Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 09:41 uur
Mmm, ik weet niet wie het is, om eerlijk te zijn, maar dit is duidelijk een +.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 12:29 uur
Ik kan niet begrijpen dat iemand hier een - voor geeft.. Kan ik geen 2 ++ geven? 

0
dutch2
geplaatst: 14 oktober 2005, 12:42 uur
3+, 4-
Ik ben op zich wel benieuwd naar haar gezicht (je weet wel, datgeen wat er overblijft als je die 279 lagen makeup eraf haalt).
Ik ben op zich wel benieuwd naar haar gezicht (je weet wel, datgeen wat er overblijft als je die 279 lagen makeup eraf haalt).
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 12:44 uur
Dutch verwoordt hier uitstekend wat de -ers bedoelen
(goed woord trouwens, -ers)
(goed woord trouwens, -ers)
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 12:48 uur
Zie je tegenwoordig nog vrouwelijke artiesten zonder make-up? Zelfs mannen kunnen niet meer zonder...
0
dutch2
geplaatst: 14 oktober 2005, 15:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Zie je tegenwoordig nog vrouwelijke artiesten zonder make-up? Zelfs mannen kunnen niet meer zonder...
Okay, maar make-up zou toch gebruikt moeten worden om ietsjes te accentueren en niet om er een compleet fresco mee te schilderen.
En wat deze Tom betreft:
0+, 2-
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 15:34 uur
dutch2 schreef:
Okay, maar make-up zou toch gebruikt moeten worden om ietsjes te accentueren en niet om er een compleet fresco mee te schilderen.
En wat deze Tom betreft:
0+, 2-
(quote)
En wat deze Tom betreft:
0+, 2-
Natuurlijk maar het ziet er toch best netjes uit bij haar? Ik vind haar wel uitstraling hebben en dat is toch het belangrijkste.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 15:48 uur
Ik wilde net zeggen..
Ik snap werkelijk niet dat er opeens bij deze foto wordt gezeurd over make-up, want ze zit hier helemaal niet super onder de make-up. Dan ken ik nog veel meer andere vrouwen die er tien keer erger onder zitten, zelf die hier in dit topic staan..
Maar goed, het zal wel.
Het is trouwens inderdaad Billie Piper.
Oja, en 3-.
Ik snap werkelijk niet dat er opeens bij deze foto wordt gezeurd over make-up, want ze zit hier helemaal niet super onder de make-up. Dan ken ik nog veel meer andere vrouwen die er tien keer erger onder zitten, zelf die hier in dit topic staan..
Maar goed, het zal wel.
Het is trouwens inderdaad Billie Piper.
Oja, en 3-.
0
geplaatst: 14 oktober 2005, 16:52 uur
Misschien een iets kleiner plaatje de volgende keer Herman
.
3+, 4-
.3+, 4-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.