Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
max en joep
geplaatst: 1 februari 2008, 15:47 uur
DonDijk schreef:
ja dat weten we onderhand wel van jullie, max en joep
ja dat weten we onderhand wel van jullie, max en joep
heee, back me up!!
als liefhebbers van vuige ordinaire low class vrouwen elkaar al afvallen, waar moet het dan heen?

0
DonDijk
geplaatst: 1 februari 2008, 15:56 uur
max (neem aan dat dit max is tenminste, joep zou zoiets nooit zeggen): ik val je toch niet af jongen! sloerieliefhebbers forever!
0
[Roel]
geplaatst: 1 februari 2008, 22:00 uur
waarom heeft hij 7- ik ben geen homo maar stef-kamil is toch geen lelijke man, ik vind dat hij een gigantische uitstraling heeft
0
geplaatst: 2 februari 2008, 02:53 uur
6-, 2+
8-
5-, 3+
Mijn vriendin geilt op de Stef Kamil en op zijn muziek, maar ik heb het niet zo op die kerel (aansteller imo) en vind ook weinig aan z'n muziek (sorry aERo!), maar dat heeft helemaal niets te maken met wat ik eerst zei, echt waar!
Een nieuwe:

Chibi van The Birthday Massacre
8-
5-, 3+
Mijn vriendin geilt op de Stef Kamil en op zijn muziek, maar ik heb het niet zo op die kerel (aansteller imo) en vind ook weinig aan z'n muziek (sorry aERo!), maar dat heeft helemaal niets te maken met wat ik eerst zei, echt waar!

Een nieuwe:

Chibi van The Birthday Massacre
0
geplaatst: 2 februari 2008, 12:18 uur
freddze schreef:
Mijn vriendin geilt op de Stef Kamil en op zijn muziek, maar ik heb het niet zo op die kerel (aansteller imo) en vind ook weinig aan z'n muziek (sorry aERo!)
Mijn vriendin geilt op de Stef Kamil en op zijn muziek, maar ik heb het niet zo op die kerel (aansteller imo) en vind ook weinig aan z'n muziek (sorry aERo!)
vriendin freddze: 10+, 0-
freddze: 0+, 10-
0
geplaatst: 2 februari 2008, 16:21 uur
Ze lijkt op Sascha de Boer van het journaal vind ik...
maar toch:
5+, 2-
maar toch:
5+, 2-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.