MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Mmm, niet echt de gelukkigste foto van hem.
0+, 3-

Ruby1966
Ik vind hem juist erg schattig op deze foto

SelmaDuim
0+, 4-

Ruby1966
Het ziet er niet goed uit voor Tim...

Zoonlief deed het dus beter.

dutch2
0+, 5-

Ruby, you're on your own

Dan maar Damon Albarn (benieuwd wat Bloompje gaat doen ):

(afbeelding)

Ruby1966
2+, 0-

dutch2
3+, 0-

Leuke foto! En ik vermoed dat Bloompje te laat komt.

3+, 1- 't Is weer Boys night

dutch2
dynamo d schreef:

En boys zijn per definitie niet knap?

dynamo d schreef:

Als dat de enige motivatie is kan je toch beter niet op boys stemmen lijkt me

aERodynamIC schreef:
(quote)

Als dat de enige motivatie is kan je toch beter niet op boys stemmen lijkt me

Ja, misschien is dat dan eerlijker. Ik heb paar mooie vrouwelijke artiesten voorgesteld en die werden meteen weggestemd terwijl mannen zoals deze (waarvan ik knapheid niet kan zien) allemaal + krijgen. Snap het dus niet helemaal meer. Begrijp me niet verkeerd, hoor, want ben verder liberaal denkende Nederlander.

dutch2
Ach Dynamo, al mijn kanjers (van Sharleen Spiteri tot Julie Delpy) werden hier weggehoond (lag ook wel een beeje aan mijn foto's). Maar het is maar een spelletje hoor

dynamo d schreef:

Snap het dus niet helemaal meer. Begrijp me niet verkeerd, hoor, want ben verder liberaal denkende Nederlander.

Nou ja het zal wel: zoals gezegd: het is maar een spel. Jouw foto staat er toch niet tussen? En zelfs dan nog! Kan jou dat nu boeien. Je neemt het dus wel iets te persoonlijk hoor, pfffffffffffffffff.

Kies gewoon goede foto's: kom je veel verder mee

Maar ik begrijp dat jij je stem terugtrekt zodat Damon wat meer kans maakt op de volledige score?

dynamo d schreef:

Heb moed, ik heb een paar vrouwen klaarliggen

Ruby1966
Nee hè...niet weer vrouwen

dutch2
lebowski schreef:

Heb moed, ik heb een paar vrouwen klaarliggen
Zo, heb jij nog een paar vrouwen klaarliggen?

Ja dutch er is meer dan muziek . Maar ik wacht wel even tot Ruby offline is

lebowski schreef:

Ja dutch er is meer dan muziek . Maar ik wacht wel even tot Ruby offline is

Jullie zijn ook wel snel afgeleid na zo'n opmerking van mij. Ben echter wel benieuwd naar vrouwen van The Big Lebowski.

4+ , 2-

SelmaDuim
5+, 2- Gelukkig ben ik wel op tijd!

SelmaDuim schreef:

5+, 2- Gelukkig ben ik wel op tijd!

Welnee.....dynamo had een beetje een off day en onderhond....tja onderhond heeft de + nog niet ontdekt op zijn computer. Dus eigenlijk kan je die 2 stemmen wel wegdenken

Wie is de volgende? lebowski had er een paar klaarliggen. Trek er eentje overeind lebowski

Sorry, zou zelf nog wel een keer liggen zoeken, maar teveel fun met dit. Verder veel saaie mensen (op de fotos) en fotos in dit topic

Mijn hemel waar haal je de tijd vandaan Ik zou gek worden om daar ook nog eens deel te nemen aan alle spelletjes.
En zoek jij vooral maar naar die prachtige hoesjes (waar je ons soms erg mee tart in hoeslink: hoe moeilijk kun je het soms maken ).

Een modern mens is een extreem multitasker hé

Maar ik amuseer me enorm tussen al die fotos, laatst www.photo.net gevonden, waar de meest prachtige beeldende dingen te vinden zijn. Buitenaards muziekje op de achtergrond en ik kan me een avondje zoethouden

Ahhhh de beruchte thuisfeestjes

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.