Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 20:26 uur
Jij mag uitleggen waarom die zeverplaat van Dire Straits zo hoog scoort bij jou.
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 20:27 uur
Haha. Pffff, even opdiepen denk ik.
Iemand anders nog een leukere keuze?

0
geplaatst: 18 oktober 2006, 11:04 uur
Je mag gelijk weer door Ward: Gang Of Four - Entertainment! . Daar staat nog geen echte review bij, terwijl het toch een behoorlijk legendarisch album is.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 11:52 uur
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 11:55 uur
Houdt iemand zich nog aan de regels van dit topic? (M.a.w.: krijg ik nog een opdracht of hoe zit dat?!)
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 12:32 uur
gemaster schreef:
Je mag gelijk weer door Ward: Gang Of Four - Entertainment! . Daar staat nog geen echte review bij, terwijl het toch een behoorlijk legendarisch album is.
Dat is goed, maar ik moet eerst nog een NOFX-album voorzien van een recensie. Gelukkig heb ik niks te doen vandaag.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 13:17 uur
Het is de eerste dag dat ik echt niks te doen heb en dat vind ik wel fijn eigenlijk. Kan ik even wat muziek luisteren en maken. En straks rustig genieten van PSV.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 16:58 uur
Paalhaas schreef:
Houdt iemand zich nog aan de regels van dit topic? (M.a.w.: krijg ik nog een opdracht of hoe zit dat?!)
Al meer dan 2 dagen geleden zelf een opdracht uitgedeeld. Nog steeds niks.

0
Omayyad
geplaatst: 18 oktober 2006, 17:01 uur
Ik wil je met alle plezier een nieuwe opdracht geven, maar ik ben zelf nog niet helemaal klaar met de mijne...
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 17:01 uur
Voor Paalhaas:
Sonny Rollins - Saxophone Colossus
Vooral omdat ik zelf nog geen idee heb bij Sonny Rollins' sound. Een leuke recensie zal mij op weg helpen
Sonny Rollins - Saxophone Colossus
Vooral omdat ik zelf nog geen idee heb bij Sonny Rollins' sound. Een leuke recensie zal mij op weg helpen

0
geplaatst: 18 oktober 2006, 17:16 uur
lambf schreef:
Ward, voor jou: NOFX - So Long & Thanks for All the Shoes.
Ward, voor jou: NOFX - So Long & Thanks for All the Shoes.
Zo die is ook weer af. Gang Of Four doe ik toch maar morgen denk ik.
0
geplaatst: 22 oktober 2006, 15:36 uur
Waldo Jeffers, nog niet gereageerd bij Lou Reed - Berlin terwijl de plaat in je top 10 staat! Go for it! 
ps: zou mijn 'tipgever' mij ook even willen pm'en aub, want ik durf sommige topics wel eens vergeten...

ps: zou mijn 'tipgever' mij ook even willen pm'en aub, want ik durf sommige topics wel eens vergeten...

0
geplaatst: 22 oktober 2006, 15:49 uur
0
lambf
geplaatst: 22 oktober 2006, 20:01 uur
Blues Cheer - Vincebus Eruptum heb ik beluisterd en beoordeeld 

0
geplaatst: 23 oktober 2006, 12:37 uur
Ik heb eindelijk Sonny Rollins - Saxophone colossus besproken.
Dit las ik bij Nirvana - In utero. Ik zie aan je top 10 dat dit niet helemaal meer waar is, maar toch zag ik graag een uitgebreidere recensie van het album, ZERO.
ZERO schreef:
Mijn mening over In Utero tot slot: voor mij persoonlijk het beste album ooit gemaakt.
Mijn mening over In Utero tot slot: voor mij persoonlijk het beste album ooit gemaakt.
Dit las ik bij Nirvana - In utero. Ik zie aan je top 10 dat dit niet helemaal meer waar is, maar toch zag ik graag een uitgebreidere recensie van het album, ZERO.

0
geplaatst: 23 oktober 2006, 13:08 uur
Paalhaas, voor jou de taak om mij uit te leggen wat er zo geniaal is aan 'Exile In Guyville' van Liz Phair.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 15:03 uur
Komt in orde. Ik was trouwens verbaasd te zien dat ik hier een 4,5/5 aan heb gegeven. Een 4/5 lijkt me beter op zijn plaats, maar ik zal het geheel nog eens een draaibeurt geven.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 21:53 uur
Het kwam er even niet van, maar beter laat dan nooit: GYBE! - F#A#
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 21:56 uur
En Geert, weliswaar een verzamelaar, maar ik ben toch wel benieuwd wat jij met Crowded House hebt.
0
geplaatst: 25 oktober 2006, 04:07 uur
In tegenstelling tot wat ik eerder van plan was heb ik een soberder verhaal over Songs for Drella geplaatst.
Eerdere pogingen gingen emotioneel te ver voor mij.
Het is een plaat die bij mij vele herinneringen en soms ook pijn oproept. Ik heb voor dit verhaal gekozen; deze keer.
Eerdere pogingen gingen emotioneel te ver voor mij.
Het is een plaat die bij mij vele herinneringen en soms ook pijn oproept. Ik heb voor dit verhaal gekozen; deze keer.
0
geplaatst: 25 oktober 2006, 18:01 uur
gemaster schreef:
Ik zal me er een dezer dagen eens aan gaan wagen.
Ik zal me er een dezer dagen eens aan gaan wagen.
Finito.
0
geplaatst: 31 oktober 2006, 17:40 uur
gemaster schreef:
Paalhaas, voor jou de taak om mij uit te leggen wat er zo geniaal is aan 'Exile In Guyville' van Liz Phair.
Ik heb hem eindelijk eens van een (wat korte) review voorzien.
* denotes required fields.