dat de reacties nogal verdeelt waren:
the viking schreef:
4-0 niet echt bijzonder allemaal

musicfriek schreef:
3-0 erg leuk nummer

Microdisney is op deze site toch wel hopeloos ondergewaardeerd, trouwens net als die andere 44.067 artiesten (overgewaardeerd zijn natuurlijk Cure, Radiohead, Chameleons en The Search)

7 albums, 10 stemmen (waarvan 7 van mezelf), en dat voor een bandje die half jaren '80 behoorlijk wat aandacht had.

perfume
1-0

4-0 (maar er liggen al heel wat betere nummers uit dan deze twee)

2-0

met een dikke sorry aan het adres van Anne Clark, want Sleeper in Metropolis is ook een schittterend nummer natuurlijk!

3-0

Anne Clark, die is toch van steeds datzelfde praatje met afwisselende muziekjes?

Omgekeerd, hé! Steeds dezelfde muziekjes met andere praatjes

4-0 dan, mevrouw Clark doet me echt niks.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:03 uur

geplaatst: vandaag om 06:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.