MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
reptile71 schreef:
Ik heb van die Silke een album gehoord en dat was pure zoetsappige tiener gothic, bah! Dus nee, Silke is het niet waard om door te gaan, misschien het betreffende nummer wel, maar dus zeker niet de hele Silke. Moest ik even kwijt.

Hier ben ik het toch een stuk met reptile eens, moet ik zeggen. Ik ben nu ook dat debuutalbum van SB aan het proberen en 't is - net als die plaat van 18 Summers -
ook weer niet mijn kopje thee, vrees ik. Bands als deze en in 't zelfde straatje Diary of Dreams, Diorama, Kirlian Camera, Perfidious Words en consoorten laat ik beter aan mij voorbij gaan, heb ik al gemerkt..

Kan ik wel begrijpen hoor freddze,de muziek moet je liggen.Soms gaat het bij mij ook over het randje qua kitsch.

1-0 Welkom friek

2-0 dank U, heer viking en heer freddze

'avond, friek

3-0

3-1- beide klassiekers

djeffibrelich
4-1

5-1 met pijn in t hart

perfume
0-4

perfume
2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:13 uur

geplaatst: vandaag om 15:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.