MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

Mmm, ik weet niet wie het is, om eerlijk te zijn, maar dit is duidelijk een +.

Volgens mij een Britse Britney genaamd Billie Piper.

2+, 0-

nej tak
2+, 1-

Ruby1966
3+, 1-

Ik kan niet begrijpen dat iemand hier een - voor geeft.. Kan ik geen 2 ++ geven?

dutch2
3+, 4-

Ik ben op zich wel benieuwd naar haar gezicht (je weet wel, datgeen wat er overblijft als je die 279 lagen makeup eraf haalt).

Dutch verwoordt hier uitstekend wat de -ers bedoelen
(goed woord trouwens, -ers)

Zie je tegenwoordig nog vrouwelijke artiesten zonder make-up? Zelfs mannen kunnen niet meer zonder...

4+, 4-

5+, 4-

Junkie XL

(afbeelding)

dutch2
Nicolage Rico schreef:
Zie je tegenwoordig nog vrouwelijke artiesten zonder make-up? Zelfs mannen kunnen niet meer zonder...

Okay, maar make-up zou toch gebruikt moeten worden om ietsjes te accentueren en niet om er een compleet fresco mee te schilderen.

En wat deze Tom betreft:

0+, 2-

dutch2 schreef:
(quote)

Okay, maar make-up zou toch gebruikt moeten worden om ietsjes te accentueren en niet om er een compleet fresco mee te schilderen.

En wat deze Tom betreft:

0+, 2-

Natuurlijk maar het ziet er toch best netjes uit bij haar? Ik vind haar wel uitstraling hebben en dat is toch het belangrijkste.

Ik wilde net zeggen..
Ik snap werkelijk niet dat er opeens bij deze foto wordt gezeurd over make-up, want ze zit hier helemaal niet super onder de make-up. Dan ken ik nog veel meer andere vrouwen die er tien keer erger onder zitten, zelf die hier in dit topic staan..
Maar goed, het zal wel.

Het is trouwens inderdaad Billie Piper.

Oja, en 3-.

0+, 4-

0+, 5-

0+, 1-

Tracy?

1+, 1-

aslan (crew)
2+, 1-

dutch2
Yup, Tracy.

3+, 1-

SelmaDuim
3+, 3-

Misschien een iets kleiner plaatje de volgende keer Herman .

3+, 4-

Hangen en wurgen.
4+, 4-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.