Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 juni 2007, 00:58 uur
yasper schreef:
(eens kijken of ik daar verstand van heb
(eens kijken of ik daar verstand van heb

0
geplaatst: 21 juni 2007, 01:25 uur
4+
3+, 1- Die hond is veel te gemaakt. Zie die vacht blinken...
3+, 1- Die hond is veel te gemaakt. Zie die vacht blinken...
0
Laurora
geplaatst: 21 juni 2007, 16:14 uur
Na lang denken toch maar een plusje, want een min is het nou ook weer net niet, maar blij word ik er ook niet van.
7+ 3-
6+ 4-
7+ 3-
6+ 4-
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2007, 16:57 uur
al die plussen zijn waarschijnlijk voor 'The Dog'...

Ace schreef:
(wat een lelijk beest)
(wat een lelijk beest)
itchy schreef:
(wat een lelijk beest)
(wat een lelijk beest)

0
SelmaDuim
geplaatst: 21 juni 2007, 17:01 uur
Laurora schreef:
... maar blij word ik er ook niet van.
... maar blij word ik er ook niet van.
Ikke wel.

0
Ace
geplaatst: 21 juni 2007, 17:05 uur
Niet huilen jongen. Mijn plus was voor die pretty boy. De min voor die duffe hond. Of je neemt een echte hond, of geen hond. Dit is meer een opgewaardeerde hamster

0
SelmaDuim
geplaatst: 21 juni 2007, 17:10 uur
Ace schreef:
Niet huilen jongen. Mijn plus was voor die pretty boy. De min voor die duffe hond. Of je neemt een echte hond, of geen hond. Dit is meer een opgewaardeerde hamster
(quote)

Nou, ik weet niet wat jij onder hamsters verstaat, dit is waarschijnlijk een Weimaraner en dat zijn een van de grootste jachthonden die er bestaan. Dit is nog maar een pup.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2007, 17:11 uur
Ace schreef:
Niet huilen jongen.
Huilen? waar heb jij het nou weer over? (quote)
Niet huilen jongen.
(heeel raar, met 3 e's!)
0
Ace
geplaatst: 21 juni 2007, 17:14 uur
SelmaDuim schreef:
Nou, ik weet niet wat jij onder hamsters verstaat, dit is waarschijnlijk een Weimaraner en dat zijn een van de grootste jachthonden die er bestaan. Dit is nog maar een pup.
(quote)
Uh, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel verstand van honden heb, dus ik geloof je gelijk. Het is gewoon niet zo'n imponerende verschijning

kArIzMa_TuRk schreef:
(heeel raar, met 3 e's!)
(quote)
Huilen? waar heb jij het nou weer over?
(heeel raar, met 3 e's!)Uh, ik ga gewoon af op die zmeilie
Ik ben nogal in een letterlijke bui vandaag. Bui, hoe toepasselijk... *Kijkt uit het raam*Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.