MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
1+, 5-
3+, 3-
0+, 6-

1+ 6-
4+ 3-
0+ 7-

SelmaDuim
1+, 7-
4+, 4-
0+, 8-

1+, 8-
4+, 5-
0+, 9-

1+, 9-
4+, 6-
0+, 10-

Lenny Kravitz:

(afbeelding)

0+, 1-

SelmaDuim
Blègh!

Net als zijn muziek.

2-

Neejoh.

3-

5-

Echt een hekel aan die man sinds ik hem een keer live heb gezien... Met kort haar vind ik hem wel beter eruit zien, dat dan weer wel.

6- dreadful

(afbeelding)

: Imogen Heap

SelmaDuim
Deze foto is wel leuk, maar als ik op google kijk valt het me nogal tegen.

2-

1+, 2-

Wie houdt er nu niet van aardbeitjes?

Op Google vond ik juist nog meer leuke foto's, ik kon bijna niet kiezen. Ze is niet knap-knap, maar heeft wel een lieve uitstraling.

En Emiliana is werkelijk prachtig... Ik zou er bijna voor naar IJsland emigreren.

1+, 4-

1+, 5- (zelfde antwoord als Selma).

We stemmen op bovenstaande foto he? Als je bij elke foto gaat googlen, kunnen we net zo goed 10 foto's per artiest hier neerzetten.

Ik vind het wel een plusje waard

2+, 5-

2+ 7-

kArIzMa_TuRk
SelmaDuim schreef:
Deze foto is wel leuk, maar als ik op google kijk valt het me nogal tegen.
Volgens Aero mag je geen Google gebruiken. Dat is streng verboden! Niet valsspelen!

kArIzMa_TuRk
ziet er niet uit.

8-

kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Volgens Aero mag je geen Google gebruiken. Dat is streng verboden! Niet valsspelen!

Jankert...........jij dramt graag merk ik wel.......het gaat om de aanbieder van de foto.

kArIzMa_TuRk
gister of eergister ging u helemaal door het lint toen ik 2 plaatjes ofzo plaatste...

dram ik veel?

kArIzMa_TuRk schreef:
gister of eergister ging u helemaal door het lint toen ik 2 plaatjes ofzo plaatste...

Aero heeft er simpelweg gelijk in dat het gaat om de geplaatste foto. Dus geen gegoogle verder.

Let's give some love to each other

Ja ik ga daar helemaal van uit mijn plaat hoor: kun je nagaan als ik me echt ergens druk over maak

En ook door de opmerkingen van mede-users zo af en toe kan ik als antwoord op je 2e opmerking volmondig ja antwoorden.

Beste karizma: ik wees je alleen op wat in dit topic gebruikelijk was, trek het je wat minder aan zeg............

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:24 uur

geplaatst: vandaag om 20:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.