Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:12 uur
Ik wil dr ook weer eentje maken, wie zegt t?
Achtung Baby heb ik al gedaan.
Achtung Baby heb ik al gedaan.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:16 uur
volgens mij staan er nu drie users in de rij die allemaal graag een stuk schrijven
sonic nurse al je mij een opdracht geeft en Louis jou.
dan geeft de volgende Louis een opdracht. misschien gaat het dan weer een beetje lopen.
dan geeft de volgende Louis een opdracht. misschien gaat het dan weer een beetje lopen.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:18 uur
dudehere schreef:
volgens mij staan er nu drie users in de rij die allemaal graag een stuk schrijven
ik had al een beetje op jou gehoopt!Dudehere, wil jij een stukje schrijven bij het volgende juweeltje:
The Pogues - If I Should Fall from Grace with God
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:26 uur
Mijn recensie van U2 - Achtung baby
En ik zie dat ik een nieuwe heb gekregen, terwijl ik eigenlijk niemand heb getipt.
En ik zie dat ik een nieuwe heb gekregen, terwijl ik eigenlijk niemand heb getipt.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:26 uur
Sorry dat ik even wat later reageer maar Reijsersen mag van mij wel eens wat dieper duiken in de zieleroerselen van Corinne Bailey Rae.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:29 uur
Wacht even Dudehere; jij verwacht dus een fraaie taak van mij?
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:37 uur
Dudehere; ik zie dat je Robert Johnson een mooie vier hebt gegeven. Maar behalve sq's opmerking is dit historische werk nog helemaal niet besproken.
Durf je het aan?
Durf je het aan?
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:37 uur
Probleemski:
Ik heb me altijd verbaasd waarom mensen sigur ros zo goed vinden en uit nieuwsgierigheid deze cd gekocht. Resultaat; heb er niet meer dan 2x naar geluisterd, kan onmogelijk een review schrijven.
kan je een nieuwe opgooien?
excuses.
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:39 uur
Sonic Nurse schreef:
Probleemski:
Ik heb me altijd verbaasd waarom mensen sigur ros zo goed vinden en uit nieuwsgierigheid deze cd gekocht. Resultaat; heb er niet meer dan 2x naar geluisterd, kan onmogelijk een review schrijven.
excuses.
(quote)
Probleemski:
excuses.
Ok, dan:
Yield - Pearl Jam
0
geplaatst: 21 september 2006, 11:39 uur
0
JonnieBrasco
geplaatst: 21 september 2006, 11:53 uur
Prachtig om te lezen allemaal, al die gloednieuwe recensies.
Hoewel ik het zelf even druk heb met andere dingen, is dit wat mij betreft een groot succes, een impuls die de site wel kon gebruiken. Het lijkt ook alsof iedereen er plezier in heeft.

Hoewel ik het zelf even druk heb met andere dingen, is dit wat mij betreft een groot succes, een impuls die de site wel kon gebruiken. Het lijkt ook alsof iedereen er plezier in heeft.

0
geplaatst: 21 september 2006, 11:54 uur
Louis, het wordt voor jou Saybia- The Second You Sleep
Ik ken zelf alleen een aantal losse (overigens fraaie) nummers. Zorg ervoor dat ik dit album moet checken
Ik ken zelf alleen een aantal losse (overigens fraaie) nummers. Zorg ervoor dat ik dit album moet checken

0
geplaatst: 21 september 2006, 11:54 uur
Volgens mij loopt het een beetje in de soep hier. 
Oldfart, even opletten. Reijersen hoeft geen opdracht, want die heeft er al 4 in de rij staan. Dudehere heeft net een opdracht gekregen van Sonic nurse. Dus die is ook al bezet (Al mag-ie van mij gerust 2 recensies schrijven
).
Bono, Louis vroeg een album, maar Achtung baby had-ie al gedaan. Vervolgens geef je hem doodleuk datzelfde album als opdracht.

Oldfart, even opletten. Reijersen hoeft geen opdracht, want die heeft er al 4 in de rij staan. Dudehere heeft net een opdracht gekregen van Sonic nurse. Dus die is ook al bezet (Al mag-ie van mij gerust 2 recensies schrijven
).Bono, Louis vroeg een album, maar Achtung baby had-ie al gedaan. Vervolgens geef je hem doodleuk datzelfde album als opdracht.

0
geplaatst: 21 september 2006, 11:55 uur
Status Seeker schreef:
Goed, dat vind ik nou leuk!
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:04 uur
bonothecat schreef:
Ayreon - The human equation voor status seeker
Ayreon - The human equation voor status seeker
Kom ik mijn grote vriend LaBrie weer tegen

0
geplaatst: 21 september 2006, 12:14 uur
Bonothecat:
Belle & Sebastian - Dear Catastrophe Waitress
Je hebt 'm in maart 2005 met een hele * verhoogd. Dat is best fors. Ben benieuwd waarom.
Je hebt 'm in maart 2005 met een hele * verhoogd. Dat is best fors. Ben benieuwd waarom.
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:19 uur
Sonis Nurse: Doe jij Soft Parade van The Doors maar eens, en leg uit waarom dat even goed is als het debuut en beter dan Strange Days 
Ik heb Doe Maar eventjes tussen mijn middagboterhammen door gereviewed Jazper

Ik heb Doe Maar eventjes tussen mijn middagboterhammen door gereviewed Jazper

0
geplaatst: 21 september 2006, 12:22 uur
Nou orbit, waar blijft die die ik mag gaan doen als het aan jou ligt 

0
geplaatst: 21 september 2006, 12:26 uur
Nou.. Astral Weeks is gedaan...
orbit mag nu Mercury Rev - Yerself is Steam, de mooiste Mercury Rev doen, niet alleen de hoge stemmen pakken he
.. en 3* is ook geen ramp om nog eens te luisteren.
orbit mag nu Mercury Rev - Yerself is Steam, de mooiste Mercury Rev doen, niet alleen de hoge stemmen pakken he
.. en 3* is ook geen ramp om nog eens te luisteren.
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:29 uur
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:31 uur
Sonic Nurse schreef:
Bonothecat:
Bonothecat:
Ik realiseer me nog niet, dat op het moment dat ik iemand om een review vraag, er zelf ook weer aan moet geloven
Staat op de lijst!
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:34 uur
Jij moet mij iets opdragen nu geloof ik neo

Maar ik wil jou ook best aan het werk zetten hoor..
John Carpenter - Halloween
Ben benieuwd waarom je voor deze buitengewoon originele score slechts een 3 geeft

0
Omayyad
geplaatst: 21 september 2006, 12:36 uur
Omayyad schreef:
Ik garandeer niet dat de recensie de volgende dag (of zelfs dagen) klaar is, maar aangezien ik dit een zeer goed initiatief vind, houd ik mezelf aanbevolen...
Ik garandeer niet dat de recensie de volgende dag (of zelfs dagen) klaar is, maar aangezien ik dit een zeer goed initiatief vind, houd ik mezelf aanbevolen...
Gezien de overvloedige reacties
, herhaal ik mijn kandidatuur even...
0
geplaatst: 21 september 2006, 12:37 uur
Omayyad.. het is de bedoeling dat je de persoon voor je een opdracht geeft iets te recenseren, en daarna krijg je dus zelf van de volgende een tip.
nu dus orbit, en ik moet ook nog
nu dus orbit, en ik moet ook nog

0
Omayyad
geplaatst: 21 september 2006, 12:41 uur
Orbit: Architect - The Analysis of Noise Trading (2005)
* denotes required fields.