Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 14:53 uur
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:01 uur
ik onthoud me van stemmen, ik kan te weinig zien van haar gezicht op deze foto..
0
dutch2
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:49 uur
Volgens mij is ze bezig met een imagoverandering. Dit lijkt toch niet op de enigszins, ehm, saaie Tanita van vroeger.
Anyway,
1+, 1-
Anyway,
1+, 1-
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:52 uur
dutch2 schreef:
Volgens mij is ze bezig met een imagoverandering. Dit lijkt toch niet op de enigszins, ehm, saaie Tanita van vroeger.
Ja, ze keek altijd ontzettend nors.
+3, -1
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 15:56 uur
Vergeleken bij andere foto's die ik via Google aantrof sprong deze er inderdaad nogal uit. 

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:06 uur
2+, 3-
Eigenlijk een twijfelgeval. Ik vond die weggehaalde foto van herman leuker. Sorry, aERodynamic.
Eigenlijk een twijfelgeval. Ik vond die weggehaalde foto van herman leuker. Sorry, aERodynamic.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:08 uur
george clinton schreef:
2+, 3-
2+, 3-
Niet eens gezien. Doen we die hierna toch. En hoezo sorry? Ik plaats steeds vaker artiesten die ik zelf met een min zou beoordelen
(deze dan weer niet moet ik zeggen).Ik snap sowieso niet dat sommigen dit soms zo serieus (of zelfs persoonlijk) opvatten.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:12 uur
Ik loop even over van inspiratie, geloof ik. Hier nog een mooie madam: Coralie Clement (Frans zuchtmeisje).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.