MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:

Vind het modepopjesgehalte bij Isis eigenlijk wel meevallen, al zullen er wel betere foto's te vinden zijn.

dutch2
Onderhond schreef: Dat zijn geen echte vrouwen, dat zijn manwijven. Gore manwijven ook nog. Niet dat ik op popjes val, maar enige finesse en stijl is wel vereist.
Ter compensatie zeker?

dutch2 schreef:
(quote)
Ter compensatie zeker?

Ik weet het niet Ik zit in een crisis met mijn vrouwenbeeld

Ik geloof dat ik tevens als een blok voor finesse en stijl ... maar de parameters wisselen van dag tot dag

De ene dag is het de manier waarop een meisje een paraplu aan haar arm meedraagt. De andere dag is het de manier waarop een meisje haar voeten veegt ... vreemd toch, allemaal

Ik geloof dat "mijn" (kuch, het klinkt als bezit) soort meisjes helemaal niet opvallen ... tenzij ... tenzij ... aan de details

Daarom heb ik zo'n probleem met brallerige meiden ... dat hoort niet zo te zijn in mijn wereldbeeld. (waarschijnlijk iets Freudiaans of zo ) ... mannen mogen pathetische stoerheid proberen te personificeren, wanneer een vrouw dat doet ... krijgt het iets walgelijk ...

Daar ben ik het helemaal mee eens. Laatst stond ik bij een doodsaai feestje aan een tafel met alleen maar van die studentenvereniging meisjes. Ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn. Alleen maar opschepperig gezeur over veel bier drinken en de stad onveilig maken. Verschrikkelijk.

Je bent zeker snel bij de jongens van de studentenvereniging gaan staan, voor de noodzakelijke verdieping

Alleen maar opschepperig gezeur over veel bier drinken en de stad onveilig maken. Verschrikkelijk.

Dat is inderdaad héél schrikaanjagend. Ik herinner me nog dat ik veertien was en dacht: "Wat zijn wij toch een zielig hoopje ego. Gelukkig zijn er vrouwen, zij zullen de wereld redden"

Hoe gevaarlijk romantisch toch

Nu weet ik een beetje beter je hebt er aangename, minder aangename en bruiden van de wansmaak zelve. Toch ... iedere keer wanneer ik een meid sloten bier ziet hijsen, daarbij lachend als een aangeschoten hyena ... wring het ergens binnenin.

Dat oude riedeltje van: Huh? Dat kàn toch niet?

dutch2
Zachary Glass schreef: Daarom heb ik zo'n probleem met brallerige meiden ... dat hoort niet zo te zijn in mijn wereldbeeld. (waarschijnlijk iets Freudiaans of zo ) ... mannen mogen pathetische stoerheid proberen te personificeren, wanneer een vrouw dat doet ... krijgt het iets walgelijk ...
Maar dat is niet het soort stoerheid dat ik (en moviefreak#1, neem ik aan) bedoelen. Er bestaat volgens mij zoiets als een natuurlijke stoerheid (zoals bijvoorbeeld de acteur Liam Neesson die heeft), en die komt uiteraard het meest voor bij mannen. Maar heel soms heeft een vrouw ook dat soort stoerheid (terwijl ze verder echt een vrouw blijft), en daar is verder niets gekunstelds aan. Niet iedereen zal daar op vallen, maar ik vind het toch wel aantrekkelijk. Maar brallerige studentes, nee dank je. En we hebben er hier in Leiden helaas genoeg van.

En met Lebowski ben ik het ook wel eens; brallerige studentenjongens zijn ook niet harden.

dutch2 schreef:

Er bestaat volgens mij zoiets als een natuurlijke stoerheid (zoals bijvoorbeeld de acteur Liam Neesson die heeft), en die komt uiteraard het meest voor bij mannen. Maar heel soms heeft een vrouw ook dat soort stoerheid (terwijl ze verder echt een vrouw blijft),

Maar is dat wel stoerheid? ... of een soort natuurlijke directheid?

Ik herinneren me dat ik een maand terug in de Vooruit (in Gent) was ... voor me zat een pittige meid ... na zo'n kwartier deed ze plompverloren haar schoenen uit ...

Het klinkt misschien hilarisch: maar ik was toch iets van m'n melk. Dat is toch een vorm van natuurlijke directheid (of: stoerheid volgens jouw uitleg, zo je wilt ). Onder natuurlijke directheid versta ik het onopzettelijk annexeren van een ruimte door middel van een volstrekt vrijgevochten gebaar, beweging of taalgebruik zonder de expliciete bedoeling de aandacht op te eisen

dutch2
Zachary Glass schreef:Onder natuurlijke directheid versta ik het onopzettelijk annexeren van een ruimte door middel van een volstrekt vrijgevochten gebaar, beweging of taalgebruik zonder de expliciete bedoeling de aandacht op te eisen
Dat natuurlijke directheid in de buurt komt van 'mijn' stoerheid geloof ik wel. Maar het houdt meer in dan alleen maar het onopzettelijk annexeren van een ruimte. Om een voorbeeld te geven: echt stoere vrouwen zullen, als je het als man even te zwaar hebt, niet met je mee gaan lopen jammeren maar geven je een klap op de schouder, zetten een biertje voor je neer en zeggen: 't is toch allemaal wat'.
Beetje vaag voorbeeld misschien, maar duidelijker kan ik het niet maken.

Overigens denk ik dat het aantrekkelijke van die vrouwen het contrast is tussen hun vrijgevochten houding en hun vrouwelijke uiterlijk. Of zoiets.

Ondertussen: +1, -4

+1, -5

Goed, tijd voor ...

(afbeelding)

(mocht ik het zelf wezen: + 999.999.999³ - 0 )

+1, -0

+2 , -0 , en ben het volstrekt met meneer Glass eens!

lebowski schreef:

Je bent zeker snel bij de jongens van de studentenvereniging gaan staan, voor de noodzakelijke verdieping

Nee ik belde snel wat vrienden op en zei: kom als de sodemieter heerheen, zodat we samen naar de binnenstad kunnen gaan. Daar bleek het op het terras een stuk gezelliger.

dutch2
3+, 0-

Ja ze heeft wel iets he?

4+, 0-

5+ 0-

Zij is sowieso cool

Wie was dat meisje, Zach?

En ik kan het beamen van de Leidse koormeisjes. Er zitten aardigen bij, maar het meerendeel... brrr...

herman schreef:

Wie was dat meisje, Zach?

Roísín Murphy

Wie is dit?

+1, -0

Nina Persson, zweedse schone (The Gardigans, A Camp)

1+,1-

2+,1-

3+,1-

Ohja, nu je het zegt. Vroeger had ze toch blond haar?

dutch2
4+, 1-

Vroeger had ze ook van die leuke kuiltjes in haar wangen. Maar het blijft wel een mooie meid.

Yep, vroeger was ze blond:

(afbeelding)

SelmaDuim
4+, 2-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.