Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 3 december 2007, 23:00 uur
musicfriek schreef:
Maar Gavin Friday doet toch mee met dat nummer? Tenminste, dat zie ik bij het album
Klopt!! Had ik nog niet eens door Maar Gavin Friday doet toch mee met dat nummer? Tenminste, dat zie ik bij het album

't Is de Gavin zélf die ik hoor natuurlijk 
Ik denk trouwens dat je dit album van Gavin ook wel zal kunnen smaken

0
geplaatst: 3 december 2007, 23:00 uur
Ik dacht zelfs even dat de artiest niet klopte.. dit IS vrijwel Virgin Prunes!!
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan.
4-4
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan.
4-4
0
geplaatst: 3 december 2007, 23:23 uur
4-2
sorry...maar dit is absoluut niet het hele nummer van Heaven 17.
Dit youtube videootje geeft beslist geen goede indruk!
sorry...maar dit is absoluut niet het hele nummer van Heaven 17.
Dit youtube videootje geeft beslist geen goede indruk!

0
geplaatst: 3 december 2007, 23:44 uur
orbit schreef:
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan
Ik ken dit nummer wel ergens van, prima nummer, maar zou zo op If I Die, I Die kunnen staan
Dit nummer komt ook uit 1983, dus het waren de hoogtijdagen van de Virgin Prunes. Je kunt de gekte van de Prunes in dit nummer duidelijk horen. Het hele album In Strict Tempo is een bizar meesterwerkje trouwens van Dave Ball.
Ook Genesis P Orridge van Throbbing Gristle en Psychic Tv doet mee. Over gekte gesproken....
0
geplaatst: 3 december 2007, 23:49 uur
freddze schreef:
Microdisney - Idea vs. Au Pairs -You
5-0
Microdisney - Idea vs. Au Pairs -You
5-0
Erg prettig dat er toch nog een nominatie van mijn kant door is naar de volgende ronde. Ondanks het feit dat de reacties nogal verdeelt waren:
the viking schreef:
4-0 niet echt bijzonder allemaal
4-0 niet echt bijzonder allemaal
musicfriek schreef:
3-0 erg leuk nummer
3-0 erg leuk nummer
Microdisney is op deze site toch wel hopeloos ondergewaardeerd, trouwens net als die andere 44.067 artiesten (overgewaardeerd zijn natuurlijk Cure, Radiohead, Chameleons en The Search)

7 albums, 10 stemmen (waarvan 7 van mezelf), en dat voor een bandje die half jaren '80 behoorlijk wat aandacht had.

0
geplaatst: 3 december 2007, 23:51 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 00:15 uur
4-0 (maar er liggen al heel wat betere nummers uit dan deze twee)
0
geplaatst: 4 december 2007, 00:26 uur
0
geplaatst: 4 december 2007, 00:32 uur
2-0
met een dikke sorry aan het adres van Anne Clark, want Sleeper in Metropolis is ook een schittterend nummer natuurlijk!
met een dikke sorry aan het adres van Anne Clark, want Sleeper in Metropolis is ook een schittterend nummer natuurlijk!
0
geplaatst: 4 december 2007, 00:33 uur
3-0
Anne Clark, die is toch van steeds datzelfde praatje met afwisselende muziekjes?
Anne Clark, die is toch van steeds datzelfde praatje met afwisselende muziekjes?

0
geplaatst: 4 december 2007, 00:35 uur
Omgekeerd, hé! Steeds dezelfde muziekjes met andere praatjes 

* denotes required fields.