Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 20 september 2006, 23:19 uur
aERodynamIC schreef:
Laat dat nu net niet de bedoeling van dit topic zijn
(quote)
Laat dat nu net niet de bedoeling van dit topic zijn

In dit geval wel, lijkt me...

0
geplaatst: 20 september 2006, 23:19 uur
Helaas pindakaas (nee ik ga hem ook niet pindakazen nu), dan zul je toch nog echt een flinke tijd moeten wachten vrees ik 

0
geplaatst: 20 september 2006, 23:23 uur
Nicolage Rico! Het wordt tijd dat jij Nick Cave - No more shall we part, eens gaat reviewen. Aangezien ik je die cd al weken terug heb toegestuurd 

0
geplaatst: 20 september 2006, 23:27 uur
0
geplaatst: 20 september 2006, 23:29 uur
Paalhaas schreef:
Ik zet hem zo op, en dan pen ik wat. 
(quote)
Ik zet hem zo op, en dan pen ik wat. 

0
geplaatst: 20 september 2006, 23:34 uur
neo schreef:
Orbit: My Name is Nobody - Ennio Morricone stukje graag
http://www.musicmeter.nl/album/8824
Orbit: My Name is Nobody - Ennio Morricone stukje graag

http://www.musicmeter.nl/album/8824
done!

0
Omayyad
geplaatst: 20 september 2006, 23:38 uur
Ik garandeer niet dat de recensie de volgende dag (of zelfs dagen) klaar is, maar aangezien ik dit een zeer goed initiatief vind, houd ik mezelf aanbevolen...
0
geplaatst: 20 september 2006, 23:40 uur
0
geplaatst: 21 september 2006, 00:01 uur
Iemand al een suggestie voor mij? Ik ga zo slapen en ben hier pas vrijdag weer, denk ik, dus dan vind ik het wel fijn te weten wat ik morgen moet draaien. 

0
geplaatst: 21 september 2006, 00:03 uur
herman schreef:
Iemand al een suggestie voor mij? Ik ga zo slapen en ben hier pas vrijdag weer, denk ik, dus dan vind ik het wel fijn te weten wat ik morgen moet draaien.

prodigy - experience
0
geplaatst: 21 september 2006, 00:07 uur
0
geplaatst: 21 september 2006, 00:12 uur
0
geplaatst: 21 september 2006, 01:54 uur
Mijn recensie bij Starsailor is klaar.
Jazper: Minutemen - Double nickels on the dime!
Ps. Na 2,5 jaar is het er dan eindelijk van gekomen. Het beste topic ooit. (Gejat van RYM, maar goed)

Ps. Na 2,5 jaar is het er dan eindelijk van gekomen. Het beste topic ooit. (Gejat van RYM, maar goed)

0
geplaatst: 21 september 2006, 02:12 uur
Paalhaas schreef:

Als je wil, mag je een recensie over je nummer 1 schrijven. Je schreef daar enkel "ik kan er een heel verhaal over schrijven", dus voeg de daad maar bij het woord (of eigenlijk: voeg de woorden maar bij het woord).

0
geplaatst: 21 september 2006, 02:23 uur
psychonaatje schreef:
Als je wil, mag je een recensie over je nummer 1 schrijven. Je schreef daar enkel "ik kan er een heel verhaal over schrijven", dus voeg de daad maar bij het woord (of eigenlijk: voeg de woorden maar bij het woord).
(quote)

Hier was ik al bang voor.
Dit is in mijn beleving namelijk altijd het moeilijkste album geweest om te recenseren en daarom heb ik het ook nog nooit gedaan. Dat "ik kan er een heel verhaal over schrijven" is zeker waar, maar moelijk zal het wel worden. Maar goed, ik ga er eens voor zitten dan. Wordt ook tijd, niet? 
Je kunt er trouwens 2 berichten verwachten, want ik heb eerder The Scientist dezelfde opdracht meegegeven.

0
geplaatst: 21 september 2006, 03:05 uur
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat je over Astral weeks te vertellen hebt, Paalhaas (vind je recensie bij Tim Buckley echt erg mooi gedaan)
Ik kijk er naar uit.
Mijn 1e recensie heb ik inmiddels geplaatst en dit topic is inderdaad een geniaal idee! Ik krijg helemaal zin om nog meer albums te gaan reviewen
Ik kijk er naar uit. Mijn 1e recensie heb ik inmiddels geplaatst en dit topic is inderdaad een geniaal idee! Ik krijg helemaal zin om nog meer albums te gaan reviewen

0
geplaatst: 21 september 2006, 09:12 uur
dudehere schreef:
rayman dan wil ik van jouw weten wat je tegen arcade fire - funeral hebt.
rayman dan wil ik van jouw weten wat je tegen arcade fire - funeral hebt.
Mijn relaas is genoteerd.

0
geplaatst: 21 september 2006, 09:43 uur
Dit is inderdaad een geweldig topic! Goed beschreven ervaringen bij platen. Ze zorgen ervoor dat ik nieuwsgierig word naar artiesten die ik (nog) niet ken. Leuk leuk leuk!
0
geplaatst: 21 september 2006, 09:48 uur
Volgens mij is psychonaatje, die mag zich gaan wagen aan Parklife van Blur.
0
geplaatst: 21 september 2006, 10:03 uur
Ai Lukas mijn aller favoriet Bonnie 'Prince' Billy - I see a darkness maar een 3*. Verklaar u nader
0
geplaatst: 21 september 2006, 10:15 uur
Pas 2 dagen "oud" en nu al heeft dit idee een aantal juweeltjes van besprekingen opgeleverd.
IK wil ook wel een poging wagen, mocht er iemand een voorstel voor me in petto hebben.
IK wil ook wel een poging wagen, mocht er iemand een voorstel voor me in petto hebben.
0
geplaatst: 21 september 2006, 10:25 uur
Oldfart schreef:
Pas 2 dagen "oud" en nu al heeft dit idee een aantal juweeltjes van besprekingen opgeleverd.
Ik vind India.Arie - Acoustic Soul wel een mooie voor jou.
Mensen sla mij maar over, heb er genoeg in de rij staan (4 stuks)
0
geplaatst: 21 september 2006, 10:34 uur
Will do; gezien mijn top 10 had ik dit al zo'n beetje verwacht.
0
geplaatst: 21 september 2006, 10:42 uur
Lukas schreef:
Wow, die is lastig. Maar ik ga mijn best doen.
Het kan wat langer duren, maar hij gaat er komen.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:02 uur
Oldfart het is wel de bedoeling dat je degene boven je een voorstel doet. Kom maar op zou ik zeggen.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:10 uur
Okay... Reijersen heeft dus even genoeg.
Neem mij dan maar... iemand?
Neem mij dan maar... iemand?
* denotes required fields.