Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2006, 11:58 uur
Omdat ik vanochtend werd geterroriseerd met My Humps, hierbij Fergie van de Black Eyed Peas.

0
geplaatst: 16 januari 2006, 11:59 uur
die chick mag er gerust zijn (en dat weet ze zelf ook wel)
+1
+1
0
geplaatst: 16 januari 2006, 12:01 uur
3+,1-
Ik vind haar een beetje mannelijk overkomen. Ik bedoel er niks raars mee, dat gevoel heb ik gewoon. Ik hou niet echt van dominante vrouwen, meer van lieve meisjes.
Ik vind haar een beetje mannelijk overkomen. Ik bedoel er niks raars mee, dat gevoel heb ik gewoon. Ik hou niet echt van dominante vrouwen, meer van lieve meisjes.
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:21 uur
Wat is het probleem? Hier staat trouwens "Knappe artiesten!". En Pitt is helemaal geen muzikant, Depp wel.
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:30 uur
george clinton schreef:
Wat is het probleem? Hier staat trouwens "Knappe artiesten!". En Pitt is helemaal geen muzikant, Depp wel.

Ondanks je geïrriteerde uithaal beloon ik Depp VOORNAMELIJK om zijn goede filmrollen, en het feit dat het me wel amusant gezelschap lijkt, met een plusje.
4+, 2-
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:46 uur
Jeanicious schreef:

Ondanks je geïrriteerde uithaal beloon ik Depp VOORNAMELIJK om zijn goede filmrollen, en het feit dat het me wel amusant gezelschap lijkt, met een plusje.

Ik vond het gewoon een vreemde reactie. Je mag toch posten wie je wil (artiest+uitstraling)?
0
geplaatst: 16 januari 2006, 13:50 uur
george clinton schreef:
Ik vond het gewoon een vreemde reactie. Je mag toch posten wie je wil (artiest+uitstraling)?
Het was maar een onschuldig grapje, en je mag posten wie je wil.
Pijs en vree.

0
geplaatst: 16 januari 2006, 14:27 uur
Dacht ik al. Vind zn lach heel erg oprecht overkomen, en wat hebben, daarom die plus.
0
geplaatst: 16 januari 2006, 14:31 uur
Reijersen schreef:
Dacht ik al. Vind zn lach heel erg oprecht overkomen, en wat hebben, daarom die plus.
En je hebt zijn album op nummer 1 van je top 10 staan, maar dat heeft er niks mee te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.