Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:14 uur
Is al geweest met exact dezelfde foto (door lebowski geplaatst). Maakt niet uit, ik vind het niet veel. Toen eindigde ze overigens met de volle 5+ door Herman zelf uitgedeeld 
1+, 1-

1+, 1-
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:29 uur
aERodynamIC schreef:
Is al geweest met exact dezelfde foto (door lebowski geplaatst). Maakt niet uit, ik vind het niet veel. Toen eindigde ze overigens met de volle 5+ door Herman zelf uitgedeeld

Stom, kan me d'r niets meer van herinneren. Nouja, ik heb in ieder GC blij gemaakt.

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:34 uur
Zo zie je maar weer: dat zelfs met exact dezelfde foto een uitslag compleet anders kan zijn.
En ik geef toe: ik zat hem even te piepen of ik toen geen + had gegeven (want zelfs dat zou nog kunnen bij de zogeheten twijfelgevallen).
En ik geef toe: ik zat hem even te piepen of ik toen geen + had gegeven (want zelfs dat zou nog kunnen bij de zogeheten twijfelgevallen).
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:52 uur
5-3, ik kan direct haar liedje l'Ombre et la lumiere aanbevelen
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 16:54 uur
Goed, mijn laatste voor vandaag en wat mij betreft ook nog de mooiste. Nog mooier dan de vorige. 
Karin Clercq:

Karin Clercq:

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 17:06 uur
2+, 0- want aslan heeft al gestemd.
Ik kan haar ook niet zien.
Ik kan haar ook niet zien.
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 17:17 uur
Ik vond die vorige het allermooist.
Toch een 4+, 0- waard
Edit: alhoewel... uitvergroot is ze ook prachtig (de foto was daarnet erg klein).
Toch een 4+, 0- waard
Edit: alhoewel... uitvergroot is ze ook prachtig (de foto was daarnet erg klein).
0
geplaatst: 17 oktober 2005, 17:20 uur
Kijk aan, zonder tegenstemmen nog wel. Ik heb ook nog Sarah Nixey in mijn hoofd, eens zien of daar mooie foto's van gemaakt zijn. 
edit: niet echt volgens mij

edit: niet echt volgens mij

0
geplaatst: 17 oktober 2005, 17:28 uur
ps
die Karin Clercq lijkt wel heel erg op een oud klasgenootje van mij
lucky me
nou ja
intussen idd een oud klasgenootje
die Karin Clercq lijkt wel heel erg op een oud klasgenootje van mij
lucky me
nou ja
intussen idd een oud klasgenootje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.