MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Jeanicious schreef:
(quote)

En je hebt zijn album op nummer 1 van je top 10 staan, maar dat heeft er niks mee te maken.

Neuh

3+ 1-

Hahahaha! Echt wel!

4-1

Nee, ik vind Marc Anthony niet per definitie knap, maar dat is toch aan de stemmers om te bepalen...

Jeanicious schreef:
(quote)

Hahahaha! Echt wel!

uhmmmm.....

oké, oké ik geef t al toe

5+, 1-

Omdat Reijersen eerlijk heeft toegegeven dat zijn stem niet echt objectief was.

Jeanicious schreef:
3+,1-

Ik vind haar een beetje mannelijk overkomen. Ik bedoel er niks raars mee, dat gevoel heb ik gewoon. Ik hou niet echt van dominante vrouwen, meer van lieve meisjes.
Vind ik ook. (Fergie)

Jeanicious schreef:
5+, 1-

Omdat Reijersen eerlijk heeft toegegeven dat zijn stem niet echt objectief was.

Als ik zn muziek niks gevonden had, had ik nog een plusje gegeven. Maar moet idd toegeven dat het nu wel meegeteld heeft.

John Doe schreef:
Vind ik ook. (Fergie)

Dan ben ik niet raar dus, al mijn collega's vinden haar ook enorm aantrekkelijk, maar ik snap daar niks van. Daarnaast heeft ze ook nog eens rare bonkige knieën. Vrouwen-knieën horen klein, rond en effen te zijn. Hehehe. Erg he?

En wie kent Samantha Fox nog?

(afbeelding)

Wedden dat ze vaak verkeerdelijk beschuldigd is van winkeldiefstal.

0+, 1-

Jeanicious schreef:
(quote)

Dan ben ik niet raar dus, al mijn collega's vinden haar ook enorm aantrekkelijk, maar ik snap daar niks van. Daarnaast heeft ze ook nog eens rare bonkige knieën. Vrouwen-knieën horen klein, rond en effen te zijn. Hehehe. Erg he?
Ik ben anders best raar hoor. Op die foto ziet ze er trouwens nog wel redelijk (gemanipuleerd) uit, misschien dat ze daarom goedgekeurd wordt, maar haar gezicht is eigenlijk best wel verlept, ze lijkt wel een heks! Weg! Heb trouwens ook een redelijk uitgesproken mening over welke vrouwen mooi zijn, alleen nooit de behoefte gehad om dat hier te melden. Ik vind het niet om aan te zien die stemmen, voor voor mij lelijke vrouwen

Je stottert er helemaal van

Wel benieuwd wie jij dan als mooie vrouw aandraagt

Snap ik. Zoeen Isis van even terug zou ik bijvoorbeeld voor zijn, ook al heeft zij wel een attitude, die is terecht Voor de rest denk ik dat de voor mij bekende knappe vrouwelijke zangeressen/muzikanten wel gepost zijn.

En Shaydie van Paul Elstak?

0+, 3-

Shaydie is al twee keer weggestemd.

Arme Shaydie.

Jeanicious schreef:
En Shaydie van Paul Elstak?
Even heengebladerd Ja, Vroeger als klein jochie elke keer weer even verliefd bij ''Make Me Love You More'' Kan trouwens ook mede aan de vocalen liggen (die eigenlijk niet door haar zijn geponeerd, maar door een dikke negerin (zo klonk het niet! ), maar ik kan het mishebben). Als ik alleen die foto's zou zien zou ik tegen stemmen (denk ik). Ben het trouwens best vaak eens met vrouwen waarop voor gestemd wordt hoor, dus zoeen unieke smaak heb ik zeker niet. Ik wordt alleen boos als mensen de lelijkheid niet zien!

aslan (crew)
0+, 5-

Sietse
Op deze foto ziet Samantha Fox er echt niet uit, terwijl ze in mijn geheugen staat als iemand die toch best ok er uit zag...maar misschien laat mijn geheugen me in de steek.

Sietse schreef:
...maar misschien laat mijn geheugen me in de steek.

Dat komt wel vaker voor bij (bijna-)dertigers!

Sietse schreef:
Op deze foto ziet Samantha Fox er echt niet uit, terwijl ze in mijn geheugen staat als iemand die toch best ok er uit zag...maar misschien laat mijn geheugen me in de steek.

De overige foto's waren bijna allemaal topless. Dat kon ik jullie toch ook niet aandoen. Ik vind het wel grappig dat ze hier zo laag scoort want in de jaren '80 scoorde ze hits met haar borsten.

Sietse
ik zeg betere foto:

(afbeelding)

Sietse schreef:
ik zeg betere foto:

(afbeelding)

Waar??

Sietse
of deze:

(afbeelding)

Sietse schreef:
of deze:

(afbeelding)

zie ik ook niet

Sietse
shit, gaat iets fout...hard link dan maar
http://www.samfox.com/images/gallery/publicity/publicity1.jpg
http://www.samfox.com/images/gallery/publicity/publicity4.jpg

ik ga ze ff op mijn eigen website zetten

Zijn zeker betere foto's

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.