Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2007, 12:46 uur
Judith schreef:
6+ 1- alleen ze moet wel wat aan haar wenkbrauwen laten doen
Nee joh, mag het eens een keertje natuurlijk zijn!?6+ 1- alleen ze moet wel wat aan haar wenkbrauwen laten doen
0
djeffibrelich
geplaatst: 6 november 2007, 13:02 uur
dank je reptile71 dat je dat zegt.
ik vraag me ook al jaren af waarom sommige dames het nodig vinden om er met potlood over heen te gaan.
het kan me niet schelen hoe die meiden van op tv het hebben.
puur natuur is beter.
zo ik heb gezegd.
ik vraag me ook al jaren af waarom sommige dames het nodig vinden om er met potlood over heen te gaan.
puur natuur is beter.
zo ik heb gezegd.
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:04 uur
Idee voor de volgende "Scheiding der Geesten": Wenkbrauwen; epileren of puur natuur.
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:06 uur
djeffibrelich schreef:
dank je reptile71 dat je dat zegt.
puur natuur is beter.
zo ik heb gezegd.
Sterker nog: ik heb een hekel aan al die geëpileerde wenkbrauwen enzo...dank je reptile71 dat je dat zegt.
puur natuur is beter.
zo ik heb gezegd.
0
geplaatst: 6 november 2007, 13:09 uur
pjh1967 schreef:
Idee voor de volgende "Scheiding der Geesten": Wenkbrauwen; epileren of puur natuur.
Ik denk dat puur natuur het gaat winnen. Vrouwen komen er op een dag achter dat ze het alleen maar doen voor andere vrouwen, omdat die elkaar veroordelen over dit soort dingen, terwijl de meeste mannen een voorkeur hebben voor natuurlijk. (uhm... de bermudadriehoek laat ik hier nog even buiten beschouwing Idee voor de volgende "Scheiding der Geesten": Wenkbrauwen; epileren of puur natuur.
)
0
Laurora
geplaatst: 6 november 2007, 13:36 uur
Wat een onzin, gewoon wat haartjes epileren zodat er meer model in komt is toch normaal.
0
SelmaDuim
geplaatst: 6 november 2007, 13:48 uur
Laurora schreef:
Wat een onzin, gewoon wat haartjes epileren zodat er meer model in komt is toch normaal.
Inderdaad! Al is je hele wenkbrouw wegepileren en hem vervolgens tekenen wel het andere uiterste, helaas zie je dat ook te vaak.
Ik hoef zelf overigens niet te epileren want behalve dat de vorm goed is heb ik nogal lichte wenkbrauwen, dus echt verschil zou je toch niet zien.

0
djeffibrelich
geplaatst: 6 november 2007, 14:09 uur
Laurora schreef:
dat is fijn, ik heb niets tegen het epileren.
hoewel ik ook niet graag zie dat het te dun wordt geepileerd.
het ging mij meer om het inkleuren van de wenkbrauwen door middel van een potlood.
dat is overbodig, in mijn ogen dan, vrouwen gaan er daardoor niet slechter of beter van uitzien, het is gewoon overbodig.
of mischien ben ik gewoon oppervlakkig en/of kieskeurig, mischien is dat het.
0
Laurora
geplaatst: 6 november 2007, 14:24 uur
djeffibrelich schreef:
dat is fijn, ik heb geen probleem met het epileren.
het ging mij meer om het inkleuren van de wenkbrauwen door middel van een potlood.
dat is overbodig, in mijn ogen dan, vrouwen gaan er daardoor niet slechter of beter van uitzien, het is gewoon overbodig.
(quote)
Daar ben ik het mee eens, van die streepjeswenkbrouwen, daar word ik ook niet blij van nee.
Maar Judith zei niks over potloodstreepjes ofzo en toch hadden jullie het er meteen over dat alleen puur natuur oké was, vandaar mijn reactie

0
SelmaDuim
geplaatst: 6 november 2007, 14:24 uur
djeffibrelich schreef:
(quote)
Het kan soms wel handig zijn als je je haren verft en je wenkbrauwen niet wilt verven. Het lastige is wel dat het er snel niet meer natuurlijk uitziet.
Edit: en ik heb het inderdaad ook niet over lelijke potloodstreepjes .

0
djeffibrelich
geplaatst: 6 november 2007, 14:33 uur
Laurora schreef:
Daar ben ik het mee eens, van die streepjeswenkbrouwen, daar word ik ook niet blij van nee.
Maar Judith zei niks over potloodstreepjes ofzo en toch hadden jullie het er meteen over dat alleen puur natuur oké was, vandaar mijn reactie

ach welnee, geepileerde wenkbrauwen zijn toch ook gewoon puur natuur.
en absoluut oke.
ongeepileerde wenbrauwen zijn ook oke.
ik ga een vrouw heus niet knapper vinden als ze toevallig geepileerde wenkbrauwen heeft.
en andersom.
0
geplaatst: 6 november 2007, 14:58 uur
Toch nog even reageren hoor: Niks mis met de wenkbrouwen van Scout Niblett vind ik. Epileren zou betekenen dunner maken toch? Vind ik niet nodig, tenzij ze er echt niet uitzien misschien haha...
-1, +1
-1, +1
0
geplaatst: 6 november 2007, 15:31 uur
Een hele discussie over de wenkbrauwen zie ik. Ik had het inderdaad alleen over het epileren, potloodstreepjes vind ik zelf ook een enorm ordinair gezicht. Te dunne trouwens ook, maar ik vind dat het best een beetje vorm mag hebben, ook dat kan er heel natuurlijk uit zien.
+1, -5 trouwens
+1, -5 trouwens
0
geplaatst: 7 november 2007, 00:59 uur
Kate heeft natuurlijk een mysterieus aura over zich heen, vind haar niet perse zo knap, nou jah ene foto meer dan de ander, bovenste vind ik haar weer knap, en onderste weer niet, dus ook hier pas ik.
0
geplaatst: 7 november 2007, 01:00 uur
uhu. Ik vind Kate Bush ook knap en ongelofelijk aantrekkelijk net omdat ze erg vrouwelijk en iets uitstraalt. Ja, zoals je zegt: een aura!
mooie Kate!
mooie Kate!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.