Muziek / Muziekgames / MegaMuMe KO
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:32 uur
Herbert Zeikstraal is echt verschrikkelijk 
Ook het zinnetje "Voor als u later inschakelt, blabla" gebruikt ie echt elk kwartier.

Ook het zinnetje "Voor als u later inschakelt, blabla" gebruikt ie echt elk kwartier.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:32 uur
Paalhaas schreef:
als je nou eens stemt, et, dan is het allemaal voorbij....
had ik al gedaan.(quote)
als je nou eens stemt, et, dan is het allemaal voorbij....
als het aan mij ligt vliegt de kjoer er ...
zo niet: 3-6
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:33 uur
Lukas schreef:
Mensen die dezelfde masochistische neiging als ik hebben (graag naar Herbert Dijkstra luisteren om je aan hem te ergeren) weten dat. Cyril Dessel is op dit moment de drager van de gele trui, Herbert heeft in de afgelopen etappe 36 keer verteld dat hij slechthorend is
Mensen die dezelfde masochistische neiging als ik hebben (graag naar Herbert Dijkstra luisteren om je aan hem te ergeren) weten dat. Cyril Dessel is op dit moment de drager van de gele trui, Herbert heeft in de afgelopen etappe 36 keer verteld dat hij slechthorend is

Ik heb het niet gezien, maar het klinkt uitermate geloofwaardig. Herbert neigt in herhaling te vallen bij gebrek aan gesprekstof.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:34 uur
zo niet was het geval, want hij is iig niet mee geteld.
7 Okkervil River - For Real vs. Rage Against the Machine - Bulls on Parade
7 Okkervil River - For Real vs. Rage Against the Machine - Bulls on Parade
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:34 uur
Lukas schreef:

Hahaha, tsja, wat daar nou zo bijzonder aan is... Slechthorende mensen kunnen net zoveel als alle andere mensen (ok, horen niet alles, LOL...) Maar om zoiets 36x noembaar te maken gaat een beetje ver ja....

0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:37 uur
orbit schreef:

das mijn probleem ook, ik hou t voor gezien, tot morgen maar weer fijne mensen

0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:43 uur
ik wilde stiekem nog wachten (om op 16 Horsepower te stemmen vooral), maar ik ga nu toch ook maar naar bed. 

0
Toine Rorije
geplaatst: 12 juli 2006, 23:45 uur
musicfriek schreef:
Hahaha, tsja, wat daar nou zo bijzonder aan is... Slechthorende mensen kunnen net zoveel als alle andere mensen (ok, horen niet alles, LOL...) Maar om zoiets 36x noembaar te maken gaat een beetje ver ja....

Ach, ik zou er niet te lang bij stilstaan. Als die vent niet slechthorend was geweest, maar wel een moeder had gehad die op elke derde zaterdag van de maand pianoles gaf, had je dát waarschijnlijk een keer of 36 (slecht) gehoord.

0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:49 uur
0
geplaatst: 12 juli 2006, 23:50 uur
musicfriek schreef:
Past wel hoppipoppipollila, door ettetemmuttetette gestemd
(quote)
Past wel hoppipoppipollila, door ettetemmuttetette gestemd

0
geplaatst: 13 juli 2006, 00:02 uur
andré schreef:
4-1 Living in a Fast Lane!