Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
Allmusic
geplaatst: 22 januari 2006, 18:16 uur
Aangezien ik in een goede bui ben en het in deze rubriek niet om de muziek, herseninhoud of manier van presenteren gaat, kan er voor deze keer, puur en alleen naar de foto kijkend, net een plusje af, al geef ik deze enigszins met tegenzin:
3+, 2-
3+, 2-
0
geplaatst: 22 januari 2006, 19:25 uur
50+
Hoewel ze tegenwoordig helaas 31 kilo weegt en geen mooie volle borsten meer heeft.
Hoewel ze tegenwoordig helaas 31 kilo weegt en geen mooie volle borsten meer heeft.

0
geplaatst: 22 januari 2006, 19:28 uur
Onderhond schreef:
50+, 49-
50+, 49-
lol
(voordat je gaat bijten
Ik lach om het feit dat je de stand zo droog overneemt en dan -49 erbij zet.)
0
geplaatst: 22 januari 2006, 19:35 uur
HiLL schreef:
50+
50+

Ik ken haar niet, maar ik vraag me af hoeveel ze nog weegt als je die make_up eraf schraapt.
Voor mij een minnetje.
0
geplaatst: 22 januari 2006, 19:41 uur
De opvolgster van Britney Spears ofzo? Zo te zien hebben de gitaarlessen nog weinig zin gehad.....
0
geplaatst: 22 januari 2006, 19:47 uur
Dat ziet er inderdaad al wat beter uit, Hill. Al ziet ze er wel erg jong uit op sommige plaatjes. Nee, doe mij dan maar weer die foto van Mariah Carey van een pagina of 2 geleden. 

0
Allmusic
geplaatst: 22 januari 2006, 19:57 uur
4+, 2- ... ook al lijkt het een foto van de Madam Tussaud-versie.
0
Sietse
geplaatst: 22 januari 2006, 20:20 uur
5-
en over Lindsay Lohan...op de foto's van HiLL lekkere tieten (sorry) maar verder heel erg plastic...maar wel lekker tieten...
had ik al gezegd dat ik het lekker tieten vind?
en over Lindsay Lohan...op de foto's van HiLL lekkere tieten (sorry) maar verder heel erg plastic...maar wel lekker tieten...
had ik al gezegd dat ik het lekker tieten vind?
0
Sietse
geplaatst: 22 januari 2006, 20:21 uur
(sorry voor de wat banale post hierboven, maar kon het niet laten)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.