MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO

zoeken in:
Herbert Zeikstraal is echt verschrikkelijk

Ook het zinnetje "Voor als u later inschakelt, blabla" gebruikt ie echt elk kwartier.

Paalhaas schreef:
(quote)

als je nou eens stemt, et, dan is het allemaal voorbij....
had ik al gedaan.
als het aan mij ligt vliegt de kjoer er ...

zo niet: 3-6

Lukas schreef:
Mensen die dezelfde masochistische neiging als ik hebben (graag naar Herbert Dijkstra luisteren om je aan hem te ergeren) weten dat. Cyril Dessel is op dit moment de drager van de gele trui, Herbert heeft in de afgelopen etappe 36 keer verteld dat hij slechthorend is

Ik heb het niet gezien, maar het klinkt uitermate geloofwaardig. Herbert neigt in herhaling te vallen bij gebrek aan gesprekstof.

zo niet was het geval, want hij is iig niet mee geteld.

7 Okkervil River - For Real vs. Rage Against the Machine - Bulls on Parade

Lukas schreef:
Mensen die dezelfde masochistische neiging als ik hebben (graag naar Herbert Dijkstra luisteren om je aan hem te ergeren) weten dat. Cyril Dessel is op dit moment de drager van de gele trui, Herbert heeft in de afgelopen etappe 36 keer verteld dat hij slechthorend is

Hahaha, tsja, wat daar nou zo bijzonder aan is... Slechthorende mensen kunnen net zoveel als alle andere mensen (ok, horen niet alles, LOL...) Maar om zoiets 36x noembaar te maken gaat een beetje ver ja....

okkervil

RATM

Jee, na een minuut pas 2 stemmen.

Lin
RATM

misschien problemen met de server

orbit schreef:
truste

1-3

Lin
orbit schreef:

das mijn probleem ook, ik hou t voor gezien, tot morgen maar weer fijne mensen

Lin schreef:
(quote)

das mijn probleem ook, ik hou t voor gezien, tot morgen maar weer fijne mensen
truste

ik wilde stiekem nog wachten (om op 16 Horsepower te stemmen vooral), maar ik ga nu toch ook maar naar bed.

1-4

Toine Rorije
musicfriek schreef:
Hahaha, tsja, wat daar nou zo bijzonder aan is... Slechthorende mensen kunnen net zoveel als alle andere mensen (ok, horen niet alles, LOL...) Maar om zoiets 36x noembaar te maken gaat een beetje ver ja....

Ach, ik zou er niet te lang bij stilstaan. Als die vent niet slechthorend was geweest, maar wel een moeder had gehad die op elke derde zaterdag van de maand pianoles gaf, had je dát waarschijnlijk een keer of 36 (slecht) gehoord.

Toine Rorije
1-5 trouwens

1-6 is ook waar wat je zegt, Toine

8 Sigur Ros - Hoppipolla vs. Urban Dance Squad - Fast Lane

huppa

Past wel hoppipoppipollila, door ettetemmuttetette gestemd

musicfriek schreef:
(quote)

Past wel hoppipoppipollila, door ettetemmuttetette gestemd

Toine Rorije
eh
Sigur dan maar

have a sigur

4-0 Ros

4-1 Living in a Fast Lane!

Toine Rorije schreef:
eh
Sigur dan maar

idem

andré schreef:
4-1 Living in a Fast Lane!

- living + het omgekeerde van Paalhaas

Gast
geplaatst: vandaag om 16:43 uur

geplaatst: vandaag om 16:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.