MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Die spieren kunnen inderdaad niet meer. Sòòò eighties.

Tabitha van Joy Zipper:

(afbeelding)

En klik eens op de foto voor een heel mooi plaatje van Sharon Foo.

ik onthoud me van stemmen, ik kan te weinig zien van haar gezicht op deze foto..

dutch2
2+, 1-

Dik in orde.
4-2

5+, 2-

Een oudje.

(afbeelding)

dutch2
Volgens mij is ze bezig met een imagoverandering. Dit lijkt toch niet op de enigszins, ehm, saaie Tanita van vroeger.

Anyway,

1+, 1-

dutch2 schreef:
Volgens mij is ze bezig met een imagoverandering. Dit lijkt toch niet op de enigszins, ehm, saaie Tanita van vroeger.

Ja, ze keek altijd ontzettend nors.

+3, -1

Vergeleken bij andere foto's die ik via Google aantrof sprong deze er inderdaad nogal uit.

hmm hmm

5+, 1-

(afbeelding)

Billie Myers

+1, -0

dutch2
2+, 2-

2+, 3-

Eigenlijk een twijfelgeval. Ik vond die weggehaalde foto van herman leuker. Sorry, aERodynamic.

george clinton schreef:
2+, 3-

Eigenlijk een twijfelgeval. Ik vond die weggehaalde foto van herman leuker. Sorry, aERodynamic.

Niet eens gezien. Doen we die hierna toch. En hoezo sorry? Ik plaats steeds vaker artiesten die ik zelf met een min zou beoordelen (deze dan weer niet moet ik zeggen).
Ik snap sowieso niet dat sommigen dit soms zo serieus (of zelfs persoonlijk) opvatten.

3+, 5-

Ik loop even over van inspiratie, geloof ik. Hier nog een mooie madam: Coralie Clement (Frans zuchtmeisje).

(afbeelding)

+1, 0

Héél mooie dame. Echt héél mooi.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.