Muziek / Muziekgames / Knappe musici!
zoeken in:
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 20:56 uur
Beetje jammer van die broek (zo te zien heeft ze niet echt mooie benen), maar wel een plusje. Rooarr.
+1, 0-
+1, 0-
0
ElMeroMero
geplaatst: 29 augustus 2005, 20:58 uur
Als Herman al begint te grommen, zit het wel goed denk ik 
3+,0-

3+,0-
0
ElMeroMero
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:09 uur
Dat was Ellen ten Damme, of vergis ik me ?
Helaas geef ik voor deze mevrouw 0+,1-
Helaas geef ik voor deze mevrouw 0+,1-
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:22 uur
Ellen is leuk. Hopelijk wordt ze snel weer helemaal gezond en wel.
Voor Louise Hoffsten helaas: 0+, 5-
Voor Louise Hoffsten helaas: 0+, 5-
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:27 uur
Ah, Ellen ten Damme. Die heb ik wel 's gezien op Werfpop en ook heel eventjes gesproken (eigenlijk alleen maar gezegd dat ik haar optreden leuk vond, wat ook echt waar was). Maar ze is dus ziek? Niet al te ernstig hoop ik...
0
geplaatst: 29 augustus 2005, 21:33 uur
Jij hebt hem door
Maar die is bijna ook niet te evenaren natuurlijk.En een beetje jazz-promotie kan ook geen kwaad

0
geplaatst: 29 augustus 2005, 23:37 uur
Hm.. ken ik niet?
Ik vind het niet echt een goede foto, omdat je bijna niks kunt zien. Maar goed.. 2+, 3-
Ik vind het niet echt een goede foto, omdat je bijna niks kunt zien. Maar goed.. 2+, 3-
0
geplaatst: 30 augustus 2005, 11:19 uur

Voor de liefhebber... ik dacht te menen dat zijn naam Chester is....

0
dutch2
geplaatst: 30 augustus 2005, 11:44 uur
0+, 1-
Chester of geen Chester, het is bepaald geen plaatje. Trouwens niet te hopen dat we met deze foto de voltallige Linkin Park Fanclub in huis halen. Eentje is nog te overzien
Chester of geen Chester, het is bepaald geen plaatje. Trouwens niet te hopen dat we met deze foto de voltallige Linkin Park Fanclub in huis halen. Eentje is nog te overzien

0
geplaatst: 30 augustus 2005, 11:57 uur
"voltallige Linkin Park Fanclub"
hmm, zal wel meevallen. Ik geloof niet eens dat die in dit topic kijken. Teminste ik heb nooit 1 zien stemmen, ( of ik heb gewoon niet goed opgelet) ik ken maar 1 "Die-Hard" fan bedenken

hmm, zal wel meevallen. Ik geloof niet eens dat die in dit topic kijken. Teminste ik heb nooit 1 zien stemmen, ( of ik heb gewoon niet goed opgelet) ik ken maar 1 "Die-Hard" fan bedenken

0
dutch2
geplaatst: 30 augustus 2005, 12:05 uur
J.Bell schreef:
"voltallige Linkin Park Fanclub"

Ik ook. Maar ik hoop niet dat ze al haar vriendjes van de fanclub gaat optrommelen om deze foto in de plus te krijgen "voltallige Linkin Park Fanclub"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.