MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
aERodynamIC schreef:

Welnee.....dynamo had een beetje een off day

Hoe weet je dat? Ik heb inderdaad zware werkdag achter de rug. Morgen gezond weer op.

Sluit ik me bij aan (in de hoop dat je een volgende keer voor een mooiere foto van Mylene kiest, want die zijn er volop ).

Onderhond schreef:
Een modern mens is een extreem multitasker hé

Maar ik amuseer me enorm tussen al die fotos, laatst www.photo.net gevonden, waar de meest prachtige beeldende dingen te vinden zijn. Buitenaards muziekje op de achtergrond en ik kan me een avondje zoethouden

Onderhond, je moet ook eens op www.flickr.com[/url] kijken. Via de Photo Search (menuutje onderin) kun je ook op vanalles zoeken. Echt een geweldige site.

Wie gaat voor de volgende zorgen? Kunnen we de draad weer oppakken.

dutch2
Ik durf niet meer

dutch2 schreef:
Ik durf niet meer

Ben vanavond op stap. Van mij heb je geen last dus. Op zich wel jammer, want ben in goeie stemming voor dit topic.

Pfffffffffffff, doe ik er toch gewoon nog eentje

(afbeelding)

Sheila E

dutch2
0+, 2-

0+, 3-

aERodynamIC schreef:
Dan maar Damon Albarn (benieuwd wat Bloompje gaat doen ):
(afbeelding)

My god, wat een leuke foto. Al ben ik telaat (snap toch niks van die cijferkes) ben blij dat hij erbij hoort

dynamo d schreef:
3+, 1- 't Is weer Boys night

Excuseer? Wat is er mis met Damon?

Bloompje schreef:
(quote)

Excuseer? Wat is er mis met Damon?

dynamo had een off-day, dat is nog het erge ervan. Hij moet niet zo veel hebben van stemmen op boys
Maarrrrrr.....Hij zou zijn leven gaan beteren en er niet meer op stemmen, alleen nog maar op mooie dames

aERodynamIC schreef:

dynamo had een off-day, dat is nog het erge ervan. Hij moet niet zo veel hebben van stemmen op boys
Maarrrrrr.....Hij zou zijn leven gaan beteren en er niet meer op stemmen, alleen nog maar op mooie dames

Tja, daar heeft Damon niks aan natuurlijk .

0+, 4-

Onbegrijpelijk, jullie hebben Sheila E nooit live gezien gok ik
1+, 4-

Sheila E: enorm lekker ding. Ben helaas te laat. Hebben jullie haar weggestemd? Tjongejonge...

dynamo d schreef:
Sheila E: enorm lekker ding. Ben helaas te laat. Hebben jullie haar weggestemd? Tjongejonge...

dynamo: ik vergeef je de min voor Damon.
Van Sheila had ik vroeger een enorme poster boven mijn bed En achter de drums: wow, wat een beest is dat dan zeg!
Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.

aERodynamIC schreef:

Alee vooruit! Merci he

dutch2
Aerodynamic schreef: Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.

Klopt. Ze ziet er een beetje uit als een reclamemodel voor antirimpelcremes. En daar moet je maar net van houden.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Van Sheila had ik vroeger een enorme poster boven mijn bed En achter de drums: wow, wat een beest is dat dan zeg!
Ik geef wel eerlijk toe dat het niet makkelijk was een beetje mooie foto te vinden, dus dat zal het wel zijn.

Ik vond het inderdaad niet zo'n mooie foto.

dutch2 schreef:
Ze ziet er een beetje uit als een reclamemodel voor antirimpelcremes. En daar moet je maar net van houden.

Als ze Sheila E heet wel

Nou, voor dutch dan wat voorzichtige eerste rimpelvorming.

(afbeelding)

dutch2
Mooie foto van Gloria.

1+, 0-

1+, 2-

1+, 4-

1+, 5-

(afbeelding)

Lene Marlin

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:13 uur

geplaatst: vandaag om 12:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.