Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 13 oktober 2006, 23:45 uur
Ward, voor jou: NOFX - So Long & Thanks for All the Shoes.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 05:41 uur
Onder het motto: the things we do to stay awake.....
Had zin om wat te schrijven, en heb toen mezelf, bij gebrek aan niet slapende mede MuMe-ers, de Talking Heads "The name of this Band is ...." maar toebedacht.
Aangezien ik straks weer slaap als jullie er allemaal weer zijn; ik weet dat het hier niet zo werkt, maar als je moet, dan moet je...........
Maar nu dus een opdracht voor lambf.
lambf, je behoort tot de generatie vol sturm und drang, niet alleen vanwege je leeftijd, maar ook gezien je muzikale voorkeur.
Ga jij je nou eens buigen over een plaat die hetzelfde effect had toen ik zo oud was als jij, verdiep je eens in :
Blue Cheer - Vincebus Eruptum
en dan kunnen we eens zien of ook deze generatiekloof wellicht gedicht kan worden. Of niet natuurlijk,,,, ben benieuwd.
Had zin om wat te schrijven, en heb toen mezelf, bij gebrek aan niet slapende mede MuMe-ers, de Talking Heads "The name of this Band is ...." maar toebedacht.
Aangezien ik straks weer slaap als jullie er allemaal weer zijn; ik weet dat het hier niet zo werkt, maar als je moet, dan moet je...........
Maar nu dus een opdracht voor lambf.
lambf, je behoort tot de generatie vol sturm und drang, niet alleen vanwege je leeftijd, maar ook gezien je muzikale voorkeur.
Ga jij je nou eens buigen over een plaat die hetzelfde effect had toen ik zo oud was als jij, verdiep je eens in :
Blue Cheer - Vincebus Eruptum
en dan kunnen we eens zien of ook deze generatiekloof wellicht gedicht kan worden. Of niet natuurlijk,,,, ben benieuwd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 oktober 2006, 10:13 uur
Zou iemand misschien even op handzame wijze de 'regels' van dit topic kunnen oprakelen? Het komt mij nu een beetje vaag voor...
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 10:14 uur
The Scientist schreef:
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.
Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...
Begin dus maar bij mij
Het ging erom meer uitgebreide berichten op de site te krijgen dus dit topic.
Weer een game, maar ditmaal met als doel wat uitgebreidere reviews op de site te krijgen.. het idee is simpel, kies een album uit de stemmen lijst van de persoon die voor je post waar hij nog geen bericht heeft staan, hij moet dan bij dat album een (redelijk uitgebreid) bericht neerzetten. Daarna krijg jij weer die opdracht.. etc...
Begin dus maar bij mij

0
geplaatst: 14 oktober 2006, 10:23 uur
oldfart, van jou graag een review bij Lou Reed & John Cale-Songs ...
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 12:35 uur
Lukas schreef:
Het is weliswaar een wat flauwe opmerking van gemaster, maar ik hoop dat je in elk geval wel ziet waar hij op doelt?
(quote)
Het is weliswaar een wat flauwe opmerking van gemaster, maar ik hoop dat je in elk geval wel ziet waar hij op doelt?
Ja, ik zal dr in het vervolg wel een beetje om denken.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 12:48 uur
Waldo, ga jij eens Colour Of Spring reviewen en leg haar schoonheid uit.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 16:44 uur
Songs for Drella komt er inderdaad veel te bekaaid vanaf hier.
Is dan ook geen lichte kost. Serieus werk ter nagedachtenis van Andy Warhol.
Ik ga er graag mee aan de slag; maar verwacht geen vluggertje; wordt een wonderlijke nacht straks, met deze plaat. Mooie keuze Waldo.
Is dan ook geen lichte kost. Serieus werk ter nagedachtenis van Andy Warhol.
Ik ga er graag mee aan de slag; maar verwacht geen vluggertje; wordt een wonderlijke nacht straks, met deze plaat. Mooie keuze Waldo.
0
geplaatst: 14 oktober 2006, 18:32 uur
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat deze er niet direct aankomt? Ik sta een beetje achter met wat luisterwerk...

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 12:48 uur
L_T_B schreef:
Nevyn...
Mi and L'au - Mi and L'au
... heeft nog niet één bericht. Wil je daar verandering in brengen?
Nevyn...
Mi and L'au - Mi and L'au
... heeft nog niet één bericht. Wil je daar verandering in brengen?

Beter laat dan nooit...
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 13:07 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 13:19 uur
Ik geef Reijersen alleen een opdracht als hij belooft de volgende niet van internet te halen(het is geen middelbare school boekverslag!
)
)
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 13:40 uur
levenvergeten schreef:
Ik geef Reijersen alleen een opdracht als hij belooft de volgende niet van internet te halen(het is geen middelbare school boekverslag!
)
)Het was heel simpel. Musicfriek had veel al verteld en die recensie van statemagazine gaf precies weer hoe ik erover dacht. Inderdaad wat makkelijk, maar anders blijft het ook zolang liggen.
Als het niet mag verwijder ik de recensie wel.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 14:36 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 18:16 uur
Dan mag Reijersen ook eens wat gaan vertellen over Washington - A New Order Rising 

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 18:30 uur
doet ie dan nog het album dat ik als opdracht had gekregen terwijl ik hem Spirit Of Eden als opdracht gaf... Lukas toch

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 18:36 uur
Waldo Jeffers schreef:
doet ie dan nog het album dat ik als opdracht had gekregen terwijl ik hem Spirit Of Eden als opdracht gaf... Lukas toch

Ja, ik merkte eigenlijk dat wat ik over Spirit of Eden te vertellen had nogal naar dit album terugsloeg. Mag een beetje onlogisch klinken omdat de albums aardig verschillen, maar is wel zo

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:07 uur
Lukas, zou jij ons eens willen vertellen waarom je deze Godspeed You! Black Emperor zo mooi vind? 

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:09 uur
Ja die is dus klaar. Tis wat magertjes, maar ik vind dit album heel erg voor zichzelf spreken, dus vandaar.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:11 uur
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 20:31 uur
nevyn schreef:
Lukas, zou jij ons eens willen vertellen waarom je deze Godspeed You! Black Emperor zo mooi vind?

Ja hoor...
Ik ontdek ineens dat ie niet meer in mijn top10 staat, dat wist ik zelf niet eens...

Even aanpassen maar

0
geplaatst: 15 oktober 2006, 22:29 uur
Reijersen schreef:
Het was heel simpel. Musicfriek had veel al verteld en die recensie van statemagazine gaf precies weer hoe ik erover dacht. Inderdaad wat makkelijk, maar anders blijft het ook zolang liggen.
(quote)
Het was heel simpel. Musicfriek had veel al verteld en die recensie van statemagazine gaf precies weer hoe ik erover dacht. Inderdaad wat makkelijk, maar anders blijft het ook zolang liggen.
Ik vind het OK hoor.
Je hoeft hem niet te verwijderen.
0
geplaatst: 15 oktober 2006, 23:13 uur
0
geplaatst: 16 oktober 2006, 15:09 uur
Omayyad schreef:
Oké, speciaal voor jou Paalhaas heb ik Built to Spill met Perfect from Now On geselecteerd. Je had daar al wat staan, maar dat mag best wat meer worden...
Oké, speciaal voor jou Paalhaas heb ik Built to Spill met Perfect from Now On geselecteerd. Je had daar al wat staan, maar dat mag best wat meer worden...
Is eindelijk af
* denotes required fields.