MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Ik had haar graag nog een plusje gegeven, maar ben helaas te laat...Vind dit trouwens een leuke topic (zo heet het toch?) ! Had een rustige nachtdienst, en heb bijna alles kunnen lezen...Super! Maareh...nu keertje een man?

Bachje schreef:
Vind dit trouwens een leuke topic (zo heet het toch?)

Ik zou het toch een leuk topic noemen, oftewel het topic en niet de. Alhoewel het officieel wel de topic schijnt te zijn, klinkt dit echt voor geen meter. Dat moet maar eens snel veranderd worden.

Volgens mij is topic niet eens een Nederlands woord officieel?

dutch2
Voor zover ik (en mijn oude groene boekje) weten, mag topic zowel 'het' als 'de' als lidwoord krijgen.

Misschien niet knap, wel enorme uitstraling:

Bob Marley

(afbeelding)

dutch2
1+, 1-

Ik volg de titel van dit topic dan maar

Ruby1966
I like him

2+, 1-

3+, 3-

Ink
ooow jawel! 4+, 4-

Yak
En hoppa: 5+, 4-

Niemand een nieuwe?
Dan James Blunt:

(afbeelding)

Wèèèrgh! 0+, 1-

En los daarvan heb ik ook over het liedje 'You're beautiful' geen goed woord over. Eén van de irritantste nummers van de afgelopen tijd. Vandaar ook voor de muzikale prestaties van deze meneer: Wèèèrgh!

dutch2
Twijfelgevalletje, maar toch.

2+, 1-

Paalhaas schreef:
Inderdaad, Aero, ik krijg af en toe ook het idee dat er teveel externe factoren ter tafel komen bij de beoordeling.

Ehhh.................Paalhaas???

Paalhaas schreef:
En los daarvan

Wel goed lezen, aERo!

Dat is precies wat ik deed: je laat wel degelijk externe factoren meewegen! (De toevoeging "los daarvan" doet daar niet veel aan af voor mij....). Je voegt ze immers toe aan je beoordeling: en er is al sprake van enige vooringenomenheid, toch? Wel goed formuleren dan Paal

Volgende beoordeling graag (voordat dit oeverloos gezever tussen ons gaat worden ).

Ik ken het liedje niet, maar toch
2+, 2-

aERodynamIC schreef:
Je voegt ze immers toe aan je beoordeling.

Wat een onzin. Niet mijn hele berichtje kwalificeert hier als (deel van) mijn beoordeling. Ik heb juist van tevoren nog tegen mezelf gezegd dat ik me niet ging laten beïnvloeden door zijn muziek.

Moet je voortaan een beetje harder praten dat wij dat ook horen........
En beter om het er dan niet bij te schrijven. Zeker niet na jouw eerdere opmerking: da's linke business.
Maar nu hou ik er echt over op (voordat dit een vervelende serieuze discussie gaat worden over een lullig spel als dit: zo serieus was mijn reactie nu ook niet)

Als fotograaf (enige diploma) kan ik niet anders dan hier mijn goedkeuring aan geven (wie heeft de foto gemaakt, Korbijn???) geweldige foto!!!!!

3+,2-

Ruby1966
4+, 2-

4+, 3-

aERodynamIC schreef:
Maar nu hou ik er echt over op (voordat dit een vervelende serieuze discussie gaat worden over een lullig spel als dit: zo serieus was mijn reactie nu ook niet)

Ik doe met je mee.

Ink
5+, 3-
pracht foto matige vent...

ik ga ff foto zoeken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:41 uur

geplaatst: vandaag om 23:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.