Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
Raekwon the chef
geplaatst: 28 augustus 2007, 17:41 uur
of ze mist misschien een driedubbele laag make-up
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 19:36 uur
Pff, erg veeleisend zeg zoals "The Dude" al zegt... Grootste deel van MuMe zal zelf ook wel erg knap zijn en al flink wat "ubergeile" chicks hebben versleten, dan krijg je dat 
5+, 13-

5+, 13-
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 21:47 uur
waxs schreef:
Pff, erg veeleisend zeg zoals "The Dude" al zegt... Grootste deel van MuMe zal zelf ook wel erg knap zijn en al flink wat "ubergeile" chicks hebben versleten, dan krijg je dat
5+, 13-

5+, 13-
Ja, klopt.
Ik ben overigens hier kritischer over uiterlijk dan in het echt, hoor. Sowieso, je hoeft zelf echt niet knap te zijn, om iemand anders niet knap te vinden. Immers dat is en blijft altijd een mening.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 22:10 uur
waxs schreef:

Echt gaat om de binnenkant waxs, de binnenkant.
0
geplaatst: 28 augustus 2007, 22:45 uur
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 28 augustus 2007, 23:52 uur
Ze kijkt net alsof ze wilt zeggen:
Schiet op! Snel de foto nemen en dan kunnen aan de slag.
(Het gaat hier toch echt om de geplaatste foto.)
Maar ze was voor mij wel een twijfel geval.
Schiet op! Snel de foto nemen en dan kunnen aan de slag.
(Het gaat hier toch echt om de geplaatste foto.)
Maar ze was voor mij wel een twijfel geval.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.