MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
Acteren ook niet. Dan waarom mocht Sandra Bullock wel geplaatst worden?

Precies, waarom dopen we dit niet gewoon om tot vleeskeurtopic of maak een nieuwe aan zoals ik had gedaan, die overigens meteen weer om voor mij nog onduidelijke reden werd gesloten.

1+

@waxs omdat het niets met muziek te maken heeft. En we inderdaad geen ordinair FOKgehalte willen hier.

Moeilijk hè, om je aan de regels van het topic te houden

voltazy
ik onthoud mij uit protest van stemmen...

de bedoeling hiervan was volgens mij ooit om artiesten te beoordelen op uiterlijk en niet om zo knap mogelijke mensen, die niks met muziek te maken hebben, te verzamelen...

ik voel me nu overigens wel een enorme zeikerd

kArIzMa_TuRk schreef:
Acteren ook niet. Dan waarom mocht Sandra Bullock wel geplaatst worden?

Dat heb je al eerder gevraagd, maar blijkbaar niet de moeite genomen de reacties daarop terug te lezen. Omdat ze ook zingt dus.

kArIzMa_TuRk
herman schreef:
(quote)
Dat heb je al eerder gevraagd, maar blijkbaar niet de moeite genomen de reacties daarop terug te lezen. Omdat ze ook zingt dus.
Ik zie geen albums op haar naam staan.

Michelle Branch

(afbeelding)

(afbeelding)

Ze kijkt niet echt als een welopgevoed Christelijk meisje daar op die eerste foto.

1-0

Paalhaas schreef:
Ze kijkt niet echt als een welopgevoed Christelijk meisje daar op die eerste foto.

1-0

Zeker ja. En hier helemaal: staan een aantal foto's van haar voor Maxim.

http://www.djmick.co.uk/pics02/michelle_branch_pictures.htm

Raekwon the chef
3+++

Social_Mask
Die eerste foto vind ik stukken mooier dan de tweede. Maar na het zien van die andere foto's...

4+

5+, 1-

Nou nou, dat ziet er niet slecht uit...

8+

lambf
9+, maar wel te veel make-up

HiLL schreef:
@waxs omdat het niets met muziek te maken heeft. En we inderdaad geen ordinair FOKgehalte willen hier.

Zo lekker minachtend tegenover die mensen, alsof je jezelf op een hoger voetstuk plaatst. Zul je het nog ver mee schoppen met die mentaliteit. Bovendien spreek je met de woorden "we" maar ik zou wel graag dat "ordinaire FOKgehalte" hier terug willen zien en ik ben niet de enigste. Maar dat heb je al snel met mensen die zichzelf verheven voelen boven anderen en claimen het alleen recht op wat wel en niet etisch verantwoord is te hebben.

waxs schreef:
(quote)

Zo lekker minachtend tegenover die mensen, alsof je jezelf op een hoger voetstuk plaatst. Zul je het nog ver mee schoppen met die mentaliteit. Bovendien spreek je met de woorden "we" maar ik zou wel graag dat "ordinaire FOKgehalte" hier terug willen zien en ik ben niet de enigste. Maar dat heb je al snel met mensen die zichzelf verheven voelen boven anderen en claimen het alleen recht op wat wel en niet etisch verantwoord is te hebben.

Ja ik minacht ze en zie mijzelf als een verheven persoon. Daarom doe ik mee met de knock-outs.

In het leven buiten Musicmeter doe ik dat ook. Ik werk in een telefoonwinkel en als ik daar een advocaat help, dan voel ik me ook beter. Dan zeg ik soms: ik verkoop lekker telefoons, u niet!

Anyway, tijd voor een nieuwe maar weer.

(afbeelding)

Marcela Bovio (ex-Stream Of Passion)

Mooie ogen dat wel..maar.

-2

Jamaican
4-

HiLL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:23 uur

geplaatst: vandaag om 07:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.