Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2005, 00:07 uur
Hoe weet je dat? Ik heb inderdaad zware werkdag achter de rug. Morgen gezond weer op.

0
geplaatst: 9 september 2005, 00:11 uur
Sluit ik me bij aan (in de hoop dat je een volgende keer voor een mooiere foto van Mylene kiest, want die zijn er volop
).
).
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:50 uur
Onderhond schreef:
Een modern mens is een extreem multitasker hé
Maar ik amuseer me enorm tussen al die fotos, laatst www.photo.net gevonden, waar de meest prachtige beeldende dingen te vinden zijn. Buitenaards muziekje op de achtergrond en ik kan me een avondje zoethouden
Een modern mens is een extreem multitasker hé

Maar ik amuseer me enorm tussen al die fotos, laatst www.photo.net gevonden, waar de meest prachtige beeldende dingen te vinden zijn. Buitenaards muziekje op de achtergrond en ik kan me een avondje zoethouden

Onderhond, je moet ook eens op www.flickr.com[/url] kijken. Via de Photo Search (menuutje onderin) kun je ook op vanalles zoeken.
Echt een geweldige site. 
0
geplaatst: 10 september 2005, 18:59 uur
Wie gaat voor de volgende zorgen? Kunnen we de draad weer oppakken.
0
geplaatst: 10 september 2005, 19:21 uur
Ben vanavond op stap. Van mij heb je geen last dus. Op zich wel jammer, want ben in goeie stemming voor dit topic.

0
geplaatst: 10 september 2005, 19:25 uur
0
geplaatst: 10 september 2005, 23:19 uur
My god, wat een leuke foto. Al ben ik telaat (snap toch niks van die cijferkes) ben blij dat hij erbij hoort

0
geplaatst: 10 september 2005, 23:22 uur
dynamo d schreef:
3+, 1- 't Is weer Boys night
3+, 1- 't Is weer Boys night
Excuseer? Wat is er mis met Damon?

0
geplaatst: 10 september 2005, 23:24 uur
dynamo had een off-day, dat is nog het erge ervan. Hij moet niet zo veel hebben van stemmen op boys

Maarrrrrr.....Hij zou zijn leven gaan beteren en er niet meer op stemmen, alleen nog maar op mooie dames

0
geplaatst: 11 september 2005, 00:00 uur
aERodynamIC schreef:
dynamo had een off-day, dat is nog het erge ervan. Hij moet niet zo veel hebben van stemmen op boys

Maarrrrrr.....Hij zou zijn leven gaan beteren en er niet meer op stemmen, alleen nog maar op mooie dames

Tja, daar heeft Damon niks aan natuurlijk
.
0
geplaatst: 11 september 2005, 04:27 uur
Onbegrijpelijk, jullie hebben Sheila E nooit live gezien gok ik
1+, 4-
1+, 4-
0
geplaatst: 11 september 2005, 12:13 uur
Sheila E: enorm lekker ding. Ben helaas te laat. Hebben jullie haar weggestemd? Tjongejonge... 

0
geplaatst: 11 september 2005, 12:18 uur
dynamo d schreef:
Sheila E: enorm lekker ding. Ben helaas te laat. Hebben jullie haar weggestemd? Tjongejonge...

dynamo: ik vergeef je de min voor Damon.
Van Sheila had ik vroeger een enorme poster boven mijn bed
En achter de drums: wow, wat een beest is dat dan zeg!Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.
0
geplaatst: 11 september 2005, 12:21 uur
0
dutch2
geplaatst: 11 september 2005, 12:22 uur
Aerodynamic schreef: Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.
Klopt. Ze ziet er een beetje uit als een reclamemodel voor antirimpelcremes. En daar moet je maar net van houden.
0
geplaatst: 11 september 2005, 12:22 uur
aERodynamIC schreef:
En achter de drums: wow, wat een beest is dat dan zeg!
Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.
(quote)
En achter de drums: wow, wat een beest is dat dan zeg!Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.
Ik vond het inderdaad niet zo'n mooie foto.
0
geplaatst: 11 september 2005, 12:46 uur
dutch2 schreef:
Ze ziet er een beetje uit als een reclamemodel voor antirimpelcremes. En daar moet je maar net van houden.
Ze ziet er een beetje uit als een reclamemodel voor antirimpelcremes. En daar moet je maar net van houden.
Als ze Sheila E heet wel
Nou, voor dutch dan wat voorzichtige eerste rimpelvorming.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.