MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:

herman schreef:
7-7, ik snap echt niet wat er nu zo mooi is aan New Gold Dream... je zult er wel bij moeten zijn geweest destijds ofzo

Hetzelfde kun je over dat grauwe Joy Division stellen.. hoor je het niet, haal dan de kaasstengels uit den oren!

orbit schreef:
(quote)

Hetzelfde kun je over dat grauwe Joy Division stellen.. hoor je het niet, haal dan de kaasstengels uit den oren!

4-5 laatste OMD wat mij betreft

4-6 prachtig nummer

orbit schreef:
(quote)

Nou ben ik er bij beide bijgeweest en uit ervaring weet ik dat zelfs met een hele zak kaasstengels in je oren, zowel het grauwe JD als het onbegrepen NGD geweldig zijn

Hier vrees ik het ene en hoop voor het andere

1-3

Mensen haal die kaasstengels uit je oren en stem eens revolutionair

Matig nummer van Yello.De revolutie breekt bij mij nog niet uit

2-4

the viking schreef:
Erg matig nummer van Yello

Ze hebben inderdaad veel en veel betere nog, kun je nagaan..maar dit is 1980 men......toen deden de anderen nog niet zo gek

4-5

Alice is wel een warme douche na dat saaie nummer van The Cure.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:22 uur

geplaatst: vandaag om 14:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.