MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO

zoeken in:
perfume
Het is jammer dat er geen enkel liedje van LOWLIFE genomineerd is voor deze New Wave KO!

perfume schreef:
Het is jammer dat er geen enkel liedje van LOWLIFE genomineerd is voor deze New Wave KO!
Jawel hoor! Er stonden er een paar van ze in volgens mij, in elk geval Ramafied had ik genomineerd.

edit: 3 nummers zie ik net terug. Zie op deze pagina de hele lijst met nummers.

Goeden morgen, allemaal! Net voor de vroege vogeltjes gaan zingen en Alicia weer haar dagelijkse taken gaat verrichten, kijkt zij nog even op MuMe en tot haar grote verrassing ziet zij een aantal geweldige videootjes van een heerlijke The Cure, een práchtige Echo en een tot diep in het hart rakende Adrian.....snif. (blijft voor mij ten alle tijden op de eerste plek)

Wie deze KO dan ook moge winnen.....niemand kan mij wijsmaken dat er op dat moment geen gewéldige muziek meer gemaakt werd! Al ben ik niet meer een van de jongste op de site en al word ik 80, ik zal altijd blijven swingen op deze bands! Er zal dan wel een heel andere sfeer heersen in het toekomstige bejaardentehuis. Let maar op!

Al zal The Sound niet winnen, het is een waardige verliezer en ik had nooit gedacht dat deze bijna vergeten band zo hoog zou komen.
Waarvoor hulde.

@orbit, ik vind het zo lief van je dat je de clip van Adrian en de zijnen geplaatst hebt. Mijn dag begint in ieder geval goed. Hopelijk tot straks en zal ik een van mijn andere favorieten naar de eerste plaats stemmen. Wie dat is? Je raad het nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!

De achtste finales worden vanavond om 19u00 geplaatst...

Even grote schoonmaak gehouden hier... (*)

(*=200-tal berichtjes verwijderd )

NEW WAVE KO -- KWARTFINALES

Tot de 9, 2 verschil:

1. Simple Minds - Theme For Great Cities vs. Mecano - The Suggestive Sleep
2. Joy Division - Decades vs. Joy Division - New Dawn Fades
3. Echo & The Bunnymen - The Killing Moon vs. The Sound - Silent Air
4. The Cure - A Strange Day vs. The Cure - A Forest

Wel een leuk toeval dat de nummers van The Cure en Joy Division tgo. mekaar moeten uitkomen, vind ik zelf...

En daar gaan we dan!

1. Simple Minds - Theme For Great Cities vs. Mecano - The Suggestive Sleep

1-0

Sheplays
3-0

Alicia schreef:
1-0

Jee, jij zat echt in de startblokken zeg

perfume
4-0

4-1 (voor de underdog )

6-2

Wat een broedermoorden zeg!

6-3!

Woo hoo

Ruby1966
8-3

Het is 8-3 na Ruby

lebowski schreef:
Het is 8-3 na Ruby, ga er maar van uit dat friek op Mecano stemt

Dat klopt.

2. Joy Division - Decades vs. Joy Division - New Dawn Fades

1-0

Ruby1966
3-0

Sheplays
2-1 New Dawn Fades

6-1 Decades

jammerlijke loting

7-1

Ruby1966
stand klopt niet

Bij jesusfreen gaat het fout, wat stem jij jesusfreen?

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.