MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
max en joep schreef:
Een artiest is een artiest.

Er stond ook dat er maar 5 (VIJF!!!) plusjes of minnetjes behaald hoefde te worden.
En er stond ook dat de plaatser mocht bepalen wie het volgende plaatje mocht plaatsen.
En die regelsworden ook niet meer nageleefd.

Dus... gewoon stemmen!

Je hebt dus duidelijk de beginpost nog niet gelezen, daar staat letterlijk:

Iemand post een plaatje van een zanger/zangeres/band en er volgt een stemming.

max en joep
sorry, maar wat ben jij dom zeg (of blind)

ik heb het in mijn laatste post overduidelijk wat er wel en niet in de EERSTE post stond, ik refereer ernaar, ik heb het over wat er nog meer in die bewuste eerste post stond, som het zelfs nog even voor de lezer op en NOG kom jij met jouw post....

ben je dan blind of wat is het?

Wie is nou het meest onzeker en opstandig? Max of Joep?

HiLL schreef:
Wie is nou het meest onzeker en opstandig? Max of Joep?

Van mij krijgt ze zowiezo een plusje hoor

max en joep
de (studentikoze) humor daar gelaten, zijn de feiten als volgt:
meedere in de eerste post gestelde regels zijn inmiddels komen te vervallen en derhalve kan er wel een actrice geplaats worden ook.

max en joep schreef:
de (studentikoze) humor daar gelaten, zijn de feiten als volgt:
meedere in de eerste post gestelde regels zijn inmiddels komen te vervallen en derhalve kan er wel een actrice geplaats worden ook.

Jah ok maar dan moest je dat gewoon vermelden ipv op een studenten-manier eromheen draaien met het volgende:
''Het topic was immers knappe "artiesten", niet perse muzikanten (en ze zal heus wel eens zingen, onder de douche ofzo...)''
Eigenlijk had je er dan ook niet eens over moeten beginnen als het toch allemaal niks had uitgemaakt.

max en joep
een artiest is een artiest, blijf ik achter staan.
jij was de gene die er spelregels van 843 pagina;s geleden bij meende te moeten halen, niet ik.

Wat doen we nu? Artiesten of enkel muzikanten? Want ik heb hier iemand klaarstaan om te posten...

Lennonlover schreef:
Wat doen we nu? Artiesten of enkel muzikanten? Want ik heb hier iemand klaarstaan om te posten...

Boeit mij eigenlijk niet zo, ik reageerde alleen ff op iets van Mak & Poes.
Dus ik denk dat je dat zelf mag bepalen denk ik.

Autumn Reeser (je kent ze wss wel van The OC op tévé, maar ze heeft ook gezongen in musicals toen ze jonger was)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

En zoek nog zelf maar wat op google, zitten nog meer hele mooie foto's tussen

max en joep
als het je niet eens boeit Slimpiedeclown, dan was je hele punt sowieso redelijk overbodig...
categorie "zeveren om het zeveren".

laten we het maar bij muzikanten houden dan.
ben benieuwd Lennonlover.

Joepie!

hierboven, mensen!

1+ da's een kittig poesje

musicfriek schreef:
1+ da's een kittig poesje

lol

2+

"Kittig poesje"

max en joep
1-
niet lelijk maar zo jong joh.

2+ , 1-

max en joep schreef:
als het je niet eens boeit Slimpiedeclown, dan was je hele punt sowieso redelijk overbodig...
categorie "zeveren om het zeveren".

laten we het maar bij muzikanten houden dan.
ben benieuwd Lennonlover.

ok

op de bovenste foto is ze wonderschoon
3+ 1-

max en joep schreef:
1-
niet lelijk maar zo jong joh.

27 jaar jong...

Da's die make-up he. Dat vind ik altijd spijtig. Die meid (en vele anderen) zijn al van nature mooi, en dan gaan ze daar een hoop producten op kappen om er een standbeeldje van te maken...

Laurora
Och, als de een zich niet aan de regels houdt krijg je commentaar en de volgende kan gelijk weer wel.

Tevens geef ik deze wel een plus, maar zie Monica liever.

Zullen we jou dan maar plaatsen Lau?

1+

DonDijk
2+

Laurora
HiLL schreef:
Zullen we jou dan maar plaatsen Lau?

1+

Nou nee, liever niet.

2 punten al binnen Lau, duss

nou dan moet ik het maar uitleggen, de 1 wilt om de regels blijkbaar draaien met ''het is een artiest dus we kunnen stemmen'', waarop 2 ff aangeeft dat er al stond dat het om muzikanten gaat, en zich dus gewoon aan de regels wilt houden.
Waarna er dus een hoop wordt gezeverd en 2 dus zoiets heeft van nouw vooruit als daar om gehuild word zal 2 niet meer moeilijk doen, en de hand wilt toereiken in deze kwestie, en dan alsnog gezever over zich heen krijgt.
Dat is de situatie.

max en joep schreef:
sorry, maar wat ben jij dom zeg (of blind)

ik heb het in mijn laatste post overduidelijk wat er wel en niet in de EERSTE post stond, ik refereer ernaar, ik heb het over wat er nog meer in die bewuste eerste post stond, som het zelfs nog even voor de lezer op en NOG kom jij met jouw post....

ben je dan blind of wat is het?

Maar als je er naar refereert en je hebt niet gelezen dat het om muzikanten gaat dan moet jij blind of dom zijn iets anders kan ik er niet van maken. Moeten we deze discussie nu steeds blijven voeren hier.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:04 uur

geplaatst: vandaag om 08:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.