Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2005, 23:12 uur
En wil je d'r ook nog horen:
http://www.musicmeter.nl/album/11785
Voor mij hoeft het niet (visueel ook niet eigenlijk
).
http://www.musicmeter.nl/album/11785
Voor mij hoeft het niet (visueel ook niet eigenlijk
).
0
geplaatst: 16 september 2005, 23:58 uur
Miss Electra laat mij ijskoud. En ze kan vast ook voor geen meter zingen.
1+, 3-
1+, 3-
0
geplaatst: 17 september 2005, 00:00 uur
dynamo d schreef:
1+, 2- Hè lekker ordi met silliconen.
1+, 2- Hè lekker ordi met silliconen.

Ik wist het
(Het is dat ik niet mee mag stemmen anders zou het ook van mij een min zijn, de eerste keer dat ik dat dan zou doen bij een door mijzelf geplaatste afbeelding).
0
geplaatst: 17 september 2005, 00:05 uur
lebowski schreef:
Ik heb nu een paar - in mijn ogen - schoonheden gepost en die worden mijns insziens met te weinig respect behandeld. Zoals Gloria Estefan en Debbie Harry hier moeten knokken voor een plusje, alleen omdat ze geen 20 meer zijn, tsssss
. Nee, de rest hou ik voor mezelf 
Ik heb nu een paar - in mijn ogen - schoonheden gepost en die worden mijns insziens met te weinig respect behandeld. Zoals Gloria Estefan en Debbie Harry hier moeten knokken voor een plusje, alleen omdat ze geen 20 meer zijn, tsssss
. Nee, de rest hou ik voor mezelf 
Ik ken het gevoel. "Mijn" dames (Beyoncé, Monique Klemann en Mylene Farmer) moesten ook knokken voor een plusje en haalden het niet, alleen omdat de foto's niet mooi genoeg waren of zoiets. Ben daarom blij dat aERodynamIC af en toe nog een vrouwelijke artiest met veel minpunten voordraagt.

0
geplaatst: 17 september 2005, 00:06 uur
Ja maar mij boeit het dus totaal niet 
En het was vaak je eigen schuld; jij weet van mooie dames nu net de lelijkste foto's te kiezen

En het was vaak je eigen schuld; jij weet van mooie dames nu net de lelijkste foto's te kiezen

0
geplaatst: 17 september 2005, 00:08 uur
Carmen was ook speciaal voor jou bedoeld, als troost zeg maar (lebowski wilde zijn dames immers niet meer vrijgeven).
En ook dan blijkt dat ze het niet best doen
En ook dan blijkt dat ze het niet best doen

0
geplaatst: 17 september 2005, 00:12 uur
Arme dynamo..........je snapt natuurlijk wel dat ik niet meer af wil gaan met dames voor jou bedoeld: je mag ze zelf weer uitzoeken 

0
dutch2
geplaatst: 17 september 2005, 00:14 uur
Oude kanjer, maar helaas moeilijk een mooie foto te vinden.

0
dutch2
geplaatst: 17 september 2005, 00:15 uur

Ik weet wat mijn foto's hier waard zijn en ieder plusje is meegenomen

0
dutch2
geplaatst: 17 september 2005, 00:17 uur
Yup. Maar het valt niet mee om van die jaren 80-meiden een enigszins mooie foto te vinden. En afgezien van die tandjes valt deze nog wel mee.
0
geplaatst: 17 september 2005, 00:20 uur
Ik heb zonet mooiere gezien hoor (alleen vond ik haar sowieso helemaal niks, dus het had in mijn geval niks uitgemaakt).
0
dutch2
geplaatst: 17 september 2005, 00:23 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb zonet mooiere gezien hoor (alleen vond ik haar sowieso helemaal niks, dus het had in mijn geval niks uitgemaakt).
Ah, dat scheelt. Ik vond het altijd wel een spannende meid. Over de muziek zullen we het maar niet hebben.
0
ElMeroMero
geplaatst: 17 september 2005, 01:38 uur
Mooie meid maar wegens (inderdaad) mindere foto toch 1+, 3-
0
geplaatst: 17 september 2005, 09:58 uur
Geen beste foto, maar daar trek ik me lekker niks van aan. Na wat googlen:
2+,4-
2+,4-
0
geplaatst: 17 september 2005, 11:12 uur
erg voorspelbaar 
heb je ooit ergens 1+ gestemd Onderhond? Volgens mij is het bij alle 40 a 50 stemmen die je geplaatst hebt standaard 1-.

heb je ooit ergens 1+ gestemd Onderhond? Volgens mij is het bij alle 40 a 50 stemmen die je geplaatst hebt standaard 1-.
0
geplaatst: 17 september 2005, 12:17 uur
Ik zal maar eens een gewaagd balletje opgooien. Volgens mij is ze nog niet langsgeweest. Graag allemaal toelichting bij je stem
:

:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.