Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
dutch2
geplaatst: 21 juli 2005, 14:34 uur
In dat geval ga ik naar 3+, 1- Ik vind die 'poetslap' namelijk prachtig kleuren bij dit plaatje. Daarnaast komt zijn gezicht op deze manier mooi uit, zonder haar dat voor zijn gezicht wappert.
0
geplaatst: 21 juli 2005, 17:43 uur

Hier maar eens proberen. Heeft een album bij Warp uit, dus mag het wel.
Tonnen charisma, maar pas sinds z'n films gezien te hebben een soort van aantrekkingskracht voor deze man gekregen. De combinatie van het ruige met dat breekbare ... kan op 1 +je rekenen van Yak, voor de rest heb ik er geen goed oog in

0
geplaatst: 21 juli 2005, 18:05 uur
Twee mooie mensen op één foto. Heeft Christina niet toevallig ook eens een liedje opgenomen of zo? Dan kon het wel eens met sprongen vooruit gaan. 
1+, 0-

1+, 0-
0
moviefreak#1
geplaatst: 21 juli 2005, 18:43 uur
Ricci vind ik echt een prachtige dame maar daar gaat het hier helaas niet om
Vincent Gallo vind ik in elk geval een zeer getalenteerde regisseur die de foute films maakt. Zijn blowjob scène uit The Brown Bunny is daar het beste voorbeeld van.
Goede regisseur + Ricci = 2+ 0-
Vincent Gallo vind ik in elk geval een zeer getalenteerde regisseur die de foute films maakt. Zijn blowjob scène uit The Brown Bunny is daar het beste voorbeeld van.
Goede regisseur + Ricci = 2+ 0-
0
geplaatst: 21 juli 2005, 21:36 uur
Gaat er eigenlijk vooral over of je hem een knappe man vindt ...
0
geplaatst: 21 juli 2005, 22:01 uur
Ik kan alleen afgaan op deze foto, moet een beetje denken aan een jonge Rutger Hauer on coke, die ogen zeg!
2+ 1-
2+ 1-
0
geplaatst: 21 juli 2005, 22:49 uur

Ik herinner me dat ik als twaalfjarige voor het eerst bewust nylonkousen ontwaarde op een foto van Jane Birkin uit deze periode
. De rechtste man is évidemment Serge Gainsbourg hemzelve 
0
geplaatst: 21 juli 2005, 23:00 uur
Voor het eerst een stem op dit topic van mij, maar deze laat ik niet gaan. 2+ 1-
0
geplaatst: 22 juli 2005, 13:51 uur
Aha, fantastisch 
Een ex-aequo. Altijd leuk
Kleine memo voor de laatste stemmer: een jastemmer voeg ik bij in het pantheon der eeuwige MuM-vrienden, de neenstemmer verguis ik door zijn naam luidkeels te uit te spuwen op een golfbreker aan de Noordzee
Dit gezegd zijnde: stem naar eer en geweten (maar denk aan de consequenties
)

Een ex-aequo. Altijd leuk

Kleine memo voor de laatste stemmer: een jastemmer voeg ik bij in het pantheon der eeuwige MuM-vrienden, de neenstemmer verguis ik door zijn naam luidkeels te uit te spuwen op een golfbreker aan de Noordzee

Dit gezegd zijnde: stem naar eer en geweten (maar denk aan de consequenties
)
0
geplaatst: 9 augustus 2005, 01:39 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.