Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 22:59 uur
Hup, weg met die Xandee

Lara Fabian, ook Belgische van geboorte maar gezegend met een veel betere stem dan miss Xandee.

Lara Fabian, ook Belgische van geboorte maar gezegend met een veel betere stem dan miss Xandee.
0
rico-bballer
geplaatst: 11 augustus 2007, 00:52 uur
1+ 9- what's wrong with her ? Zijn dat lenzen?
0
geplaatst: 11 augustus 2007, 06:34 uur
rico-bballer schreef:
Hier vind ik haar nog okee eruitzien maar je kan niet altijd aan de hand van 1 foto zien of iemand knap is,dus ff haar afbeeldingen googlen en gelijk een hele stuk minder vind ik.
0
geplaatst: 11 augustus 2007, 12:19 uur
Vind ik niet zo gek,jij komt uit spikri,daar heb je alleen maar van die verdorven hiphopbitches

0
geplaatst: 11 augustus 2007, 14:23 uur
schizodeclown schreef:
Hier vind ik haar nog okee eruitzien maar je kan niet altijd aan de hand van 1 foto zien of iemand knap is
(quote)
Hier vind ik haar nog okee eruitzien maar je kan niet altijd aan de hand van 1 foto zien of iemand knap is
Dat is toch wel de bedoeling bij dit topic.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 augustus 2007, 16:41 uur
schizodeclown schreef:
Vind ik niet zo gek,jij komt uit spikri,daar heb je alleen maar van die verdorven hiphopbitches
(quote)

4+, -11
0
rico-bballer
geplaatst: 12 augustus 2007, 11:12 uur
schizodeclown schreef:
(quote)

Nou, je zit er niet zwaar naast
Maar hett zijn meestal jump,hippop sletjes. Ik kom uit the hood weet je

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.