MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici!

zoeken in:
Chester kan best leuk/knap zijn.
Maar wat een afschuwelijk lelijk plaatje, meneer J.Bell (of is het mevrouw?)!

Daarom dus 0+, 3-.

J.Bell schreef:

(afbeelding)

Voor de liefhebber... ik dacht te menen dat zijn naam Chester is....

En zo zie je maar we zijn het niet altijd eens.

Nubis schreef:

Chester kan best leuk/knap zijn.
Maar wat een afschuwelijk lelijk plaatje, meneer J.Bell (of is het mevrouw?)!

Daarom dus 0+, 3-.

Of het meneer of mevrouw is, had je heel snel even kunnen opzoeken...maar goed.
en ten tweede... ik ken eigenlijk helemaal geen mooie plaatjes vinden van Chester...sorry...
oke, een paar andere plaatjes toegevoegd van hem, ik weet niet welke mooi is.

Bij eerdere plaatsingen had ik ook wel betere afbeeldingen van bv Beyonce op kunnen zoeken, maar zo werkt het toch niet.
En trouwens, als ik van tevoren had geweten dat het zo zou gaan, had ik Chester mooi gelaten voor wat ie was..

0+ 4-

Efa
0+ 6-

dutch2
Ehm, we gaan hier maar tot de 5.

dutch2
Ehm, we gaan hier nog steeds maar tot de 5.

(afbeelding)
Zonder piercings, enge make-up en blote billen.

dutch2
Wow. Lijkt wel een 19 eeuws schilderij (niet dat ik er verder verstand van heb).

1+, 0-

Wie mag dit wel niet zijn?

J.Bell schreef:

Of het meneer of mevrouw is, had je heel snel even kunnen opzoeken...maar goed.
en ten tweede... ik ken eigenlijk helemaal geen mooie plaatjes vinden van Chester...sorry...
oke, een paar andere plaatjes toegevoegd van hem, ik weet niet welke mooi is.

Bij eerdere plaatsingen had ik ook wel betere afbeeldingen van bv Beyonce op kunnen zoeken, maar zo werkt het toch niet.
En trouwens, als ik van tevoren had geweten dat het zo zou gaan, had ik Chester mooi gelaten voor wat ie was..

Ja weet ik, maar ik was het bericht al aan het typen. Ik wist niet dat je zo zou reageren, het was een grapje hoor.

En zo werkt het dus wel; daar is al een discussie over geweest. Het gaat om het plaatje dat wordt geplaatst, niet om de persoon.
Kijk maar naar Herman Brood bijvoorbeeld. Daar is ook gestemd op de foto, en als het een 'gewone' foto was geweest was er iets heel anders uitgekomen.

@dutch2: Het is Christina Aguilera.
Toen ze nog mooi (en jong en onschuldig) was.

Nubis schreef:
(quote)

Ja weet ik, maar ik was het bericht al aan het typen. Ik wist niet dat je zo zou reageren, het was een grapje hoor.

En zo werkt het dus wel; daar is al een discussie over geweest. Het gaat om het plaatje dat wordt geplaatst, niet om de persoon.
Kijk maar naar Herman Brood bijvoorbeeld. Daar is ook gestemd op de foto, en als het een 'gewone' foto was geweest was er iets heel anders uitgekomen.

@dutch2: Het is Christina Aguilera.
Toen ze nog mooi (en jong en onschuldig) was.

Die discussie hadden we indd gehad ja, en we kwamen tot de conclusie dat iedereen zelf moest weten hoe die op een foto wil stemmen. Maar verder niet raar bedoel hoor.. van dat je zo zou reageren... Valt mee.

2+, 0-

3+, 0-

Ook met blote billen en veel Make up vind ik het een mooie vrouw, haar muziek is waardeloos, maar ze ziet er pragtig uit, knap gezicht, mooie vormen, HHHHubba Hhhuba.....

(oh ja Dutch2 het is Christina Aguilera...toch??)

Michael Bublé

(afbeelding)

Hm... nou okee lelijk issie niet. Alleen hij kijkt een beetje moeilijk.

1+, 0-

Komt een beetje nietszeggend op mij over...

1+, 1-

Ik houd me dit keer afzijdig, op gebied van uiterlijk zeg ik plus, op gebied van utstraling zeg -, nee ik doe toch mee;

1+, 2-

JonnieBrasco
1+, 3-

dutch2
1+, 4-

(afbeelding)

Monique Klemann (links op de foto) van Loïs Lane

(afbeelding)

dutch2
Op die bovenste foto ziet ze er helaas niet uit. En op die onderste ziet ze er niet uit als Monique Klemann.

Dus jammer maar helaas.

0+, 1-

Als je alleen die bovenste foto had neergezet, had ik nog wel een plus gestemd... Maar zoveel make-up kan een Herman niet aan.

0< 2-

herman schreef:

Als je alleen die bovenste foto had neergezet, had ik nog wel een plus gestemd... Maar zoveel make-up kan een Herman niet aan.

Zoveel verschil qua make-up is er toch niet?

Ik snap soms helemaal niks van mijn mede-users. Zo'n mooie vrouw als Monique Klemann en dan dit commentaar. Ik heb even een afhaak-MuMeMoment

0+, 4-
Sorry dynamo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:22 uur

geplaatst: vandaag om 21:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.