Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:08 uur
Orbit!!

Ik wist wel dat hij er op zijn gekende nonchalante manier een tweede set van 8 nummers ging tussen proppen. Hij weet zogezegd van niets
Laten we nou even wachten tot we aan 256 nummers zitten, eer we een volgende set van 8 gaan toevoegen

Ik wist wel dat hij er op zijn gekende nonchalante manier een tweede set van 8 nummers ging tussen proppen. Hij weet zogezegd van niets

Laten we nou even wachten tot we aan 256 nummers zitten, eer we een volgende set van 8 gaan toevoegen

0
geplaatst: 22 november 2007, 23:10 uur
De mijne ligt ook al klaar hier. Ik wacht op het fluitsignaal. 

0
geplaatst: 22 november 2007, 23:13 uur
Hints voor nieuwe bezoekers van deze New Wave Knock Out:
Simple Minds - Premonition
Dead Can Dance - A Passage in Time
Bauhaus - In the Flat Field
Killing Joke - Love Like Blood
Fischer Z - Marliese
Blitz - Flowers and Fire
Simple Minds - Premonition

Dead Can Dance - A Passage in Time
Bauhaus - In the Flat Field
Killing Joke - Love Like Blood
Fischer Z - Marliese
Blitz - Flowers and Fire
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:13 uur
158. Duran Duran - My Own Way (de versie die hierop staat. niet de album- of 12"-versie. ik zal hem nog wel uploaden)
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:16 uur
reptile71 schreef:
@freddze: Je bent Joy Division - Decades vergeten in de lijst. Joy Division doet ook niet meer mee nu, heeft er 4 nummers in staan.
Wil voorstellen 6 nummers per band max. te doen. Sommige bands hebben gewoon teveel echt goeie nummers om ze tot 4 te beperken, denk ik.
The Cure, The Sound, Modern English, Simple Minds, Joy Division, The Chameleons mogen niet meer mee doen.
Dwejkk_ moet 113. The Chameleons – Swamp Thing vervangen, want The Chameleons - Monkeyland van Titmeister was het 4de nummer van The Chameleons.
@freddze: Je bent Joy Division - Decades vergeten in de lijst. Joy Division doet ook niet meer mee nu, heeft er 4 nummers in staan.
Wil voorstellen 6 nummers per band max. te doen. Sommige bands hebben gewoon teveel echt goeie nummers om ze tot 4 te beperken, denk ik.
The Cure, The Sound, Modern English, Simple Minds, Joy Division, The Chameleons mogen niet meer mee doen.
Dwejkk_ moet 113. The Chameleons – Swamp Thing vervangen, want The Chameleons - Monkeyland van Titmeister was het 4de nummer van The Chameleons.
Ik vervang Swamp Thing door Bizarre Love Triangle van New Order. Toch vindt ik dat klassiekers als Winning en A Forest mee moeten doen.
0
Sheplays
geplaatst: 22 november 2007, 23:19 uur
Dwejkk_ schreef:
Ik vervang Swamp Thing door Bizarre Love Triangle van New Order. Toch vindt ik dat klassiekers als Winning en A Forest mee moeten doen.
(quote)

0
Sheplays
geplaatst: 22 november 2007, 23:21 uur
Meer tips
:
In Tua Nua - Seven into the Sea
Echo & The Bunnymen - Seven Seas
TC Matic - O lala
Soft Cell - Torch
Sisters of Mercy - Alice
Rosetta Stone - Deeper
Comsat Angels - Independence Day
Comsat Angels - You move me
The Cult - Spirit Walker
Bauhaus - Passion of Lovers
Danse Society - Somewhere
The Damned - 13th Floor Vendetta
Xmal Deutschland - Qual
Fields of the Nephilim - Trees Come Down
Pink Turns Blue - Biding Our Time
Arhangel - Heart Core
Arhangel - Uber Makedonishe
Simple Minds - Theme for Great Cities
Siouxsie & The Banshees - Cities in Dust
Siouxsie & The Banshees - Spellbound
The Search - Infection
The Search - Through the Walls of Ice
The Wipers - D-7
The Wipers - Over the Edge
Ikon- Beyond Grey Skies
:In Tua Nua - Seven into the Sea
Echo & The Bunnymen - Seven Seas
TC Matic - O lala
Soft Cell - Torch
Sisters of Mercy - Alice
Rosetta Stone - Deeper
Comsat Angels - Independence Day
Comsat Angels - You move me
The Cult - Spirit Walker
Bauhaus - Passion of Lovers
Danse Society - Somewhere
The Damned - 13th Floor Vendetta
Xmal Deutschland - Qual
Fields of the Nephilim - Trees Come Down
Pink Turns Blue - Biding Our Time
Arhangel - Heart Core
Arhangel - Uber Makedonishe
Simple Minds - Theme for Great Cities
Siouxsie & The Banshees - Cities in Dust
Siouxsie & The Banshees - Spellbound
The Search - Infection
The Search - Through the Walls of Ice
The Wipers - D-7
The Wipers - Over the Edge
Ikon- Beyond Grey Skies
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:24 uur
Dwejkk_ schreef:
Ben ik zeker met je eens. Maar maak je geen zorgen, er mogen nu 6 nummers per band en we mogen straks allemaal nog een keer een aantal nummers toevoegen, ben ik van overtuigd.Ik vervang Swamp Thing door Bizarre Love Triangle van New Order. Toch vindt ik dat klassiekers als Winning en A Forest mee moeten doen.
A Forest is natuurlijk HET new wave nummer bij uitstek. Zonder dat nummer erin zou er hier iets niet kloppen. Punt is denk ik dat iedereen hier nu wel eens wat anders wil, iets wat minder bekend is. A Forest moet toch wel het bekendste echte pure new wave nummer allertijden zijn...
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:32 uur
freddze schreef:
Orbit!!

Orbit!!

Hee!! The Viking heeft al tot 3 keer iets toegevoegd!!

0
geplaatst: 22 november 2007, 23:34 uur
O wacht.. dat waren de linkjes

Waar slaan al die tips dan op?

Waar slaan al die tips dan op?
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:35 uur
orbit schreef:
Nee, hij zette steeds dezelfde nummers neer, maar dan met links erbij. En sheplays zit ook te wippen op haar stoeltje. (quote)

Al die tips doen niet mee, totdat een ander ze in de rij zet.
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:35 uur
En ik laat 'm rustig begaan.
Dat heb je nu eenmaal aan de hand met die noormannen

A Forest zal nog wel genomineerd worden, wacht maar af.
Arno is nog niet langs geweest
Dat heb je nu eenmaal aan de hand met die noormannen

Dwejkk_ schreef:
djeffibrelich had die al genomineerd, dus Swamp Thing mag voor mij blijven staan Ik vervang Swamp Thing door Bizarre Love Triangle van New Order. Toch vindt ik dat klassiekers als Winning en A Forest mee moeten doen.

A Forest zal nog wel genomineerd worden, wacht maar af.
Arno is nog niet langs geweest

0
geplaatst: 22 november 2007, 23:39 uur
Aan alle ongeduldige veulentjes onder jullie... als het even hard gaat als vanavond, kunnen jullie tegen morgenavond al zeker jullie tweede set posten 

0
djeffibrelich
geplaatst: 22 november 2007, 23:39 uur
waar blijft die held die if you leave van omd gaat toevoegen?
dat is zo'n lekker wave nummer.
0
Sheplays
geplaatst: 22 november 2007, 23:40 uur
reptile71 schreef:
En sheplays zit ook te wippen op haar stoeltje.
Al die tips doen niet mee, totdat een ander ze in de rij zet.
En sheplays zit ook te wippen op haar stoeltje.
Al die tips doen niet mee, totdat een ander ze in de rij zet.Bruut!
freddze schreef:
Aan alle ongeduldige veulentjes onder jullie... als het even hard gaat als vanavond, kunnen jullie tegen morgenavond al zeker jullie tweede set posten

Ik ren vast in....

0
geplaatst: 22 november 2007, 23:52 uur
djeffibrelich schreef:
waar blijft die held die if you leave van omd gaat toevoegen?
Dat vind ik meer een popliedje van OMD. Ze hebben veel betere meer wave-achtige nummers, vind ik...waar blijft die held die if you leave van omd gaat toevoegen?
Silent Running !
Enola Gay
Almost
Statues
The Misunderstanding !
Stanlow !
I Betray My Friends
International
She's Leaving
0
geplaatst: 23 november 2007, 00:01 uur
Martha en haar chocoladetaartjes staat er dubbel in met Echo Beach.
André mag een nieuwe kiezen in de plaats (djeffibrelich had die al eerder toegevoegd..)
André mag een nieuwe kiezen in de plaats (djeffibrelich had die al eerder toegevoegd..)
0
geplaatst: 23 november 2007, 00:03 uur
freddze schreef:
doe mij dan maar: Wire - Kidney Bingos
0
geplaatst: 23 november 2007, 00:06 uur
De vervangnummers van herman en andré zijn toegevoegd. We zitten aan 168 nummers 
De volgende nieuwe!
toevoeger mag de nummers 169. tot 176. invullen, want die tweede set van orbit houden we even onder voorbehoud..

De volgende nieuwe!
toevoeger mag de nummers 169. tot 176. invullen, want die tweede set van orbit houden we even onder voorbehoud..
0
geplaatst: 23 november 2007, 00:08 uur
Aangenaam, ik ben nieuw hier, mag ik gewoon beginnen met toevoegen? 

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:40 uur
Jij bent me ook wel een kadeeke, hé! - en nu zullen waarschijnlijk enkel mede-Vlamingen als Lost Highway hier begrijpen wat ik daar exact bedoel 

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:49 uur
Jullie mogen je eigen insides hebben hoor freddze 
Waar is Lost Highway eigenlijk in dit topic, een van de grote afwezigen..

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:51 uur
orbit schreef:
Hij heeft tussen al het gekrakeel door zijn setje van 8 al neergezet, hoor Waar is Lost Highway eigenlijk in dit topic, een van de grote afwezigen..

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:54 uur
freddze schreef:
Jij bent me ook wel een kadeeke, hé! - en nu zullen waarschijnlijk enkel mede-Vlamingen als Lost Highway hier begrijpen wat ik daar exact bedoel
Dus dat betekent dat ik mijn rijtje mag toevoegen? Mijn Vlaams laat het vandaag wat afweten. Jij bent me ook wel een kadeeke, hé! - en nu zullen waarschijnlijk enkel mede-Vlamingen als Lost Highway hier begrijpen wat ik daar exact bedoel

0
geplaatst: 23 november 2007, 00:59 uur
Over vlamingen gesproken, ik denk dat C Moon hier ook wel een nuttige bijdrage kan leveren.
0
geplaatst: 23 november 2007, 01:44 uur
freddze schreef:

(quote)
Hij heeft tussen al het gekrakeel door zijn setje van 8 al neergezet, hoor 
Ohja, ik zie het..
Nuchtere en discrete user dat ie is
Ik ben het niet eens met zijn Modern Eon keuze overigens, maar alà.
0
geplaatst: 23 november 2007, 01:50 uur
Ik ook niet, Splash! staat van hun ook nog in mijn nieuwe rijtje...
0
geplaatst: 23 november 2007, 02:13 uur
Splash! had ik eerst genomineerd, maar toen ik zag dat the viking direct na mij ook al een nummer van Modern Eon nomineerde (Mechanic) heb ik 't vervangen

Ja, ik mis nog de rasechte boerenpaardvlamingen c-moon en Feeder, maar ook bezieler van deze KO, Arno eigenlijk

Ja, ik mis nog de rasechte boerenpaardvlamingen c-moon en Feeder, maar ook bezieler van deze KO, Arno eigenlijk

0
geplaatst: 23 november 2007, 02:28 uur
Ik mis nog Tsjo-Wi, lullaby1987, Soundwave, ruby en anderen
* denotes required fields.