Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 25 oktober 2007, 21:23 uur
Mag ik nieuwe doenn ? 

D. Woods (één van de meiden van Danity Kane)

D. Woods (één van de meiden van Danity Kane)
0
geplaatst: 25 oktober 2007, 22:13 uur
catdog schreef:
Jij hebt smaak

(quote)
Jij hebt smaak

Jah van deze foto afgaande krijgt ze wel voordeel van de twijfel, zo afgrijselijk vind ik haar nou ook weer niet.
0
geplaatst: 25 oktober 2007, 23:06 uur
1+, 7-
Met evenveel make-up en een paar borsten zou ik er exact hetzelfde uitzien...
Met evenveel make-up en een paar borsten zou ik er exact hetzelfde uitzien...
0
Pink Queen
geplaatst: 25 oktober 2007, 23:44 uur
2+, 3- Eén van de meest misselijkmakende figuren die er op deze aarde rondlopen.
0
max en joep
geplaatst: 26 oktober 2007, 09:57 uur
ze heeft een chagerijnige harses, is de jongste niet meer, heeft een harde bazige ordinaire te bruine kop en ziet er bijzonder vuig uit
echter, ondanks al de bovengenoemde pluspunten, geef ik toch een min.
ze is namelijk VEEL te dun.
5-
echter, ondanks al de bovengenoemde pluspunten, geef ik toch een min.
ze is namelijk VEEL te dun.
5-
0
geplaatst: 26 oktober 2007, 10:02 uur
Uhu, té mager en een make-up barbiepop. Maar het is een vrouw met stijl. Met een bepaalde allure en klasse. Punt uit.
En, verdorie Max en Joep! Niet meer van de jongsten??? Een vrouw vind ik mooier met een paar rimpels. Ik zie liever een vrouw van 35-40, dan een vrouw van 20! Een vrouw wordt, voor mij, mooier met de jaren! En eigenlijk mannen ook...
En, verdorie Max en Joep! Niet meer van de jongsten??? Een vrouw vind ik mooier met een paar rimpels. Ik zie liever een vrouw van 35-40, dan een vrouw van 20! Een vrouw wordt, voor mij, mooier met de jaren! En eigenlijk mannen ook...
0
geplaatst: 26 oktober 2007, 10:07 uur
Lennonlover schreef:
Ik zie liever een vrouw van 35-40, dan een vrouw van 20! Een vrouw wordt, voor mij, mooier met de jaren!
Ik zie liever een vrouw van 35-40, dan een vrouw van 20! Een vrouw wordt, voor mij, mooier met de jaren!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.