MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Sietse
net niet

2-

1+,2-

2+, 2-

Allmusic
Aangezien ik in een goede bui ben en het in deze rubriek niet om de muziek, herseninhoud of manier van presenteren gaat, kan er voor deze keer, puur en alleen naar de foto kijkend, net een plusje af, al geef ik deze enigszins met tegenzin:

3+, 2-

4+, 2-

4+, 3-

(afbeelding)
en haar vriendin Lindsay Lohan

aslan (crew)
1+

50+

Hoewel ze tegenwoordig helaas 31 kilo weegt en geen mooie volle borsten meer heeft.

50+, 49-

Da's potjandorie een fraaie foto. 3-1

lol

(voordat je gaat bijten Ik lach om het feit dat je de stand zo droog overneemt en dan -49 erbij zet.)

HiLL schreef:
50+

Hoewel ze tegenwoordig helaas 31 kilo weegt en geen mooie volle borsten meer heeft.

Ik ken haar niet, maar ik vraag me af hoeveel ze nog weegt als je die make_up eraf schraapt.

Voor mij een minnetje.

Ik overtuig je herman...

(afbeelding)

De opvolgster van Britney Spears ofzo? Zo te zien hebben de gitaarlessen nog weinig zin gehad.....

Ze is voornamelijk actrice.

Dat ziet er inderdaad al wat beter uit, Hill. Al ziet ze er wel erg jong uit op sommige plaatjes. Nee, doe mij dan maar weer die foto van Mariah Carey van een pagina of 2 geleden.

Allmusic
4+, 2- ... ook al lijkt het een foto van de Madam Tussaud-versie.

5+, 3-

Wahahaha lekkere neusjes.

2-

Sietse
5-

en over Lindsay Lohan...op de foto's van HiLL lekkere tieten (sorry) maar verder heel erg plastic...maar wel lekker tieten...

had ik al gezegd dat ik het lekker tieten vind?

Sietse
(sorry voor de wat banale post hierboven, maar kon het niet laten)

Ik weet niet of hij al geweest is.

(afbeelding)

SelmaDuim
1+!!!!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.