Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2007, 13:49 uur
0
geplaatst: 6 december 2007, 14:24 uur
lebowski schreef:
nieuwe criteria?
nieuwe criteria?
Criteria die ik gebruik als ik moeite heb met kiezen, dan gaat de punt naar degene met de minste punten of van wie ik denk dat het de underdog is.
0
Ruby1966
geplaatst: 6 december 2007, 14:32 uur
Dank je wel, erg lief..het heeft helaas niet mogen baten

(6-5 voor The Pan Within....)
0
geplaatst: 6 december 2007, 14:46 uur
reptile71 schreef:
Ik heb van die Silke een album gehoord en dat was pure zoetsappige tiener gothic, bah! Dus nee, Silke is het niet waard om door te gaan, misschien het betreffende nummer wel, maar dus zeker niet de hele Silke. Moest ik even kwijt.
Ik heb van die Silke een album gehoord en dat was pure zoetsappige tiener gothic, bah! Dus nee, Silke is het niet waard om door te gaan, misschien het betreffende nummer wel, maar dus zeker niet de hele Silke. Moest ik even kwijt.

De Simple Minds en U2 zijn ook niet meer zo goed als in hun beginjaren hoor. Maar je hebt wel een punt hoor.Op elk album van Silke kom je wel wat draken tegen. En dat drakenleger (album) wat jij hebt beluisterd is bij mij ook linea recta in de prullenbak beland hoor
De raven hier lusten er zelfs nog geen brood van. 
0
geplaatst: 6 december 2007, 14:57 uur
2-1
Kaw Liga heeft weliswaar een hoog I Can't Go For That gehalte, maar is zeker niet slecht
Kaw Liga heeft weliswaar een hoog I Can't Go For That gehalte, maar is zeker niet slecht
0
geplaatst: 6 december 2007, 16:24 uur
the viking schreef:
De Simple Minds en U2 zijn ook niet meer zo goed als in hun beginjaren hoor. Maar je hebt wel een punt hoor.Op elk album van Silke kom je wel wat draken tegen. En dat drakenleger (album) wat jij hebt beluisterd is bij mij ook linea recta in de prullenbak beland hoor
Heb die andere nog niet zo snel kunnen bemachtigen (welke was dat ook al weer die je mij aanraadde?). Het nummer wat je hier had aangedragen vind ik trouwens goed te pruimen hoor.
0
geplaatst: 6 december 2007, 17:07 uur
Daar moest ik ook aan denken naast Daryl Hall and John Oats

Enkele nummers van Silke Bischoff's To Protect And To Serve:
To Protect And To Serve
Frank
0
geplaatst: 6 december 2007, 17:37 uur
the viking schreef:
To Protect And To Serve
Frank

To Protect And To Serve
Frank
Ik ga dat album wel zoeken...
107. The Residents- Kaw Liga vs. New Musik – This World Of Water
stand: 4-4
0
geplaatst: 6 december 2007, 17:39 uur
reptile71 schreef:
Ach denk niet dat het jouw smaak is Reptile71,vooral de wat zweverige zang zal je niet kunnen bekoren

0
geplaatst: 6 december 2007, 17:43 uur
vraag me af of je mijn smaak wel weet...
Disintegration is ook best een zweverig album plus ik hou van DCD, veel zweveriger vind je niet denk ik... 
* denotes required fields.