Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 september 2005, 17:44 uur
1+, 0-
Ze ziet er een stuk beter uit dan vroeger, het arme kind is helaas wel volstrekt de weg kwijt
Ze ziet er een stuk beter uit dan vroeger, het arme kind is helaas wel volstrekt de weg kwijt
0
geplaatst: 16 september 2005, 17:47 uur
Ja het is vreselijk gesteld met haar (eerst hoerig rondparaderen in Vanity 6 en nu evangelist
).
).
0
geplaatst: 16 september 2005, 17:53 uur
aERodynamIC schreef:
Ja het is vreselijk gesteld met haar (eerst hoerig rondparaderen in Vanity 6 en nu evangelist
).
).Nou ja, je mag je leven veranderen natuurlijk, maar als je haar website eens bekijkt bekruipt je het gevoel van een zeer labiele vrouw...
0
dutch2
geplaatst: 16 september 2005, 17:55 uur
Een knappe, labiele evangeliste. Ja, die moet je wel een plusje geven 
2+, 0-

2+, 0-
0
geplaatst: 16 september 2005, 17:56 uur
Liever een andere foto en tijd, maar in principe wel een mooie vrouw natuurlijk.
3+ 0-
3+ 0-
0
geplaatst: 16 september 2005, 18:10 uur
T.O. schreef:
Liever een andere foto en tijd
Liever een andere foto en tijd
Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar als je de foto's uit die tijd terug ziet (met de toch wel typische jaren '80 look) dan stelt dat toch enigszins teleur.
0
geplaatst: 16 september 2005, 18:37 uur
3+, 1-
IEL
Echt alles is lelijk: haar, mond, ogen, kleding..
IEL
Echt alles is lelijk: haar, mond, ogen, kleding..
0
geplaatst: 16 september 2005, 20:12 uur
Grappig, hij lijkt ontzettend veel op mijn vroege judo- en jiu jitsu-leraar.
3+, 1- (niet daarom hoor
)
3+, 1- (niet daarom hoor
)
0
geplaatst: 16 september 2005, 21:57 uur
Ga alsjeblieft door met mannen posten! Ik kan zelf geen leuke meer vinden, maar vind het helemaal niet erg als jullie dat wel kunnen. 

0
geplaatst: 16 september 2005, 22:42 uur
Nubis schreef:
Ga alsjeblieft door met mannen posten!
Ga alsjeblieft door met mannen posten!

Ik kan zelf geen leuke meer vinden

0
geplaatst: 16 september 2005, 22:51 uur
Ik heb nu een paar - in mijn ogen - schoonheden gepost en die worden mijns insziens met te weinig respect behandeld. Zoals Gloria Estefan en Debbie Harry hier moeten knokken voor een plusje, alleen omdat ze geen 20 meer zijn, tsssss
. Nee, de rest hou ik voor mezelf 
. Nee, de rest hou ik voor mezelf 
0
geplaatst: 16 september 2005, 22:54 uur
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo veel mannen en vrouwen meer in de aanbieding heb. Ja, misschien nog een man (en ja ook nog wel een vrouw), maar om nu al weer te posten......en dynamic gunt dynamo wel weer even een vrouw 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.