Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2005, 23:00 uur
En ik was het een keer met je eens !!!!! Dat gunnen ze ons dus ook al niet

Neem ze te grazen: go for it !!!
0
geplaatst: 28 april 2005, 23:02 uur
Onderhond schreef:
Waarom krijg ik toch altijd dit soort reacties ?
(quote)
Waarom krijg ik toch altijd dit soort reacties ?

Ik zou het niet weten
Maar als je nu echt reacties wilt krijgen en ze eens goed te grazen wilt nemen zou ik als ik jou was je eigen foto hier neer zetten

0
geplaatst: 28 april 2005, 23:06 uur
Maar alleen als Onderhond zichzelf een artiest vindt, hoor. 
SCSI trouwens, ik had tussen het Dido-geweld het beslissende oordeel niet ontdekt.

SCSI trouwens, ik had tussen het Dido-geweld het beslissende oordeel niet ontdekt.
0
SelmaDuim
geplaatst: 28 april 2005, 23:53 uur
aERodynamIC schreef:
... zou ik als ik jou was je eigen foto hier neer zetten

... zou ik als ik jou was je eigen foto hier neer zetten

Dan krijgt hij van mij een +

0
geplaatst: 29 april 2005, 00:25 uur
Dus we moeten op zoek naar artiesten hier....dan mag de foto geplaatst worden.... is drie akkoorden op een gitaar voldoende voor de titel : "Artiest" 

0
geplaatst: 29 april 2005, 00:28 uur
0
geplaatst: 29 april 2005, 11:23 uur
bonothecat schreef:
Mag ik een foto neerzetten J.Bell.....ik zat te denken aan R....
(quote)
Mag ik een foto neerzetten J.Bell.....ik zat te denken aan R....

Als dit zo doorgaat plaats ik straks zelf een foto van R....

0
moviefreak#1
geplaatst: 12 juni 2005, 14:04 uur
Ja ik vind hier dus echt alles fout. De ogen zijn niet mooi, het haar is verschrikkelijk , de kleren zijn om van te kotsen en ze heeft een expressie van een kurkentrekker. Nee vind dit echt geen geslaagde foto.
0
geplaatst: 12 juni 2005, 16:23 uur
Een niet geslaagde foto is wat anders dan een monster. Maar ik dacht, laat ik eens een foto neerzetten en op de een of andere manier moest ik aan 100% Isis denken.
Maar goed, zet dan zelf eens een foto neer? Ben benieuwd waarmee je op de proppen kunt.
Maar goed, zet dan zelf eens een foto neer? Ben benieuwd waarmee je op de proppen kunt.

0
moviefreak#1
geplaatst: 12 juni 2005, 16:58 uur
Tja ik snap na een aantal jaren MoMe en MuMe nog steeds niet hoe ik plaatjes in mijn bericht kan zetten maar als iemand zich geroepen voelt : Van mij mag er een plaatje van Beth Hart geplaatst worden.
Deze bijvoorbeeld :
Beth Hart
Deze bijvoorbeeld :
Beth Hart
0
moviefreak#1
geplaatst: 12 juni 2005, 17:16 uur
Ja ik hou meer van echte vrouwen. Ik moet geen barbypopjes die de hele dag hun gezicht aan het bijplamuren zijn en een speciale kast voor schoenen hebben. Ik hou van vrouwen die je 's nachts uit bed sleuren om naar een stoffige kroeg te gaan om een onbekend bluesbandje te gaan checken en je vervolgens kei hard onder de tafel zuipen. Maar dat is persoonlijke smaak.
Niemand die iets aan deze tirade heeft maar dan snappen mensen misschien waarom ik vrouwen als de vorige (100& isis of zo?) een monster noem.
Niemand die iets aan deze tirade heeft maar dan snappen mensen misschien waarom ik vrouwen als de vorige (100& isis of zo?) een monster noem.
0
dutch2
geplaatst: 12 juni 2005, 17:27 uur
moviefreak#1 schreef:Ja ik hou meer van echte vrouwen. Ik moet geen barbypopjes die de hele dag hun gezicht aan het bijplamuren zijn en een speciale kast voor schoenen hebben. Ik hou van vrouwen die je 's nachts uit bed sleuren om naar een stoffige kroeg te gaan om een onbekend bluesbandje te gaan checken en je vervolgens kei hard onder de tafel zuipen. Maar dat is persoonlijke smaak.
Ik ben het wel met je eens hoor, hoewel ik zo'n Dido (en zeker zo'n mooie foto van Dido) ook wel kan waarderen. Maar om het type Beth Hart nou een 'echte vrouw' te noemen gaat ook wel wat ver. Ik denk trouwens dat je met die 100% Isis ook wel gezellig kunt doorzakken. Alleen die foto van haar was nou niet zo bijzonder.
0
geplaatst: 12 juni 2005, 18:05 uur
Dat zijn geen echte vrouwen, dat zijn manwijven. Gore manwijven ook nog. Niet dat ik op popjes val, maar enige finesse en stijl is wel vereist.
Dit is het type vrouw dat je niet durft uitkleden, uit vrees geen vagina te vinden.
Dit is het type vrouw dat je niet durft uitkleden, uit vrees geen vagina te vinden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.