Muziek / Muziekgames / Het 'Ga dat album eens reviewen'-topic
zoeken in:
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 februari 2009, 11:33 uur
Beitel schreef:
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand.
Ok, Sir Spamalot, schrijf maar eens een prachtige recensie van Houses of the Holy van Led Zeppelin. Ik had ook IV kunnen kiezen, maar Houses ligt wat minder voor de hand.

Mijn review van Led Zeppelin - Houses of th... is klaar.
0
geplaatst: 12 februari 2009, 14:14 uur
Volgens mij ben ik dit topic vergeten en moet ik Otis Blue nog doen 

0
geplaatst: 12 februari 2009, 14:27 uur
musicfriek schreef:
Ik ben echt al tijden benieuwd van je bevindingen voor dit album. 5 sterren van jou, vertel maar eens waarom
Ik lust ook wel weer een nieuwe
Ik ben echt al tijden benieuwd van je bevindingen voor dit album. 5 sterren van jou, vertel maar eens waarom

Ik lust ook wel weer een nieuwe

Je mag wat over Love - Forever Changes gaan schrijven, dat album staat al tijden op m'n must-listen-lijstje (voor zover ik die heb).
0
Lukk0
geplaatst: 12 februari 2009, 18:47 uur
Mijn recensie van A Fine Day To Exit is af.
Arrie, zou jij een stukje willen schrijven bij Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea?
Arrie, zou jij een stukje willen schrijven bij Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea?
0
geplaatst: 12 februari 2009, 19:06 uur
Lukk0 zou jij Led Zeppelin - Led Zeppelin willen voorzien van een review?
0
geplaatst: 12 februari 2009, 19:24 uur
Lukk0 schreef:
Ahja, dat gaat wel lukken, dat is wel muziek waar ik wat over kan schrijven. Bij de vorige, The Chemical Brothers, was dat namelijk nog behoorlijk lastig.
0
Lukk0
geplaatst: 12 februari 2009, 19:34 uur
Mijn recensie van Led Zeppelin is af. Ik had even niets te doen en ik kende het album al erg goed, dus heb ik hem gelijk maar even geschreven.
R&P, zou jij een recensie willen schrijven bij een album van een van mijn favoriete bands, Deadwing van Porcupine Tree? Ik denk niet dat je het echt goed kunt waarderen, maar ik zou wel graag willen lezen wat jij er van vindt.
R&P, zou jij een recensie willen schrijven bij een album van een van mijn favoriete bands, Deadwing van Porcupine Tree? Ik denk niet dat je het echt goed kunt waarderen, maar ik zou wel graag willen lezen wat jij er van vindt.
0
geplaatst: 12 februari 2009, 19:40 uur
nee dan ben je niet snelKomt voor de bakker (welke bakker weet ik niet, in ieder geval niet Cor).
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 13 februari 2009, 11:25 uur
Mag ik Lukk0 Dream Theater - Metropolis Part 2: Scenes from a Memory (1999) aanbieden?
0
Lukk0
geplaatst: 13 februari 2009, 13:33 uur
Natuurlijk mag dat, ik zal er binnenkort eens aan beginnen.
0
geplaatst: 14 februari 2009, 14:17 uur
Lukk0, je had helemaal gelijk; wat een fantastisch album is Deadwing, hier is mijn review te lezen.
0
geplaatst: 14 februari 2009, 14:25 uur
Voor Sir Spamalot:
Ik beluisterde net Talib Kweli - Rush, dus toen ik kreeg ik de geniale ingeving om u het album Rush - Exit...Stage Left te laten reviewen.
Ik beluisterde net Talib Kweli - Rush, dus toen ik kreeg ik de geniale ingeving om u het album Rush - Exit...Stage Left te laten reviewen.
0
geplaatst: 14 februari 2009, 15:09 uur
Voor R&P: Korn - Korn
Ik dacht dat ik me kan herinneren dat je van plan was wat meer van ze te gaan luisteren, dus bij deze.
Ik dacht dat ik me kan herinneren dat je van plan was wat meer van ze te gaan luisteren, dus bij deze.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 14 februari 2009, 18:03 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor Sir Spamalot:
Voor Sir Spamalot:
Komt in orde!
0
geplaatst: 14 februari 2009, 20:38 uur
Mijn review van Smashing Pumpkins - Siamese Dream is af en hiero te lezen.
0
geplaatst: 14 februari 2009, 21:37 uur
dazzler schreef:
John Cale - Paris 1919.
Pastorale plaat met literaire inslag.
(quote)
John Cale - Paris 1919.
Pastorale plaat met literaire inslag.
Ben echt wel benieuwd hoor ...
0
geplaatst: 14 februari 2009, 23:04 uur
MDV schreef:
wat ben ik blij dat ik dit album mocht reviewen:Korn - Korn (1994)
0
geplaatst: 14 februari 2009, 23:15 uur
Leuk om te horen dat je het ook een goed album vind. Ik denk dat je Life Is Peachy nog beter vind, aangezien dat album iets minder eentonig is en meer funk-invloeden heeft. Ik kan je ook Adrenaline van de Deftones aanraden, dat heeft ongeveer dezelfde stijl als de eerste van Korn. Maar Chino Moreno is een betere rapper en tekstenschrijver dan Jonathan Davis, al heeft hij minder dat angstaanjagende. Maar zoals de titel al doet vermoeden heeft Adrenaline dezelfde (negatief) energieke lading als Korn. Adrenaline is wel iets harder, en ik weet niet zeker waar jouw grens ligt...
Iemand trouwens nog iets voor mij?
0
geplaatst: 14 februari 2009, 23:21 uur
MDV schreef:
Ja.
En zo te zien heb je het album zelf al gevonden.

Ik heb het album Gonin-Ish - Naishikyo-Sekai (2008) namelijk net toegevoegd aan de site en ik zie al dat je er een bericht hebt geplaatst. Mag je er binnenkort ook een review bij schrijven. PM me maar voor een link als je het niet kan vinden.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 00:20 uur
Aghora als het je leuk lijkt mag je van mij Zion I - True & Livin' gaan reviewen.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 00:47 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Aghora als het je leuk lijkt mag je van mij Zion I - True & Livin' gaan reviewen.
Lijkt me zeker leuk. Ik neem meteen al een voorproefje op youtube, klinkt goed.

0
geplaatst: 15 februari 2009, 09:58 uur
Review van Naishikyo Sekai komt eraan, ik heb 'm denk ik al gevonden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 februari 2009, 10:59 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Voor Sir Spamalot:
Voor Sir Spamalot:
Ik ben klaar met Rush - Exit ... Stage Left, voor de liefhebbers: Rush - Exit ... Stage Left
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:30 uur
Goede review
.
De volgende user mag mij weer iets aanwijzen.
.De volgende user mag mij weer iets aanwijzen.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 15 februari 2009, 11:44 uur
Ik ben niet zeker, want de vorige (Thin Lizzy - Chinatown) viel tegen en ik ken zo bitter weinig van jouw muzieksmaak. Deze Let There Be Rock van AC/DC is voor mij een icoon en ik hoop dat het je zal bevallen. PS: gisteren zes van de zeven matchen juist op Pronoweb en maar zes schamele punten grrrrrr. 

0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:49 uur
Ik had het geluk dat ik Luik met 4-0 had laten winnen, anders had ik maar 3 punten, nu zijn het er 8
.
.* denotes required fields.