Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2005, 17:43 uur
Beetje klein plaatje, maar dit is Sólrún Sumarliðadóttir van Amina Strings.

0
dutch2
geplaatst: 1 juli 2005, 19:24 uur
Blader 24 pagina's terug en er zal een wereld voor je opengaan 
En 1+, 0- wat deze cellospelende dame betreft. Niet dat ik ook maar iets van haar kan zien maar ik vind een meid met zo'n grote cello wel iets hebben.

En 1+, 0- wat deze cellospelende dame betreft. Niet dat ik ook maar iets van haar kan zien maar ik vind een meid met zo'n grote cello wel iets hebben.
0
geplaatst: 2 juli 2005, 12:50 uur
Ah, nu ik weet hoe ik foto's moet plaatsen, wil ik hier ook mijn knappe artiest plaatsen 

0
geplaatst: 2 juli 2005, 17:57 uur
Ik kan niet echt beoordelen of ze knap is op deze foto, maar doordat ik vermoed dat ze saai is omdat ze cello speelt:
1+, 1-
1+, 1-
0
geplaatst: 2 juli 2005, 22:42 uur
Omdat ik het argument van gemaster een beetje dubieus vind.......geef ik om dezelfde reden een plus.....ze speelt cello en zal dus wel erg spannend zijn 
2+, 1-

2+, 1-
0
geplaatst: 3 juli 2005, 16:44 uur
Ben t met je eens Bono. Ik begrijp ook de associatie met saai ook niet. Vind t juist iets spannends en mysterieus hebben, zowel als een vrouw het zou spelen als inde muziek zelf.
Bij bijv. bij de Afghan Whigs, te gek die strijkerpartijen, live is t helemaal super (de schoonheid van de cellist bij de Afghanw Whigs daargelaten). Maakt de muziek erg spannend dacht ik zo.
Bij bijv. bij de Afghan Whigs, te gek die strijkerpartijen, live is t helemaal super (de schoonheid van de cellist bij de Afghanw Whigs daargelaten). Maakt de muziek erg spannend dacht ik zo.
0
geplaatst: 3 juli 2005, 17:22 uur
Bovendien is het tapijtje erg lelijk, dus das ook weer een argument. 

0
geplaatst: 3 juli 2005, 18:59 uur
Das waar. En wat vind je van het bloemetjesgordijn wat ze aanheeft? Ik vind het niet bepaald flatteus.
0
geplaatst: 4 juli 2005, 11:19 uur
0
geplaatst: 21 juli 2005, 03:44 uur
Ik vis dit topic weer eens op en wat mij betreft verdient deze foto van Finn Andrews (even gepikt van een ander forumtopic) alle plusjes op aarde:

0
geplaatst: 21 juli 2005, 13:50 uur
Mag ik ook sterretjes geven voor die poetslap op zijn hoofd? In dat geval zou het 2+, 1- worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.