Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2006, 16:48 uur
ik beken ik ben hetero man
Is dit de eerste coming out op MuMe?
Is dit de eerste coming out op MuMe?
0
dutch2
geplaatst: 11 januari 2006, 17:11 uur
Tsss, alsof je als heteroman geen knappe vent van een lelijkerd kunt onderscheiden
En die laatsten waren zo lelijk dat ik niet eens meer de moeite nam om te stemmen.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 17:15 uur
dutch2 schreef:
Tsss, alsof je als heteroman geen knappe vent van een lelijkerd kunt onderscheiden
En die laatsten waren zo lelijk dat ik niet eens meer de moeite nam om te stemmen.
(quote)
En die laatsten waren zo lelijk dat ik niet eens meer de moeite nam om te stemmen.Wel doorlezen he:
aERodynamIC schreef:
Maar heel eerlijk gezegd waren de laatste mannen nu ook niet de grootste knapperds die we hier gezien hebben.
Ik denk sowieso dat we de mooiste artiesten wel een beetje gehad hebben inmiddels.
Maar heel eerlijk gezegd waren de laatste mannen nu ook niet de grootste knapperds die we hier gezien hebben.
Ik denk sowieso dat we de mooiste artiesten wel een beetje gehad hebben inmiddels.

0
dutch2
geplaatst: 11 januari 2006, 17:19 uur
Vooruit maar. Ik zal mijn al bijna verzonden mailtje naar het meldpunt voor discriminatie dan maar deleten 

0
geplaatst: 11 januari 2006, 17:30 uur
dutch2 schreef:
Vooruit maar. Ik zal mijn al bijna verzonden mailtje naar het meldpunt voor discriminatie dan maar deleten

Komen wij even goed weg.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 17:48 uur
dutch2 schreef:

Ach gossie: de heteromannen van tegenwoordig kunnen ook niet veel meer hebben

1+, 4- voor deze dame
0
dutch2
geplaatst: 11 januari 2006, 17:53 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Welnee joh, we zijn gewoon aan het emanciperen

0
geplaatst: 11 januari 2006, 17:55 uur
0
geplaatst: 11 januari 2006, 19:02 uur
Welnee................dat komt wel vaker voor. Ik stel voor dat je alle pagina's nog maar eens langsloopt

In het begin werd er nog een schema bijgehouden met de scores, maar dat is al heel lang niet meer het geval helaas (en ik voel me niet geroepen dat over te nemen).
0
Toine Rorije
geplaatst: 11 januari 2006, 19:16 uur
Ik pieker dr niet over!

De betere snorren: *kuch*

De heren van Yello
0
geplaatst: 11 januari 2006, 19:22 uur
aERodynamIC schreef:
In het begin werd er nog een schema bijgehouden met de scores, maar dat is al heel lang niet meer het geval helaas (en ik voel me niet geroepen dat over te nemen).
Nee ik had er geen zin meer in aangezien toch niemand in die lijst keek.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 19:30 uur
BoordAppel schreef:
Ik wel hoor! Juist vanwege de scores en ook om te zien wie al geweest waren.
0
geplaatst: 11 januari 2006, 19:36 uur
Ok bijna niemand dan
. Maar nu heb ik niet zoveel zin meer om m bij te werken. Sinds die tijd zijn er weer weet ik hoeveel pagina's bijgekomen. Misschien dat ik t nog eens doe als ik niets te doen heb.
. Maar nu heb ik niet zoveel zin meer om m bij te werken. Sinds die tijd zijn er weer weet ik hoeveel pagina's bijgekomen. Misschien dat ik t nog eens doe als ik niets te doen heb.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.