MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic

zoeken in:
aERodynamIC schreef:
(quote)

Laat dat nu net niet de bedoeling van dit topic zijn

In dit geval wel, lijkt me...

Helaas pindakaas (nee ik ga hem ook niet pindakazen nu), dan zul je toch nog echt een flinke tijd moeten wachten vrees ik

Nicolage Rico! Het wordt tijd dat jij Nick Cave - No more shall we part, eens gaat reviewen. Aangezien ik je die cd al weken terug heb toegestuurd

Voor Woody:

Bob Dylan - Highway 61 Revisited

aERodynamIC schreef:
Paalhaas:

Tim Buckley - Starsailor

Ik zet hem zo op, en dan pen ik wat.

Paalhaas schreef:
(quote)

Ik zet hem zo op, en dan pen ik wat.

neo schreef:
Orbit: My Name is Nobody - Ennio Morricone stukje graag

http://www.musicmeter.nl/album/8824

done!

Omayyad
Ik garandeer niet dat de recensie de volgende dag (of zelfs dagen) klaar is, maar aangezien ik dit een zeer goed initiatief vind, houd ik mezelf aanbevolen...

herman schreef:
Voor Woody:

Bob Dylan - Highway 61 Revisited

Geen probleem, doe ik van de week!

Iemand al een suggestie voor mij? Ik ga zo slapen en ben hier pas vrijdag weer, denk ik, dus dan vind ik het wel fijn te weten wat ik morgen moet draaien.

herman schreef:
Iemand al een suggestie voor mij? Ik ga zo slapen en ben hier pas vrijdag weer, denk ik, dus dan vind ik het wel fijn te weten wat ik morgen moet draaien.

prodigy - experience

Voor Orbit: Doe Maar - 4US

orbit schreef:
(quote)

prodigy - experience

Da's een leuke! Thanks.

Jazper schreef:
Voor Orbit: Doe Maar - 4US

Komt voor elkaar.. ook morgen denk ik

Mijn recensie bij Starsailor is klaar.

Jazper: Minutemen - Double nickels on the dime!

Ps. Na 2,5 jaar is het er dan eindelijk van gekomen. Het beste topic ooit. (Gejat van RYM, maar goed)

Paalhaas schreef:
Jazper: Minutemen - Double nickels on the dime!

Ps. Na 2,5 jaar is het er dan eindelijk van gekomen. Het beste topic ooit. (Gejat van RYM, maar goed)

Als je wil, mag je een recensie over je nummer 1 schrijven. Je schreef daar enkel "ik kan er een heel verhaal over schrijven", dus voeg de daad maar bij het woord (of eigenlijk: voeg de woorden maar bij het woord).

psychonaatje schreef:
(quote)

Als je wil, mag je een recensie over je nummer 1 schrijven. Je schreef daar enkel "ik kan er een heel verhaal over schrijven", dus voeg de daad maar bij het woord (of eigenlijk: voeg de woorden maar bij het woord).

Hier was ik al bang voor. Dit is in mijn beleving namelijk altijd het moeilijkste album geweest om te recenseren en daarom heb ik het ook nog nooit gedaan. Dat "ik kan er een heel verhaal over schrijven" is zeker waar, maar moelijk zal het wel worden. Maar goed, ik ga er eens voor zitten dan. Wordt ook tijd, niet?

Je kunt er trouwens 2 berichten verwachten, want ik heb eerder The Scientist dezelfde opdracht meegegeven.

Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat je over Astral weeks te vertellen hebt, Paalhaas (vind je recensie bij Tim Buckley echt erg mooi gedaan) Ik kijk er naar uit.

Mijn 1e recensie heb ik inmiddels geplaatst en dit topic is inderdaad een geniaal idee! Ik krijg helemaal zin om nog meer albums te gaan reviewen

dudehere schreef:
rayman dan wil ik van jouw weten wat je tegen arcade fire - funeral hebt.

Mijn relaas is genoteerd.

En een mooi, en feitelijk correct , relaas is t geworden

Dit is inderdaad een geweldig topic! Goed beschreven ervaringen bij platen. Ze zorgen ervoor dat ik nieuwsgierig word naar artiesten die ik (nog) niet ken. Leuk leuk leuk!

Volgens mij is psychonaatje, die mag zich gaan wagen aan Parklife van Blur.

Ai Lukas mijn aller favoriet Bonnie 'Prince' Billy - I see a darkness maar een 3*. Verklaar u nader

Pas 2 dagen "oud" en nu al heeft dit idee een aantal juweeltjes van besprekingen opgeleverd.
IK wil ook wel een poging wagen, mocht er iemand een voorstel voor me in petto hebben.

Oldfart schreef:
Pas 2 dagen "oud" en nu al heeft dit idee een aantal juweeltjes van besprekingen opgeleverd.
IK wil ook wel een poging wagen, mocht er iemand een voorstel voor me in petto hebben.

Ik vind India.Arie - Acoustic Soul wel een mooie voor jou.

Mensen sla mij maar over, heb er genoeg in de rij staan (4 stuks)

Will do; gezien mijn top 10 had ik dit al zo'n beetje verwacht.

Lukas schreef:
Volgens mij is psychonaatje, die mag zich gaan wagen aan Parklife van Blur.

Wow, die is lastig. Maar ik ga mijn best doen. Het kan wat langer duren, maar hij gaat er komen.

Oldfart het is wel de bedoeling dat je degene boven je een voorstel doet. Kom maar op zou ik zeggen.

Okay... Reijersen heeft dus even genoeg.
Neem mij dan maar... iemand?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.