MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
En wil je d'r ook nog horen:

http://www.musicmeter.nl/album/11785

Voor mij hoeft het niet (visueel ook niet eigenlijk ).

SelmaDuim
0+, 2-

1+, 2- Hè lekker ordi met silliconen.

Yak
Miss Electra laat mij ijskoud. En ze kan vast ook voor geen meter zingen.

1+, 3-

dynamo d schreef:
1+, 2- Hè lekker ordi met silliconen.

Ik wist het (Het is dat ik niet mee mag stemmen anders zou het ook van mij een min zijn, de eerste keer dat ik dat dan zou doen bij een door mijzelf geplaatste afbeelding).

lebowski schreef:
Ik heb nu een paar - in mijn ogen - schoonheden gepost en die worden mijns insziens met te weinig respect behandeld. Zoals Gloria Estefan en Debbie Harry hier moeten knokken voor een plusje, alleen omdat ze geen 20 meer zijn, tsssss . Nee, de rest hou ik voor mezelf

Ik ken het gevoel. "Mijn" dames (Beyoncé, Monique Klemann en Mylene Farmer) moesten ook knokken voor een plusje en haalden het niet, alleen omdat de foto's niet mooi genoeg waren of zoiets. Ben daarom blij dat aERodynamIC af en toe nog een vrouwelijke artiest met veel minpunten voordraagt.

Ja maar mij boeit het dus totaal niet

En het was vaak je eigen schuld; jij weet van mooie dames nu net de lelijkste foto's te kiezen

aERodynamIC schreef:
Ja maar mij boeit het dus totaal niet
Maar toch bedankt

Carmen was ook speciaal voor jou bedoeld, als troost zeg maar (lebowski wilde zijn dames immers niet meer vrijgeven).
En ook dan blijkt dat ze het niet best doen

1+, 5-

hopla

Arme dynamo..........je snapt natuurlijk wel dat ik niet meer af wil gaan met dames voor jou bedoeld: je mag ze zelf weer uitzoeken

dutch2
Oude kanjer, maar helaas moeilijk een mooie foto te vinden.

(afbeelding)

Dit had je beter niet kunnen doen

0+, 1-

dutch2

Ik weet wat mijn foto's hier waard zijn en ieder plusje is meegenomen

Wendy van Transvision Vamp toch?

dutch2
Yup. Maar het valt niet mee om van die jaren 80-meiden een enigszins mooie foto te vinden. En afgezien van die tandjes valt deze nog wel mee.

Ik heb zonet mooiere gezien hoor (alleen vond ik haar sowieso helemaal niks, dus het had in mijn geval niks uitgemaakt).

dutch2
aERodynamIC schreef:
Ik heb zonet mooiere gezien hoor (alleen vond ik haar sowieso helemaal niks, dus het had in mijn geval niks uitgemaakt).

Ah, dat scheelt. Ik vond het altijd wel een spannende meid. Over de muziek zullen we het maar niet hebben.

0+, 2-

Helaas, ik zal toch zelf weer op zoek moeten...

1+, 2-
zijn jullie bang voor echte vrouwen of zo ?

ElMeroMero
Mooie meid maar wegens (inderdaad) mindere foto toch 1+, 3-

Geen beste foto, maar daar trek ik me lekker niks van aan. Na wat googlen:
2+,4-

3+, 4-

Jezus.

3+, 5-

erg voorspelbaar

heb je ooit ergens 1+ gestemd Onderhond? Volgens mij is het bij alle 40 a 50 stemmen die je geplaatst hebt standaard 1-.

Hij valt geloof ik nogal op Aziaatjes.

Bij mevrouw Duff een + laatst dacht ik toch..

Ik zal maar eens een gewaagd balletje opgooien. Volgens mij is ze nog niet langsgeweest. Graag allemaal toelichting bij je stem :

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:15 uur

geplaatst: vandaag om 06:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.