Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2007, 20:40 uur
5-
Echt een hekel aan die man sinds ik hem een keer live heb gezien... Met kort haar vind ik hem wel beter eruit zien, dat dan weer wel.
Echt een hekel aan die man sinds ik hem een keer live heb gezien... Met kort haar vind ik hem wel beter eruit zien, dat dan weer wel.
0
SelmaDuim
geplaatst: 21 juni 2007, 21:10 uur
Deze foto is wel leuk, maar als ik op google kijk valt het me nogal tegen.
2-
2-
0
geplaatst: 21 juni 2007, 21:14 uur
Op Google vond ik juist nog meer leuke foto's, ik kon bijna niet kiezen. Ze is niet knap-knap, maar heeft wel een lieve uitstraling.
En Emiliana is werkelijk prachtig... Ik zou er bijna voor naar IJsland emigreren.
En Emiliana is werkelijk prachtig... Ik zou er bijna voor naar IJsland emigreren.
0
geplaatst: 21 juni 2007, 22:55 uur
We stemmen op bovenstaande foto he? Als je bij elke foto gaat googlen, kunnen we net zo goed 10 foto's per artiest hier neerzetten.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 21 juni 2007, 23:57 uur
SelmaDuim schreef:
Deze foto is wel leuk, maar als ik op google kijk valt het me nogal tegen.
Volgens Aero mag je geen Google gebruiken. Dat is streng verboden! Niet valsspelen!Deze foto is wel leuk, maar als ik op google kijk valt het me nogal tegen.
0
geplaatst: 22 juni 2007, 00:00 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
(quote)
Volgens Aero mag je geen Google gebruiken. Dat is streng verboden! Niet valsspelen!Jankert...........jij dramt graag merk ik wel.......het gaat om de aanbieder van de foto.
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 22 juni 2007, 00:01 uur
gister of eergister ging u helemaal door het lint toen ik 2 plaatjes ofzo plaatste... 
dram ik veel?

dram ik veel?

0
geplaatst: 22 juni 2007, 00:02 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
gister of eergister ging u helemaal door het lint toen ik 2 plaatjes ofzo plaatste...

Aero heeft er simpelweg gelijk in dat het gaat om de geplaatste foto. Dus geen gegoogle verder.
Let's give some love to each other

0
geplaatst: 22 juni 2007, 00:02 uur
Ja ik ga daar helemaal van uit mijn plaat hoor: kun je nagaan als ik me echt ergens druk over maak 
En ook door de opmerkingen van mede-users zo af en toe kan ik als antwoord op je 2e opmerking volmondig ja antwoorden.
Beste karizma: ik wees je alleen op wat in dit topic gebruikelijk was, trek het je wat minder aan zeg............

En ook door de opmerkingen van mede-users zo af en toe kan ik als antwoord op je 2e opmerking volmondig ja antwoorden.
Beste karizma: ik wees je alleen op wat in dit topic gebruikelijk was, trek het je wat minder aan zeg............
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.